![]() |
|
Ik heb mysterieuze donkergroene ogen, waar ik best wel trots op ben.
![]() ![]() Blauwe ogen voor een jongen zijn bij mij absoluut favoriet, alhoewel groene ogen het ook heel goed kunnen doen. ![]() ![]() Ripper
|
Het gaat hem bij mij nie om de kleur van de ogen, wel om de vorm ervan en of er tekeningetjes ofzo inzitten en of ze dom kijken of niet. Bruin kan mooi zijn, groen kan mooi zijn, blauw kan mooi zijn. Maar eigenlijk het allermooiste kleur vin ik dat indiogoblauw-grijs achtige kleur dat veel Indiërs hebben.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar bruine ogen zijn heel lief, maar van die doordringende, hele blauwe ogen vink ook wel mooi, vooral als de jongen bruin is (denk aan iemand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet welke ik het mooist vind. Blauw is erg mooi, maar bruin en groen kunnen ook erg mooi zijn... ![]() |
![]() |
|
bij jongens vind k alle kleuren ogen wel mooi, als ze maar opvallen doordat ze bijvoorbeeld heel donker zijn of heel licht of een bijzondere kleur hebben.
Ik heb zelf groen/bruine ogen, loopt allemaal beetje door mekaar, en dr zitten spikkeltjes in.
||
![]() |
Citaat:
![]() maar mensen zeggen wel vaak dat ik mooie ogen heb, dus heb jij die vast ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Echt zo'n vage onbestemde kleur. De ene zegt groen, de andere weer bruin. Ik hou het voorlopig maar op olijfgroen. En voor jongens maakt het me niet echt uit. Het gaat me er eerder om hoe ze kijken enzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
derde oog Verwijderd | 54 | 08-12-2007 15:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] vraag Verwijderd | 3 | 27-08-2007 16:04 | |
Seksualiteit |
Fototopic Verwijderd | 493 | 05-07-2003 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Kleurtjes van de regenboog Edwin uit Kaasstad | 7 | 26-03-2002 21:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Kleurtjes van de regenboog klootzak2001 | 2 | 25-03-2002 11:12 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 |