Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- hi schreef: Ja ik wil nie negatief zijn ofzo. Maar zie je der nooit/ben je nooit met dr alleen (om met haar te praten)? -------------------------------------------------------------------------------- lezen....... quote: -------------------------------------------------------------------------------- Alvin schreef: het eniogste wat ze zegt is jah ik weet het ook niet en jah sorry jah ik akn er ook nix aan doen. He Doopy als je bij elkaar bent een uur of 2 uur of weet ik veel langer en er wordt alleen maar dat gezegd kan ik me gewoon nie voorstellen daarom vroeg ik het ff! Maar een bos rozen is goed idee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je het gevoel hebt dat er iets serieus scheef loopt in je relatie, waarom wil je d'r dan een ring geven? lijkt of je haar wil 'omkopen' met materiële zaken kun je dit probleem niet oplossen maatje... praat er over met d'r. en als ze niet wil praten dan is ze de moeite niet waard. als je het gevoel hebt dat er emotioneel iets scheelt met haar, maar dat ze je wel nog graag ziet, sta dan gewoon klaar voor haar, vang haar op, laat haar zien dat je er voor d'r bent. 'k zou d'r in elk geval geen ring geven. ringen zijn voor als je wil trouwen enzo, niet om problemen op te lossen ![]() succes xxx |
![]() |
|
Volgens mij moet je gewoon praten...Als je ze begint met cadeaus te geven drijf je ze nogal in een hoek dat ze het niet durft uit te maken als ze dat wou...Ook niet veel goeds dat, je zou je vast nog slechter voelen dan nu
Praten is de enige manier, al zit het risico erin dat ze het dan ook juist uitmaakt...Maar dan heb je tenminste GEPROBEERD om verandering te brengen in de klotesituatie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |