Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2002, 14:50
Martijn
Martijn is offline
Volgens mij is die bereoud maar zijn daar Tutorialsites van?? Want sommige dingen die werken neit eens bij mij .
Bij fotosoep.nl had ik het al geprobeerd maar daar lukte het soms ook niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 14:56
Pr0xy
Pr0xy is offline
http://www.espressographics.com/text/menuph4.html
http://www.fbe.unsw.edu.au/Learning/Photoshop4/
http://www.adscape.com/eyedesign/photoshop/four/

Of misschien heb je bepaalde plugins niet.
Oud 16-09-2002, 15:30
Martijn
Martijn is offline
danku
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:54
Martijn
Martijn is offline
en hoe komt het dat het soms zwart/wit is?? hoe kan ik da verhelpen???
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:11
Koen
Koen is offline
Niet om 't een of ander hoor, maar waarom installeer je niet gewoon een nieuwere versie? Daar zijn veel meer tut's van te krijgen dan van zo'n oude.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:25
Martijn
Martijn is offline
ik wil alleen maar wallpapers maken enzo nix belangrijks verder da vin ik niet de moeite ward om een nieuwere te installeren en deze stond er toevallig al op.....snapsie?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:49
Verwijderd
Mjah maar photoshop 4.0 is al ZO oud dat je er nauwelijks nog wat mee kan

*hint: kazaa*
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 00:20
dystopia
dystopia is offline
Photoshop 4.0 heb ik zelf ooit gebruikt en is best goed maar tegenwoordig wel wat verouderd.Heb je wel eens een nieuwe versie bekeken? Wil je opde legale tourblijven kun je eens overwegeneen update te kopen en/of GIMP te check welke gratis is entov. Photoshop ook veel kan. Kwalitatief goed voor een gratis programma. En anders kun je nogaltijd een nieuwe downloaden ergens. Er zijn zat tutorials ed. voor zowel GIMP als nieuwe Photoshop versies te vinden
Oud 18-09-2002, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Mjah maar photoshop 4.0 is al ZO oud dat je er nauwelijks nog wat mee kan

*hint: kazaa*
Je hebt er dus duidelijk geen verstand van, maarja dat heb je met mensen die 't illegaal hebben.
Mensen met 6/7 hier zitten alleen maar filters over filters te gooien. En omdat PS4 dat amper heeft is het zogenaamd slecht.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 12:07
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef:
Je hebt er dus duidelijk geen verstand van, maarja dat heb je met mensen die 't illegaal hebben.
Mensen met 6/7 hier zitten alleen maar filters over filters te gooien. En omdat PS4 dat amper heeft is het zogenaamd slecht.

JIJ weet niet waar je het over hebt. Het heeft eigenlijk weinig zin om op zo'n domme reply in te gaan (mensen die het illegaal hebben Ja, want dat is zo'n ander slag mensen! Je weet trouwens helemaal niet of ik het illegaal heb of niet...), maar ik gebruik dus nooit filters. Ik KLEUR namelijk met photoshop. Had eerst photoshop 5.5, daarna 7.0 en 7.0 is een verbetering, dus het zal ook wel beter zijn dan 4.0. Iig heb je meer brushes en kun je beter dingen voor het web maken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 12:52
GRRR
GRRR is offline
owja mensen. hebben jullie dat ook?? in Photoshop 6 waren de airbrush settings een stuk makkelijker dan in 7. ik snap geen hout van die paint settings :/ in 7.

had ik maar ph6 nog :/

Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:30
Octopus
Octopus is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
en hoe komt het dat het soms zwart/wit is?? hoe kan ik da verhelpen???
Dan staat ie op Grayscale.
Moet je ff "Image -> Mode -> RGB Colors" kiezen
Oud 20-09-2002, 02:29
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
GRRR schreef:
owja mensen. hebben jullie dat ook?? in Photoshop 6 waren de airbrush settings een stuk makkelijker dan in 7. ik snap geen hout van die paint settings :/ in 7.

Laat ik die nou net hebben ge....uhmkocht zeg maar. Ik snap er geen hout van, ik blijf maar bij PSP7.02, die heeft tenminste een goede browse-functie
Oud 20-09-2002, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

JIJ weet niet waar je het over hebt. Het heeft eigenlijk weinig zin om op zo'n domme reply in te gaan (mensen die het illegaal hebben Ja, want dat is zo'n ander slag mensen! Je weet trouwens helemaal niet of ik het illegaal heb of niet...), maar ik gebruik dus nooit filters. Ik KLEUR namelijk met photoshop. Had eerst photoshop 5.5, daarna 7.0 en 7.0 is een verbetering, dus het zal ook wel beter zijn dan 4.0. Iig heb je meer brushes en kun je beter dingen voor het web maken.
Ik weet niet waar ik het over heb. Wat een uitspraak... Kan ik beter tegen jou zeggen.
Als ik zo op je site kijk barst het van het gebruik van filters. En iets inkleuren vereist echt geen photoshop hoor... Kan ook met PSP of Elements.
En als je zelf al hint naar Kazaa, dan zegt dat toch genoeg?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:04
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Pr0xy schreef:
Laat ik die nou net hebben ge....uhmkocht zeg maar. Ik snap er geen hout van, ik blijf maar bij PSP7.02, die heeft tenminste een goede browse-functie
heh browse functie? nog nooit gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:18
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef:
Ik weet niet waar ik het over heb. Wat een uitspraak... Kan ik beter tegen jou zeggen.
Als ik zo op je site kijk barst het van het gebruik van filters. En iets inkleuren vereist echt geen photoshop hoor... Kan ook met PSP of Elements.
En als je zelf al hint naar Kazaa, dan zegt dat toch genoeg?
Nou, dan kun je heel knap kijken, want ik gebruik ze echt niet. Hoogstens voor de achtergrondjes omdat ik anders helemaal geen achtergronden heb... dat maakt eigenlijk geen flikker uit.
Het vereist geen photoshop, nee, maar het is gewoon een praktisch programma, ik werk er liever mee dan met painter of psp. Elements ken ik niet...

Ok, dan weten we allebei niet waar we het over hebben als we over elkaar praten

Ja, ik hint naar kazaa, maar ik heb het van een vriendin
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:21
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:

Mh ik heb php 6 wel gehad maar niet gebruikt, omdat de kleuren er heel fout in waren (foute instellingen in de computer... foute computer ook ). Er is wel een groot verschil tussen 5.5 en 7, moet zeggen dat ik er nog steeds mee loop te kloten De brushes zijn nou wel makkelijk als je een speciale wil hebben, maar een handig overzichtje om de goeie eruit te pikken is er niet meer. Dat vind ik wel balen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten