Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet het niet.. Het trekt me nu niet, maar ja.. dan misschien wel..
Het moet dan wel echt over een hele tijd zijn, maar eigenlijk denk ik van niet. Want hoe ik het nu bekijk is een relatie helemaal geen onderdeel van mijn ambities/toekomstbeeld/prioriteiten. Het is niet iets waar ik naar op zoek ben voor later, net als kinderen.. Als ik al kinderen zou willen, zou ik die adopteren.. Maar een partner is voor mij geen speciale wens eigenlijk, meer mooi meegenomen. Ik zal dus denk ik nooit echt zoekende zijn, alhoewel dat nu makkelijk praten is natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga je naar 1 van die andere dingen, doe je dat uitsluitend daarvoor. |
![]() |
|
Mijn ouders hebben elkaar zo ontmoet. Ze waren niet zo van die uitgaanstypes en hadden niet zo veel vrienden en ze waren 30+ en nog steeds vrijgezel.
Nu zijn ze 19.5 jaar getrouwd. Ik persoonlijk vind het zeker niet raar, maar je moet het pas doen als je al wat ouder bent..
||
![]() |
Citaat:
idd x
||
Citaat:
Ik zou het wel doen, lijkt me gewoon leuk nieuwe mensen zo te ontmoeten, gewoon grappig, als er een leuk persoon bij zit is het mooi meegenomen, anders is het gewoon spannend elke keer weer ![]()
||
Citaat:
Mensen die niet graag uitgaan dus ofzo ja..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vrouw dumpt slechte kusser snel SerieuzeJongen | 17 | 05-04-2009 19:30 | |
Liefde & Relatie |
hoe help ik hem Verwijderd | 22 | 28-07-2008 23:32 | |
Films, TV & Radio |
Gtst [9] geen punt. | 500 | 30-03-2004 17:07 | |
Psychologie |