Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hij is al 4 maanden uit doorn roosje: check http://www.cd-express.nl veel nieuwe gamesshit en als een game nog niet uit is toch bestellen, release datum heb je hem thuis!!! voor maar 70 piek +20 verzenden dus 1 tientje minder dan al die dixons en gameshop sooi als je dan stuk of 4 games koopt heb je dus rond de 40 korting vergelekene met die andere sooi... maar ik ben een beetje afgedwaald, anyway hijs al 4 maanden uit
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Release verwacht : 28-09-2001 ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ben donderdag (20-9) eens in Groningen rond gaan vragen....
-Drent CDROM-shop: hij staat gepland voor morgen, maar reken maar op volgende week. -Dixons: Binnenkort, ergens deze maand. -Dynabyte: Hij is weer eens vertraagd, ik heb hem zelf ook nog niet, ik download die shit altijd. Rare opmerking voor een Dynabyte-medewerker!
|
Ik heb hem sinds vrijdag (28-9) ook!
Voor maar F89,95!! Ik heb de trainingslevels en het eerste "echte" level af en ben bijna klaar met de 2e "echte" missie.... De besturing is btw wel ff wennen... En het is irritant dat als je een wapen wil gebruiken waarvan je de shortkey niet weet, je eerst naar de help moet om er achter te komen wat die dan wel niet is, aangezien er in dat kleine menutje maar 4 dingen passen...(of is dat in te stellen?) Uiteraard staat hetgeen je zoekt niet in de help... Ik ga de (complete) lijst met shortkeys maar eens uitprinten...(staat gelukkig op een van de CD's) Ze hebben trouwens wel de ultieme manier gevonden om geld te besparen op het doosje e.d....In het DVD-doosje zitten de 3 cd's gewoon op elkaar gestapeld! [er zit overigens SafeDisk 2 op, een beveiliging die ik (nog?) niet kan kopieren, maar wat is het nut daarvan als je bij een full install de CD's niet nodig hebt????]
|
![]() |
|
|