Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben nu al iets meer als en jaar bezig op en 3D engine we zijn begonen op de Q3 source code waar we en tijd lang hebben gebouwd maar die hebben we nu volledig verwijderd het is een engine voor en 3rd person shooter die we zijn aan het coden het spel zelf is vegelijk baar met RUNE het verhaal van het spel is de Horus Heresy uit de warhammer 40,000 verhalen (the siege on the emperors place) voor de genige die dit verhaal kennen het is inclusief het hele slag veld voor het palijs waar bij je 20 tanks ziet en 2 complete legers van 300 chaos spacemarine en 300 gewone spacemarine's en dan is her nog het palijs en de tanks die rond rijden....
||
![]() |
Citaat:
![]() en nee, ik doe het met eeen vriend van me !
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ja, jeweetwel, er zijn altijd mensen die dan dingen van jou project gaan rippen etc. en daar hebben wij geen zin in. |
![]() |
|
![]() |
Programeren.. bah.. niks voor mij..
Ik schrijf een design document.. is een script voor een spel.. lekker dik ook.. die van Final Fantasy VII was 7 keer dikker dan het script van Saving Private Ryan ![]() hier wat kickarse links om je te helpen: www.gamasutra.com www.gamedev.net [Dit bericht is aangepast door PTFMWB (06-06-2001).] |
![]() |
|
Nou ik ken vrij veel progammeertalen vrij slecht
![]() Ik heb weleens wat gedaan met o.a. Basic, virtual Basic, Logo, Ti-Basic, C+ ... ik kan dat deel wel aardig, want ken veel spellen die ik compleet geanalyseerden getweakt heb en ik heb een redelijke aanleg voor wiskunde, maar kom bij mij niet vragen om graphics. Ik heb een paar toffe textadventures, een paar gokspelletjes(roullette en 21-en) en enkele supersimpele risk-achtige strategiespellen. Ik zoek wel iemand die ietsweet van coole graphics en animaties om eens een chill platformspel te maken of zo. Je weet wel, old-school 2D platform zoals Jazz Jackrabbit Nou ja, ik zie wel. Laterzz Kind Regards of Coolkast
|
![]() |
Zelf ben ik bijna volleerd Basic - Programmeur en ik ben nu de taal C++ aan het leren. Ik heb een 3d engine gedownload van www.genesis3d.com en als het goed is kan je met die engine mooie 3d spellen maken in combinatie met Visual C++ 6.0
maar ja... eerst ga ik C++ ff onder de knie krijgen
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
sommige mensen zullen altijd in hun eigen virtuele droomwereld leven... Citaat:
c+ ..? mis je niet een +je? je progged maar kent de namen van de talen niet..? dromer nummer 34875....
||
![]() |
Citaat:
is voor een z80 cpu heb je daar dan in gedaan.. (even van uitgaande dat 60% van de gasten hier liegt en opschept over wat ze werkelijk kunnen)
||
Citaat:
Zou je niet zeggen als je al die BELEDIGINGEN van jou richting mij en mede-forumgebruikers leest. ------------------ Role Playing Games! (deze plaats is bezet voor mijn toekomstige clan ![]() [Dit bericht is aangepast door Renard (08-06-2001).] |
![]() |
|
scitz0freak -> Dat jij zo zielig bent om geeneens te kunnen geloven dat er spellen kunnen worden gemakt door mensen van 15 (en waar slaat dat op? Wat heeft leeftijd er mee te maken) is je eigen probleem. Maar ga nou niet zielig doen, door te zeggen dat iedereen droomt.
Ennuh, Renard en ik werken in een team van 3 man dussuh.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nee ok ik kan de aan-knop niet vinden van me bakkie,
jullie komen echt geweldig geloofwaardig over weet je dat...lol (sommige dan) "jah ik had een game gemaakt man,maar ben ut kwijt" sure...dream on
|
![]() |
Bewijs dan dat scitzofreak ongelijk heeft en post screenshots of het hele game. Zodat we allemaal jullie fantastische werk kunnen bewonderen. Als je zelf een game kunt maken, zal je toch wel weten hoe je ff een simpele site in elkaar flanst.
Maar eigenlijk denk ik dat scitzofreak volledig gelijk heeft en hier dus nooit een screenshot of link gaat komen.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
Ik werkte op een rotte 486. Die hardeschijf is gewoon doorgerot op een gegeven moment. En de diskettes waren ook kapot toen ik ze had laten staan voor een open raam, en het ging regenen. Toen was ik het kwijft, net zoals dat alien spel waar ik het over had(waarbij je steden moest vernietigen). En nee, die spellen waren niet spectaculair. Helemaal niet. Baggere graphics enzo. Maar de gameplay was goed. En als je denkt dat het maken van spellen moeilijk is, dan heb je het dus echt mis. Zodra je de programeer taal onder de knie heb(en dat heb je senl als je plezier hebt) dan is het zooo simpel.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Super Maffia Game! Jeroene | 3 | 03-09-2014 17:39 | |
Software & Hardware |
Wat programmeren jullie allemaal Warsocket | 69 | 12-08-2006 12:08 | |
Games |
Eigen game maken Systematica | 25 | 15-09-2005 23:38 | |
Games |
Officiëel Scholieren.com Contacttopic - Deel II Enlightenment | 50 | 13-08-2003 21:08 | |
Software & Hardware |
[GSM] Maak een keuze uit deze 3 telefons RuffThugg | 21 | 22-11-2002 11:32 | |
Games |
Het bedenk zelf es een origineel spelconcept topic wilco984 | 58 | 21-11-2002 18:29 |