Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2002, 18:30
Piccola
Piccola is offline
Het is weer uit...

Ik kreeg gisteravond een smsje met de boodschap dat ie er geen zin meer in heeft en dat ie me alleen nog voor in de zomer wil. Als ik daar in Italië ben...

Uit woede en verdriet heb ik gestuurd dat ik hem niet meer wil zien. Toen kreeg ik terug dat ie dat best vind als ik dat wil...

Zijn reden is de afstand. Maar dat is zooo'n onzin! We hebben al eerder iets gehad! Toen vond hij de afstand geen enkel probleem, omdat ie van me houdt! Deze zomer, toen we weer iets kregen, hebben we over de afstand een heel lang en goed gesprek gehad. Ook nu zei hij dat het hem echt niets kan schelen en dat we het wel redden en blabla.

Het is gewoon een smoes.. En hij gaat me de waarheid dus waarschijnlijk nooit vertellen. Ik heb hem gevraagd of er een ander is en hij zweert van niet. Maar of dit waar is?

Ik wist dat het uit zou gaan... De laatste maand liet ie niets meer van zich horen. Het contact dat er nog was kwam alleen van mijn kant af. Maar ik heb hem al die tijd gevraagd of er iets was, of ie nog wel me hield enzo. Elke keer zei hij dat ie zielsveel van me houdt en dat ie me niet kwijt wil. En dan gisteravond ineens...

Heb ik me dan zo vergist in hem? Dat kan toch niet? We kennen elkaar al jaren. Houdt ie niet van me? Dat geloof ik niet!

Ik zei gister dat ie al die tijd zei dat ik van me houdt enzo.. Ik vroeg waarom ie zo tegen me gelogen heeft. Toen zei hij dat dat geen leugens zijn. Waarom is het nu dan uit? De afstand? Ga weg man..

Pfff.. Sorry, ik moest gewoon even m'n verhaal kwijt ofzo!

Ooit gedacht dat je "de ware" hebt gevonden en dat je grote liefde je vervolgens keihard dumpt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2002, 18:44
ABrules
ABrules is offline
Niet alles is wat het lijkt, als ie je al zo kwetst verdient ie het niet, bedenkt dat... je ware,zal je nooit zo kwetsen... van de andere kant, weten mensen soms (heel vaak) niet wat ze voelen, worden ze onzeker en krijg je ook van dit soort taferelen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 19:03
Verwijderd
Hmm volgens mij is dit weer een van die italianen, en heeft hij gewoon tussen door andere meisjes.

Maar nu even serieus, misschien kon hij het echt niet, het is ook echt heel moeilijk hoor, misschien wat hij hier voor te verliefd op jou. Dus de reden van de afstand kan echt wel meisje, het is moeilijk maar voor hem volgens mij ook.

Hij houd natuurlijk wel van je hoor maar hij kan dit niet.
Ik zelf zou er uberhaupt niet eens beginnen, vind het stom, naief, vooral op deze leeftijd. Ik wil mijn leven niet zo'n draai geven, terwijl er hier ook echt wel meisjes zijn voor mij en voor jou ook jongens geloof mij echt waar.

Hij is dus de ware niet voor jou, de ware bestaat echt niet hoor, teminste niet een persoon het zijn er echt wel meer dus wees maar niet bang.

Het is nu even bijten, maar je kon ook zonder hem leven dus dit lukt je, kom op, denk aan de leuke dingen in het leven. Daar door je het deels voor.

Veel successsssssssssssss
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 19:38
M@rco
M@rco is offline

Citaat:
Heb ik me dan zo vergist in hem? Dat kan toch niet? We kennen elkaar al jaren. Houdt ie niet van me? Dat geloof ik niet!
Weet je, soms gebeurt dat gewoon... dat je naar je vriend/vriendin kijkt, misschien wel voor de 20000ste keer... en dan ineens denkt: "Nee".

Ik weet wel wat er met mij zou gebeuren als m'n vriendin een paar duizend kilometer verder woonde... ik zou gek worden. Daarom vind ik het knap dat jullie het zo lang hebben volgehouden...

Echt, als hij zegt dat het door de afstand komt dan wil ik dat graag geloven. Ook al kon het eerst wél... soms gaat het gewoon niet meer. Misschien dat 'ie wel zoiets heeft van, als ik haar toch niet dicht bij me kan hebben, dan maar helemaal niet.

Ik denk gewoon niet dat je een gezonde relatie kan hebben terwijl de een in Itaië woont en de ander in Nederland... tuurlijk, je kunt elkaar bellen en SMSen, mailen, maar gewoon het bij elkaar zijn, het elkaar zien, leuke dingen met elkaar doen... hoort er toch ook bij?

Misschien dat je het nu niet zo ziet maar ik persoonlijk (let op, dit wordt een mening! ) denk dat het zo beter is en dat jullie allebei met je leven verder kunnen... ik snap best dat het kut is, vooral ook omdat je hem al zo lang kent en volgens mij echt het idee in je hoofd had van "met hem wil ik oud worden!" [tenminste, zoveel maak ik op uit wat je op dit forum hebt gepost..], en ook omdat ie het zo lullig uitmaakt door eerst zo lang niks van zich te laten horen, maar toch... wie weet is dit het beste voor jullie allebei (en misschien wel meer voor jou, ik krijg een beetje het idee dat jij een stuk meer om hem geeft dan hij om jou..).

Succes/sterkte...
Oud 21-10-2002, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ooit gedacht dat je "de ware" hebt gevonden en dat je grote liefde je vervolgens keihard dumpt?
ja...

Hmm k weet er verder niet zoveel op te zeggen....ik denk dat je 'm maar moet vergeten
Ik heb wel soortgelijke dingen meegemaakt, maar die verhalen van mij staan hier al 100x

Sterkte meis

Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ja. Ben er een halfjaar kapot van geweest. Nu gaat het overigens weer prima en de vriendschapsverhouding met die 'ware' heeft geloof ik de tand des liefdes wel redelijk doorstaan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 21:55
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja. Ben er een halfjaar kapot van geweest. Nu gaat het overigens weer prima en de vriendschapsverhouding met die 'ware' heeft geloof ik de tand des liefdes wel redelijk doorstaan.
Dat is heel fijn! Ik hoop dat ons dat ook op een dag weer gaat lukken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten