Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 17:43
Verwijderd
Laatst was ik met mijn nieuwe vriendin en dat was heel gezellig

Maar ... wij hebben allebei hiervoor een relatie gehad die heel snel ging, en eigenlijk niet het gehoopte effect had --> kort samengevat: we willen het beiden rustig aan doen, goed leren kennen etc etc etc.

Nu zijn we al best wat keren bijelkaar geweest, geknuffeld enzo en kusje op de wang etc etc etc, maar we willen allebei meer, dnek ik zo. We hebben van die momenten dan kijken we elkaar aan, staren --> en dan opeens draaien we af van elkaar, valt stilte of kijken tv ...

Nu heb ik het idee dat we allebei gewoon echt wel willen zoenen enzo, maar hoe kan ik dat het beste beginnen ??

(niet dat ik nog nooit gezoend hebt ofzo) maar ik niet te snel voor haar gaan, en wil ook niet snel overkomen, maar voel gewoon dat we een stapje verder willen dan alleen knuffelen.

(ja, voor sommige is zoenen stap 1 en sex stap 2, maar voor ons is dat zoenen dus stap 1) Ik wil niet elkaar kwetsen, of dat ik iets toch onverwachts doe ..

Kortom, tips ??

snappen jullie dit verhaal een beetje, of is het echt niet te volgen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 17:52
Verwijderd
Je moet niet voor haar proberen te denken. Probeer aan haar uit te leggen hoe je je voelt en dat je toch meer wilt.

Wees niet bang je gevoelens te uiten.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:03
Roos
Roos is offline
Hm ik vind het niet zo moeilijk. Als je haar lekker knuffelt, begin dan eens zachtjes kusjes in haar nek te geven ofzo. Dan langzaam richting wang en mond.
let wel goed op haar reactie
Oud 30-09-2002, 13:10
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Vraag of ze het erg vind als je haar een kusje geeft...
Ik zou me zeer vereerd voelen als me dat gevraagd zou worden... De meeste jongens nemen namelijk aan dat een vrouw het leuk vind als ze 'op haar bek gepakt' wordt... Ikke niet! Zit je midden in een gesprek.....'maar uhm hoe *mompel smak (gedurende aantal sec.) smak*...mm okee'. Nee dat was n grappie, maar als t moment er is, kan je t toch vragen. Denk dat je vriendin dat alleen maar lief vind, zo hou je ook rekening met haar. Toch of lul ik nu maar wat?

Kuzzje IK
Oud 30-09-2002, 15:14
Roos
Roos is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef:
Vraag of ze het erg vind als je haar een kusje geeft...
Ja dat is eigenlijk wel heel schattig
Oud 30-09-2002, 16:21
DaaF
DaaF is offline
Is het gek als ik zeg dat ik het raar vind dat jij zegt dat het je vriendin is terwijl je nog niet met der hebt gezoend?

Is het dan al wel je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:10
marlies
marlies is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Is het gek als ik zeg dat ik het raar vind dat jij zegt dat het je vriendin is terwijl je nog niet met der hebt gezoend?

Is het dan al wel je vriendin?
Ja dan kan toch wel? Ik had ook eerder met mijn vriend dan dat we gezoend hadden...
Oud 30-09-2002, 19:08
corduroy
corduroy is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ja dat is eigenlijk wel heel schattig
dat kan heel lief zijn, maar ook juist lomp als iemand een situatie totaaaal neit aanvoelt. bovendien is nee zeggen dan ook nog best moeilijk en lullig, juist als iemand het zo vraagt..
ehm anyway. haar zoenen lijkt me sowieso niet raar. ze is toch je vriendin? dan neem ik aan dat ze dat op zich niet vervelend vindt. probeer gewoon het goede moment af te wachten en doe het dan subtiel.
Oud 30-09-2002, 21:11
Verwijderd
allemaal bedankt en voor diegene die het willen weten: we zijn er allebei uit en het gaat goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten