Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 22:02
Kupu
Kupu is offline
Mijn vriendin heeft sinds een weekje nogal wat keelpijn, en nu heeft ze ok een bult in de nek ineens. Wat kan dat zijn? Ik hoorde al iemand Pfeiffer zeggen, maar dat lijkt mij heel erg sterk. Maar kan het ook iets anders zijn? Of komt het gewoon doordat het weer herfstig begint te worden?

Ze heeft trouwens gewoon door haal hele lichaam wel pijn. En wat hoofdpijn, maar dat lijkt me niet echt in verband te staan tot de haar keelpijn en zo, omdat die spierpijn volgens haar kotm door de gymlessen
Oud 20-09-2002, 23:08
Verwijderd
Mh, als je gammel bent kunnen je lymfeklieren opzetten. Daar zitten er twee van in je hals. Daardoor kan ook slikken en zo pijn doen, of je kunt gewoon een zere keel hebben omdat je zeer verkouden en half ziek bent...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:12
cookie123
cookie123 is offline
Ik had zo'n beetje de zelfde klachten als die zij heeft, ik was alleen ook heel moe, ik weet niet of zij dat ook heeft...? en heb nu pfeiffer . De dokter zei dat het meestal met keelonstekking begint.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:02
mood indigow
mood indigow is offline
ja ik had ook precies dezelfde klachten... en toen had ik dus ook pfeiffer..

ja en het begint idd eerst met een erge keelpijn..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 21:20
kleine wicca
kleine wicca is offline
ja. dit is wel een van de verschijnselen van pfeiffer, maar daar kan je heel snel achter komen door een bloedtest te laten doen bij de dokter.
Ik heb al mn hele leven opgezette klieren in mn nek, vlak onder mn kaak en in mn liezen, maar dit viel mij pas op toen ik keelpijn kreeg. Wel is het zo dat als er een griepje aan zit te komen dit ook erger wordt, dus misschien is het heel onschuldig, maar misschien toch even naar de dokter voor meer zekerheid?
Oud 22-09-2002, 14:16
Roos
Roos is offline
Het kan Pfeiffer zijn, maar het hoeft niet. Als je gewone keelontsteking hebt, heb je ook van die bulten in je nek. Daar krijg je gewoon antibiotica voor, is wel zo prettig.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 09:17
gna
gna is offline
gebruikt ze toevallig veel light-producten? (suikervrij)
hoofdpijn/keelpijn horen bij de (92!) ziekteverschijnselen die de zoetstof aspartaam kan veroorzaken

zie www.aspartaam.nl

Regels voor berichten