Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 17:22
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
ik vraag me al n tijd af of ik bi ben of niet.
ik val iig geval op jongens..ik heb ook n hele lieve vriend, waar ik veel van hou. Maar af en toe als ik naar n meisje kijk (ze is op 1 of andere manier mooi), heb ik de neiging om haar in me armen te houden en haar te kussen.

Als ik er zo aan denk denk ik : jah, jah ik ben bi..
maar ik kan het voor mezelf niet bevatten. Ik wil geen bi zijn. Om speciale redenen ben ik al speciaal..en dit wil ik er niet bij . En ik bedoel: hoe kan ik nou bi zijn? dan kan toch helemaal niet??

Kun jij misschien je mening geven en zeggen wat jij denkt?

Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 17:26.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 17:26
Nate
Nate is offline
Tuurlijk kun je wel bi zijn. Het is niet alsof sommige mensen immuun zijn voor bisexuele gevoelens.

Ik denk dat jij alleen kunt zeggen wat je bent, als je dat nodig vindt. Ik zou zeggen, zolang het goed gaat met je vriend is er niets aan de hand. Als je daar ooit de kans voor hebt, there's no way of knowing unless you try, probeer eens wat dieper in te spelen op je eigen gevoelens. Neem zo'n meisje eens daadwerkelijk in je armen (oke, als ze meewerkt ) en kijk wat je voelt. Dat merk je vanzelf.

Maar nu heb je een vriend, en ik denk dat je daar voorlopig maar tevreden mee moet zijn. 'T is niet alsof je hetero danwel bi danwel homofiel moet zijn. Doe wat fijn voelt.
Oud 24-10-2002, 17:27
leeg hersencelletje
dankje voor je reactie!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 18:16
mathfreak
mathfreak is offline
Ik heb je hierover zojuist ook al een mailtje terug gestuurd. Hopelijk kun je er iets mee.
Oud 24-10-2002, 18:57
a new noise
a new noise is offline
mathfreak -> waarom post je het niet?

en waar maak je je druk om?
Oud 24-10-2002, 19:28
leeg hersencelletje
omdat ik heb een mailtje heb gestuurd voordat ik dit poste!

mathfreak, thnx voor je mail!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:14
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
a new noise schreef:
mathfreak -> waarom post je het niet?
Ach, waarom ook niet? Dit was het antwoord dat ik haar stuurde:

Ik ken de videoclip die je noemde niet, maar het lijkt er inderdaad op dat je sexuele gevoelens voor meisjes hebt. Ik kan me voorstellen dat het heel verwarrend voor je is om dergelijke gevoelens te hebben, zeker als je dat niet wilt. Iedereen kan in principe bisexueel zijn met een overheersende voorkeur voor iemand van hetzelfde of het andere geslacht. Bij jou is dat laatste mogelijk het geval.
Ik kan je alleen maar aanraden om te proberen om het te accepteren, ook al vind je dat misschien heel moeilijk, en er ook met je vriend over te praten. Het lijkt me in ieder geval niet verstandig om te proberen het te negeren omdat sommige gevoelens zich niet weg laten stoppen, en zeker niet zulke gevoelens.

Opmerking: de videoclip waar zij op doelde was van Tatu, waarin 2 meisjes elkaar zoenen, iets wat ze best opwindend vond zoals ze me vertelde.

@leeg hersencelletje: Je vertelde me in je mailtje dat je hierover niet op dit forum wou praten, maar blijkbaar ben je toch van gedachten veranderd. Ik denk dat het op zich best goed is om er met anderen over te praten en dat je er ook goed aan gedaan hebt om het toch hier op het forum te zetten. Per slot van rekening is dit forum daar voor bedoeld. Overigens zou dit naar mijn idee ook een interessant topic zijn geweest voor het psychologieforum, aangezien het hier gaat om geconfronteerd worden met gevoelens waar je liever niets van zou willen weten.
Oud 25-10-2002, 06:31
bracelance
bracelance is offline
je zegt dat je al speciaal bent en dat je daarom niet ook nog eens bi wilt zijn. Ben je omgebouwd dan?
Oud 25-10-2002, 07:32
leeg hersencelletje
nee, doordat ik onder mijn schuilnaam schrijf kan ik het niet zeggen, maar het geeft me veel last. Op school, maar ook met mezelf. Dat heb ik net geaccepteerd en dan zou dit er nog es bijkomen..

kus lh
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 08:36
Beyoned
Beyoned is offline
kweet niet of hetw el slim is hier te posten,

ik lees in je verhaal enige schaamte,...
heb je hier geen bekenden?

probeer eens een JONGEN te vinden waar je goed mee kan praten lucht echt op

(kies in dit geval voor ene jongen omdat meisjes zoiets hebben (die hetro zijn dan ) van iellllllll strax wil ze iets met mij... een jongen heeft die jah immers niet.probeer wel iemand te vinden die zijn bek houd tegen je vriend want al ik hoorde dat me vriendin er8er is gekomen dat ze bi is zalk wel heel eerg schrikken en me afvragen of ik niet goed genoeg voor de ben ik weer dit klinkt heel erg dom mah zo ga je echt wel denken...

als ik jouw was zalkj het stil houden tegen je vriend want zodra je ermee naar buiten komt krijg jullie relatie nog veel te voorduren en khoop voor je dat jullie relatie dan sterk genoeg is.)

hopelijk kun je hier iets mee

KUzzz daniel
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 18:05
martine17
martine17 is offline
Heb ik ook wel vaker de laatste tijd hoor. Ik was bv laatst met mijn vriend op een feest van een van zijn vrienden, waar een meisje was wat me nogal opviel. Ik betrapte mezelf erop dat ik haar de hele tijd zat te bekijken, en erover fantaseerde hoe het zou zijn om met haar te zoenen. Ook als ik sex heb met mijn vriend, denk ik wel eens hoe iets wat hij doet zou voelen als een meisje dat zou doen. Zulke dingen heb ik de laatste tijd dus wel vaker meegemaakt. Ik moet zeggen dat het idd best verwarrend is, maar ja, wat kun je er verder aan doen. Ik bedoel, ik vind mn vriend ook geweldig. En misschien is het alleen maar nieuwsgierigheid (alhoewel ik van mezelf toch wel denk dat het meer is). Maar als je bi zou zijn, dan betekent dat toch dat je op mannen èn vrouwen valt, dus dan is er nix mis mee dat je nog gewoon een vriend hebt. Toch? Ja zo denk ik erover. Ikzelf zou, als het bv op een of andere manier toch uitgaat met mijn vriend, misschien wel opzoek gaan naar een meisje, om het eens te proberen. Voor de rest blijf ik lekker bij mijn vriend, waar ik me fijn bij voel.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 18:19
Nate
Nate is offline
Meneer tupac, als ze er met iemand over zou moeten praten dan zou ik dat toch wel met mijn vriend doen.

Als ze dat niet doet loopt d'r relatie gevaar, zeg je. Nou, sommige mensen verkiezen dat boven een relatie gebaseerd op leugens.

Ik zou het in ieder geval wel willen weten als mijn vriendin bi was. Ik zou het overigens ook helemaal niet erg vinden; ze is toch bij mij? Er zijn alleen meer mensen die ze potentieel leuk zou kunnen vinden. Nou, dan moet ik maar éxtra hard m'n best doen om leuker te zijn.

Regels voor berichten