Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2002, 13:43
bazzemans
bazzemans is offline
Ik heb een Notebook aangeschaft met daarop standaard Windows XP Home Edition. Ik heb echter een legale versie (studenten licentie) van Windows XP professional hier liggen. Aangezien we voor school met ASP moeten werken meot ik dus die serverbestanden installeren, maar dat zit er bij Home Edition niet in. Echter is de Notebook al totaal geïnstalleerd emt alle programma's en dergelijke. Wat ik me dus afvroeg was of ik HE kan updaten naar Prof. zonder dat ik alle installatiegegevens en menu-structuren en dergelijke van de huidige situatie verlies?!

Iemand een idee?!
Oud 25-09-2002, 14:19
wyner
wyner is offline
Updaten van Home naar Professional kan, mits de upgrade in dezelfde taal is; anders moet je een clean install doen, waarbij je je programma's moet herinstalleren.

Ovgs zijn "Updates" ook niet 100% probleemloos.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 20:57
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
wyner schreef:
Updaten van Home naar Professional kan, mits de upgrade in dezelfde taal is; anders moet je een clean install doen, waarbij je je programma's moet herinstalleren.

Ovgs zijn "Updates" ook niet 100% probleemloos.
Het is gewoon dezelfde taal, dan moet het dus (niet tot) nauwelijks problemen opleveren?!
Oud 25-09-2002, 21:29
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
bazzemans schreef:
Het is gewoon dezelfde taal, dan moet het dus (niet tot) nauwelijks problemen opleveren?!
Ik heb een (NL) win 98se geupgrade naar een (NL) WinXP professional. Dat gaf geen enkel probleem, ik neem aan dat een upgrade van Home naar Prof dan ook geen enkel probleem zal zijn.
Oud 25-09-2002, 22:25
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Ik heb een (NL) win 98se geupgrade naar een (NL) WinXP professional. Dat gaf geen enkel probleem, ik neem aan dat een upgrade van Home naar Prof dan ook geen enkel probleem zal zijn.
Met windows weet je het maar nooit
Reageren

Regels voor berichten