Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 11:35
BELLEKE
BELLEKE is offline
zou je ernaar toestappen? waarom wel of waarom niet?

k denk dat k iemand ben die mn hele leventje alleen niet ziet zitten.. momenteel is t net gedaan met mn vriend ... waarschijnlijk kom k wel weer iemand tegen.. als k tegen mn 35ste niemand heb zou k er misschien wel s naartoe stappen.. k weet niet ..
Oud 17-09-2002, 11:42
Verwijderd
Dat zou ik nooit doen.

Als ik later erg, maar dan ook heel erg wanhopig zou worden, zou ik misschien:
- Naar een vrijgezellen- en activiteitenclub gaan voor 25+
- Dansles volgen en daarna opdagen bij dansavonden voor singles.
- Diverse sportclubs onderzoeken (tennis, kanoen, etc).

En euh, vraag me niet waarom ik dit al zo goed uitgezocht heb
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:43
kastdeur
kastdeur is offline
euh jah misschien wel...wat jij zegt, als ik onverhoopt weer vrijgezel word en ik wil dan nog graag een partner en kan die in het dagelijks leven niet vinden...waarom niet?

ik denk niet dat ik er zo snel naar toe zou stappen op de leeftijd die ik nu heb of een beetje ouder...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:18
PardonMe
PardonMe is offline
Ik kan dat nu echt niet zeggen.. maar als ik er nu over denk dan weet ik gewoon niet of het voor mij zou werken...
Ze zullen daar vast wel selecteren op hobbies en gemeenschappelijke dingetjes, maar het is nog altijd maar de vraag of het wel zal klikken tussne 2 mensen..
Of je moet echt allebei zo wanhopig zijn dan je met elk aanbod wel wilt, zeg maar.. maar dat zie ik bij mij nog niet zo snel gebeuren..
En voordat ik verliefd wordt op iemand, kost dat heel veel tijd met het leren kennen van elkaar, dus ik weet niet of zo'n bemiddelingsbureau zou werken dan.. Of de ander dat geduld op zou kunnen brenge (met risico dat het dus niets wordt!) of dat die gelijk denken; "nou kben gekoppeld, mooie relatie"

Ik hoop dus maar dat ik gewoon in het dagelijks leven iemand tegenkom, of dat ik met mijn huidige vriend oud mag worden..
Oud 17-09-2002, 15:23
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:

En euh, vraag me niet waarom ik dit al zo goed uitgezocht heb
Toch de vraag:
Waarom?

'k zou het niet zo snel doen trouwens...eerder helemaal niet dan wel. Zo wanhopig ben ik hopelijk ook weer niet.
Anders laat ik me wel, net als De Abt, inschrijven in een klooster :\
Oud 17-09-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Als ik later erg, maar dan ook heel erg wanhopig zou worden, zou ik misschien:
- Naar een vrijgezellen- en activiteitenclub gaan voor 25+
- Dansles volgen en daarna opdagen bij dansavonden voor singles.
- Diverse sportclubs onderzoeken (tennis, kanoen, etc).
Waarom is via internet minder wanhopig dan via dat...?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:35
Verwijderd
Ik weet het niet.. Het trekt me nu niet, maar ja.. dan misschien wel..

Het moet dan wel echt over een hele tijd zijn, maar eigenlijk denk ik van niet. Want hoe ik het nu bekijk is een relatie helemaal geen onderdeel van mijn ambities/toekomstbeeld/prioriteiten. Het is niet iets waar ik naar op zoek ben voor later, net als kinderen.. Als ik al kinderen zou willen, zou ik die adopteren.. Maar een partner is voor mij geen speciale wens eigenlijk, meer mooi meegenomen. Ik zal dus denk ik nooit echt zoekende zijn, alhoewel dat nu makkelijk praten is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 09:12
Herrie
Herrie is offline
Ik denk dat je via het Internet eerder iemand vindt. Is misschien ook wel een beetje wanhopig, maar ik heb toch al een aantal zeer positieve ervaringen via Internet
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Waarom is via internet minder wanhopig dan via dat...?
Hmm, misschien gedeeltelijke stigmatisering. Op internet zit ik sowieso, maar via dit medium 'zoeken' is maar een klein onderdeel ervan.

Ga je naar 1 van die andere dingen, doe je dat uitsluitend daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 22:21
marlies
marlies is offline
Mijn ouders hebben elkaar zo ontmoet. Ze waren niet zo van die uitgaanstypes en hadden niet zo veel vrienden en ze waren 30+ en nog steeds vrijgezel.

Nu zijn ze 19.5 jaar getrouwd.

Ik persoonlijk vind het zeker niet raar, maar je moet het pas doen als je al wat ouder bent..
Oud 19-09-2002, 08:51
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
marlies schreef:
Mijn ouders hebben elkaar zo ontmoet. Ze waren niet zo van die uitgaanstypes en hadden niet zo veel vrienden en ze waren 30+ en nog steeds vrijgezel.

Nu zijn ze 19.5 jaar getrouwd.

Ik persoonlijk vind het zeker niet raar, maar je moet het pas doen als je al wat ouder bent..
als mensen niet echt veel en graag uitgaan, ze zijn bijvoorbeeld ook wat verlegener en gaan minder snel contact maken... Dan kan dit toch...
idd
x
Oud 19-09-2002, 18:17
de abt van sion
de abt van sion is offline
Relatiebemiddelingsbureaus zijn voor contactgestoorden.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 18:24
Roos
Roos is offline
Nuh zal ik niet doen.. ik heb niet zoveel moeite met nieuwe mensen leren kennen etc.
Oud 19-09-2002, 18:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Relatiebemiddelingsbureaus zijn voor contactgestoorden.
En internet?

Ik zou het wel doen, lijkt me gewoon leuk nieuwe mensen zo te ontmoeten, gewoon grappig, als er een leuk persoon bij zit is het mooi meegenomen, anders is het gewoon spannend elke keer weer , maar op dit moment is het niet nodig...
Oud 19-09-2002, 19:25
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
als mensen niet echt veel en graag uitgaan, ze zijn bijvoorbeeld ook wat verlegener en gaan minder snel contact maken... Dan kan dit toch...
idd
x
Ik denk dat het inderdaad wel een goed alternatief is voor mensen die het moeilijker hebben met het leggen van sociale contacten ofzo.
Mensen die niet graag uitgaan dus ofzo ja..
Oud 19-09-2002, 19:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
eerlijk gezegd ben ik er niet bang voor dat ik niemand tegen zal komen... k denk dat er altijd wel ergens een lieve jongen is met wie het zal klikken..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:01
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Gothic schreef:
En internet?

Als het om relationele contacten gaat, ook.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:39
luckyleo
luckyleo is offline
Dat zou ik echt never doen. Dat vind ik gewoon beneden mijn stand. Niet dat ik me hoog voel ofzo, maar ik vind gewoon dat ik niet iemand hoor te vinden via zoiets. Ik hoor ze in het echte leven te vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten