Advertentie | |
|
![]() |
|
Gamecube word echt klote, die games van nintendo(of hoe het ook maar heet)zijn veel te kinderachtig, als bv een snowboard game op de ps1 is, komt er ook een op de n64, maar dan moet je muntjes gaan verzamelen en sneeuwballen gooien. dus playstation rulez
|
GameCube.. Het goedkoopst, het is dat de PSII zo duur is, want de spellen heersen op psII. XBox word volgens mij niks. Maar mario enzo zijn wel koel en super mooi, dus gamecube
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
xbox
![]() ![]() ![]() Kom alsjblieft niet met het gezeik bill gates bill gates windows windows windows WANT Iedereen draai hier fucking windows of sommige linux en ik heb er geen problemen mee (PUNT) |
![]() |
|
Nee niemand heeft problemen met het welbekende programma dat je vriendelijk de mooiste kleurencombinaties van blauwe schermen en alert-boxen toont maar dat je wel moet hebben voor compatibiliteit met spellen e.d..
Er zijn soms ook verhalen van microsoft, ookal wel of niet waar, die te erg zijn voor woorden (discriminatie, hersenspoeling, onderbetaling van hun personeel), die niet alleen in domme doorstuurmail komt, maar ook in vele tijdschriften zoals CID.
|
![]() |
GameCube, kijk bijv. maar naar Resident Evil, Metroid Prime, SSB: Melee, Kameo, Starfox, Luïgi's Mansion, NHL 2002, Wave Racer: Blue Storm, Tony Hawk's Pro Skater 3, Eternal Darkness, Phantasy Star Online 2, Mario Sunshine, Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II, Donkey Kong Racing, enz..., enz... Als ik het geld had zou ik ze allemaal kopen.
En de Cube is grafisch gezien ook nog supergoed vergeleken met de ps2. Kijk maar eens op http://cube.ign.com/news/38335.html Ok, de XBox is grafisch gezien ook erg goed, maar is toch gedoemd een mislukking te worden, omdat het te weinig support heeft. |
![]() |
|
|