![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar beffen tijdens de menstruatie is erg voedzaam. Misschien wel handig als je je wat zwakjes voelt..
||
Citaat:
*begrijpt nu in ieder geval waarom gothics zo'n karakteristieke adem hebben... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew! Dat is zo ZIEK! ![]() Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis dat ik een meisje ben en een VRIEND heb, maar als ik een vriendin zou hebben zou ik haar ook gewoon tijdens de menstruatie beffen hoor.. Lijkt me echt totaal niet vies, misschien zelfs wel lekker ofzow.. Maja ik ben bloedverslaafd. ![]() Maar je kunt het ook gewoon schoonmaken voordat hij je gaat beffen, want het bloed stroomt er niet uit ofzow, en tijdens het beffen hoef je niet met je tong IN een vagina, zolang je maar rond de clit likt, en daar hoeft niet eens per sé bloed te zitten.. Damn ik vind toch wel dat mensen een beetje triest zijn als ze meteen met reacties als "wel een beetje ranzig" of iets in die richting komen aanzetten. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals ik net al zei, kun je het heus wel schoonhouden tijdens de menstruatie. Als zij een tampon in heeft, is er al vrij weinig kans dat je bloed proeft, en als ze het dan ook nog eens schoon heeft gemaakt is er helemaal niets vies aan! Het ruikt misschien iets anders, maar dat is geen reden (in mijn ogen) om het niet te doen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() some people...zo kan je werkelijk àlles ziek vinden...als je er allebei geen probleem mee hebt zie ik er het zieke niet van in...En idd met een tampon in proef je het niet eens...Soms vraag ik me af hoe mensen seks kunnen hebben als ze zo vies zijn van elkaars lichaam... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waar ik nog het meeste over val is de reactie van mensen op anderen, als er wordt gezegd dat ze tijdens, vlak voor of vlak na de menstruatie hun vriendin hebben gebeft. Ten eerste is het helemaal bullshit om het vlak voor of vlak na de menstruatie niet te doen, want dan is er helemaal (nog) geen bloed (meer) wat je zou kunnen proeven. Het kan hooguit anders ruiken, maargoed, er zit altijd een geurtje aan een vagina... En ook tijdens de menstruatie hoef je het bloed helemaal niet te proeven, door middel van een tampon bijvoorbeeld. Of je maakt het goed schoon en likt alleen rondom de clitoris, dan heb je ook al grote kans dat je helemaal niets merkt van het bloed.. Maargoed, je komt er toch niet doorheen, dus God mag weten waarom ik de moeite nog neem... *zucht* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 |