![]() |
|
![]() |
kweet niet of hetw el slim is hier te posten,
ik lees in je verhaal enige schaamte,... heb je hier geen bekenden? probeer eens een JONGEN te vinden waar je goed mee kan praten lucht echt op (kies in dit geval voor ene jongen omdat meisjes zoiets hebben (die hetro zijn dan ) van iellllllll strax wil ze iets met mij... een jongen heeft die jah immers niet.probeer wel iemand te vinden die zijn bek houd tegen je vriend want al ik hoorde dat me vriendin er8er is gekomen dat ze bi is zalk wel heel eerg schrikken en me afvragen of ik niet goed genoeg voor de ben ik weer dit klinkt heel erg dom mah zo ga je echt wel denken... als ik jouw was zalkj het stil houden tegen je vriend want zodra je ermee naar buiten komt krijg jullie relatie nog veel te voorduren en khoop voor je dat jullie relatie dan sterk genoeg is.) hopelijk kun je hier iets mee KUzzz daniel |
![]() |
|
![]() |
Heb ik ook wel vaker de laatste tijd hoor. Ik was bv laatst met mijn vriend op een feest van een van zijn vrienden, waar een meisje was wat me nogal opviel. Ik betrapte mezelf erop dat ik haar de hele tijd zat te bekijken, en erover fantaseerde hoe het zou zijn om met haar te zoenen. Ook als ik sex heb met mijn vriend, denk ik wel eens hoe iets wat hij doet zou voelen als een meisje dat zou doen. Zulke dingen heb ik de laatste tijd dus wel vaker meegemaakt. Ik moet zeggen dat het idd best verwarrend is, maar ja, wat kun je er verder aan doen. Ik bedoel, ik vind mn vriend ook geweldig. En misschien is het alleen maar nieuwsgierigheid (alhoewel ik van mezelf toch wel denk dat het meer is). Maar als je bi zou zijn, dan betekent dat toch dat je op mannen èn vrouwen valt, dus dan is er nix mis mee dat je nog gewoon een vriend hebt. Toch? Ja zo denk ik erover. Ikzelf zou, als het bv op een of andere manier toch uitgaat met mijn vriend, misschien wel opzoek gaan naar een meisje, om het eens te proberen. Voor de rest blijf ik lekker bij mijn vriend, waar ik me fijn bij voel.
|
![]() |
|
Meneer tupac, als ze er met iemand over zou moeten praten dan zou ik dat toch wel met mijn vriend doen.
Als ze dat niet doet loopt d'r relatie gevaar, zeg je. Nou, sommige mensen verkiezen dat boven een relatie gebaseerd op leugens. Ik zou het in ieder geval wel willen weten als mijn vriendin bi was. Ik zou het overigens ook helemaal niet erg vinden; ze is toch bij mij? Er zijn alleen meer mensen die ze potentieel leuk zou kunnen vinden. Nou, dan moet ik maar éxtra hard m'n best doen om leuker te zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ingezonden brief voor de krant--> Maatschappijleer Pim_Bond | 19 | 15-11-2004 22:59 | |
Seksualiteit |
>> 'Spaanse kraag' maar ook weer niet ? << Cootje | 10 | 25-09-2003 17:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ja of nee: Mag er in Amsterdam gedemonstreerd worden op het huwelijk van Max en Wil? Nieuwe Nationale Partij | 149 | 08-02-2002 17:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 | |
ARTistiek |
JOHN!!! (deel 2) An | 19 | 31-08-2001 10:04 |