Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het kan natuurlijk dat er een aanleiding is maar dat is lang niet altijd zo.
|
Ik vind de e-mail opzich heel goed. Je brengt het rustig en volwassen, wat me wel zo verstandig lijkt. Alleen die ene zin waar meer mensen het al over hadden, van dat gezeik van de vorige scholen had wel weg ge mogen.
Heb je al een reactie van het meisje gehad? Waarom werd je op andere scholen eigenlijk gepest? En wat is er anders aan jou?
|
![]() |
Vandaag deed ze weer vrij gewoon op school alsof er niks gebeurd was. Ik heb haar gevraagd of ze mijn email had ontvangen, en ze zei dat ze die niet gekregen had. Ik heb gezegd dat ze die dan maar moest gaan lezen, en als dat dus niet gebeurd nou ja dan zien we wel weer.
perseus: Je had alleen niet erin moeten zetten dat van dat gezeik met die andere scholen (ik weet uiteraard niet of je dat al eerder had gezegd). Ik heb in de klas van te voren verteld in korte lijnen dat ik op heel veel scholen heb gezeten en dat dat allemaal misging om verscheidene redenen. miekmuis: Waarom werd je op andere scholen eigenlijk gepest? En wat is er anders aan jou? Nou ik werd niet alleen gepest hoor, maar op de meeste kwam dat wel in minder tot zeer grote mate voor omdat ALLES aan mij anders is. Moet je maar wat topics van me lezen. Ik heb 6 kleuren haar, heb gezworven, eet/drink geen suiker, ben biseksueel, woon op mezelf op mijn 15e, zit met kinderen die 2 jaar jonger zijn in de klas, heb impulsieve gekke buien, doe niet mee met geroddel en gedraag me niet als een gemiddelde jongere, ben een loner, ik bedoel maar, een paar van de voorbeelden... |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet veel van je, maar je komt op mij over als een heel sterk meisje. Ik vind dat echt heel moedig van je. Maar serieus, mensen gaan je echt waarderen. Ze komen erachter dat de mensen die de hele tijd roddelen helemaal geen echte vriendinnen zijn. Jij hebt veel meegemaakt dus ik denk dat je ook veel dingen weet en dat je echt een goede vriendin kunt zijn. Het is jammer dat die mensen zo gemeen kunnen zijn.
Lang geleden zat ik ook in een dip en een vriend van me zei : what comes aroud goes around (als ik het zo goed schrijf) ook zei ie tegen me: de eerste zullen de laatste zijn en de laatste zullen de eerste zijn. En deze uitspraken hebben me echt geholpen.. want het is waar...... vooral de uitspraak "what comes around goes around" serieus.. maar het belangrijkste is dat je gewoon jezelf moet blijven... en ik vond dat je een hele nette mail had geschreven! xxxxxxx
|
Goed gereageerd. De brief is heel netjes, redelijk en volwassen en daarom ook heel duidelijk.
Alleen moet je niet verbaasd staan als je opeens een heel belachelijke, kinderachtige reactie terug krijgt. Sommige mensjes zijn nou eenmaal nog niet volwassen genoeg om een serieuze, volwassen brief op een normale manier te beantwoorden en dan reageren ze maar extra kinderachtig. Ik weet niet of dat met die Iris het geval is, maar die acties van haar zouden er al op kunnen duiden. In dat geval moet je er maar gewoon boven blijven staan en je verder niets meer van dat kind aantrekken. Dan is zo'n kind jouw aandacht gewoon niet meer waard.
|
![]() |
Ze heeft een mailtje gestuurd waarin ze schreef dat ze lullig had gedaan en dat ze gek werd van t leren en dat op mij afreageerde.
Ik heb haar teruggemaild dat ik t fijn vond dat ze teruggeschreven had, en ik haar excuses aanvaarde, maar dat ik het wel erg ver vond gaan om mij kankerhoer te noemen. Ik denk dus gewoon dat ik maar zo min mogelijk met haar om moet gaan, want als mensen t normaal vinden om zo met MIJ om te gaan heb ik er weinig zin in. In elk geval bedankt voor jullie reacties! |
![]() |
||
Citaat:
*succes*
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |