Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2002, 16:09
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hey,

Ik ben afgelopen weekend uitgeweest. Samen met mijn vriendinnen stonden we wat te dansen, toen zag mijn vriendin een leuke jongen. Ik zo ja die is inderdaad leuk. Iedereen vond m knap. Nou ja, ik keek steeds meer, vond hem toch wel heeeeeel erg leuk. Probeerde zo oogcontact te krijgen, af en toe keek hij en lachte hij.

Maarja mijn vriendin en ik zijn hiervoor ook al op dezelfde jongen gevallen wat ons veel ellende heeft opgeleverd. Ik heb ook beetje lage dunkt van mezelf en heb zoiets van ik ga niet op m afstappen want hij wijst me toch af.

Op een gegeven moment viel een oorbel van een meisje en iedereen dook op de grond om dat ding te zoeken ik bleef staan, toen zei hij tegen mij, en ligt er geld op de grond Ik zo nee haha oorbel kwijt.

Dacht bij mezelf yes hij zegt wat. Maarja. Thuis met mijn vriendin erover gehad. Ze zegt je mag op hem afstappen wat mij betreft. Ik zo ja maar als ik in jou schoenen dan zou staan zou ik het ook niet leuk vinden. Dat is al een reden om het niet te doen.

Ik word toch afgewezen dus heb ook geen zin om een blauwtje te lopen.

Ik heb zoiets als zij zou gaan en hij wijst haar niet af (gebeurt ook niet, ze is 3x knapper dan ik) dan kan ik mezelf de schijn ophouden, als ik was geweest had ik misschien wat met hem gehad...

Wat moet ik nu doen?? Op hem afstappen volgende keer of niet? Kan iemand mij antwoord en advies geven??

Please...

xxx SHAZZ

Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 16:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 17:59
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Moeilijke situatie...
Als het een goede vriendin van je is zou ik gewoon met 'r bespreken dat jullie allebei maar niks met die jongen moeten beginnen... dan krijg je er tenslotte ook geen narigheid van.
Oud 23-09-2002, 18:05
~Roosje~
~Roosje~ is offline
gewoon doen! bedoel wat heb je te verliezen? je vriendin zegt dat ze het niet erg vindt, dus daar kunnen geen problemen van komen. Tenminste je mag er van uitgaan als ze een goede vriendin is, ze ook echt meent wat ze zegt. En je kan het altijd proberen bij die jongen, als je niet op hem afstapt heb je iig nix, als je op hem afstapt dan heb je nog kans dat het wordt en anders jammer dan. Dan heb je het iig geprobeerd en kan je jezelf nooit verwijten dat je nix gedaan hebt! hé en onthoudt ook ff dat niet alle jongens op knappe koppies vallen, en zo 'ie zo hangt van de persoon zelf af wat hij knap vindt! En misschien denk jij alleen maar dat je vriendin mooier is maar valt dat in werkelijkheid ook hartstikke mee! iig heel veel suc6! En laat ff weten hoe het afloopt!

Liefs Roos
Oud 23-09-2002, 22:43
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik laat je zeker weten hoe het afloopt. Maar dan zul je ff moeten wachten tot zaterdag want dan ga ik weer uit, en ik weet niet eens of hij er dan ook is . Nou ja bedankt voor je advies!

MEER REACTIES ZIJN OOK WELKOM!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 23:06
SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
~Roosje~ schreef:
gewoon doen! bedoel wat heb je te verliezen? je vriendin zegt dat ze het niet erg vindt, dus daar kunnen geen problemen van komen. Tenminste je mag er van uitgaan als ze een goede vriendin is, ze ook echt meent wat ze zegt. En je kan het altijd proberen bij die jongen, als je niet op hem afstapt heb je iig nix, als je op hem afstapt dan heb je nog kans dat het wordt en anders jammer dan. Dan heb je het iig geprobeerd en kan je jezelf nooit verwijten dat je nix gedaan hebt! hé en onthoudt ook ff dat niet alle jongens op knappe koppies vallen, en zo 'ie zo hangt van de persoon zelf af wat hij knap vindt! En misschien denk jij alleen maar dat je vriendin mooier is maar valt dat in werkelijkheid ook hartstikke mee! iig heel veel suc6! En laat ff weten hoe het afloopt!
Inderdaad, groot gelijk. Niet geschoten is altijd mis, zo gaat het gezegde toch? En als je vriendinnen denken dat je weinig kans maakt, dan vinden ze het dus (waarschijnlijk) niet erg als het niet lukt, en als het wel lukt des te beter toch
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hee ik zou het wel doen hoor! Gewoon proberen en hij heeft al iets tegen je gezegd! En wat betreft je vriendin die 3x knapper zou zijn dan jou, dat is ook maar relatief. Iedereen is knap op zijn eigen manier en wie weet vindt hij jou veel leuker eruit zien dan je vriendin! Dus gewoon proberen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten