Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2001, 18:15
my iron lung
my iron lung is offline
dramcast, ps2, xbox of misschien zelfs gamecube ?
Oud 02-09-2001, 18:32
niceman1984
niceman1984 is offline
GameCube gaat het worden !
Met citaat reageren
Oud 02-09-2001, 18:47
my iron lung
my iron lung is offline
kan wel zijn , mar ik heb nu al een ps1 en ben nogal sony-minded. eigenlijk twijfel ik vooral tussen xbox en ps2
Oud 02-09-2001, 18:52
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
my iron lung schreef:
kan wel zijn , mar ik heb nu al een ps1 en ben nogal sony-minded. eigenlijk twijfel ik vooral tussen xbox en ps2
je bent sony-minded en dus zit je de twijfeleb tussen XBOX en ps2?
Oud 02-09-2001, 19:13
arie2000
arie2000 is offline
ps2 al the way
Oud 02-09-2001, 19:40
D@mien
D@mien is offline
de dreamcast leeft niet lang meer, en de x-box wordt volges mij of een flop, of een hit....en de gamecube gaat reet schoppen, en de ps2 is ook zwaar heftig...dus: ps2 of een GC....billy mag niet ook de console wereld veroveren met zn zooi dat constant vastloopt........
Oud 02-09-2001, 19:42
me kip
me kip is offline
GameCube
Met citaat reageren
Oud 02-09-2001, 20:51
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik weet het niet...maar ik denk dat Sony met de beste games gaat komen....dus PS2
Oud 02-09-2001, 20:53
-Octavius-
-Octavius- is offline
XBOW gaat het beste er uit zien , maar ook de duurste worden, PS2 schopt aars en Gamecube word ook wel aardig, zelf zou ik toch de PS2 keizen (Final Fantasy OWND !)
Oud 03-09-2001, 00:15
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
XBOW gaat het beste er uit zien , maar ook de duurste worden, PS2 schopt aars en Gamecube word ook wel aardig, zelf zou ik toch de PS2 keizen (Final Fantasy OWND !)

jup FF roelt zeker MGS ook ik ga voor PS2
ik kies gameplay/leuke spellen voor grafics

Oud 04-09-2001, 12:04
kees17
kees17 is offline
Gamecube word echt klote, die games van nintendo(of hoe het ook maar heet)zijn veel te kinderachtig, als bv een snowboard game op de ps1 is, komt er ook een op de n64, maar dan moet je muntjes gaan verzamelen en sneeuwballen gooien. dus playstation rulez

Oud 04-09-2001, 13:06
Reynaert
Reynaert is offline
Zucht... Hoe kun je dat nou weten?! Ik bedoel: we zien vanzelf wel welke de beste wordt en als je er een wil kopen dan ligt dat aan je eigen smaak.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2001, 13:57
Frank
Frank is offline
GameCube.. Het goedkoopst, het is dat de PSII zo duur is, want de spellen heersen op psII. XBox word volgens mij niks. Maar mario enzo zijn wel koel en super mooi, dus gamecube
Oud 06-09-2001, 18:02
TotalP
TotalP is offline
Citaat:
Frank schreef:
GameCube.. Het goedkoopst, het is dat de PSII zo duur is, want de spellen heersen op psII. XBox word volgens mij niks. Maar mario enzo zijn wel koel en super mooi, dus gamecube

Gamecube spellen gaan pas HEERSEN.. In Ps2 zijn spellen juist klote.. De spellen zijn mooi, maar lang niet zo mooi als op de Gamecube.. En de spellen zijn ook veel korter!!!!!!! Lees de PU ook maar.. GT3 heb je in een paar uurtjes uitgespeeld zeggen ze.. RPG's schijnen er ook kort op te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 17:54
my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
kees17 schreef:

dan moet je muntjes gaan verzamelen

dat heb je uit Playnation , jaargang 1, nummer 2, van november of december '99...:-)
Oud 28-09-2001, 20:47
naddy
naddy is offline
Op dit moment nog zeker de Dreamcast, al zal ik wel een van de weinigen zijn die dat beweert o_O. Wellicht dat de GC daar ooit verandering in zal brengen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2001, 00:47
Verwijderd
xbox waarom..? te veel games.. 3x sneller dan playstation2 er staat een bedrijf achter die er verstand vanheeft.. Geforce 3 zit er in .. mwa Xbox

Kom alsjblieft niet met het gezeik bill gates bill gates windows windows windows WANT Iedereen draai hier fucking windows of sommige linux en ik heb er geen problemen mee (PUNT)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2001, 22:28
Iemand2000
Iemand2000 is offline
Nee niemand heeft problemen met het welbekende programma dat je vriendelijk de mooiste kleurencombinaties van blauwe schermen en alert-boxen toont maar dat je wel moet hebben voor compatibiliteit met spellen e.d..

Er zijn soms ook verhalen van microsoft, ookal wel of niet waar, die te erg zijn voor woorden (discriminatie, hersenspoeling, onderbetaling van hun personeel), die niet alleen in domme doorstuurmail komt, maar ook in vele tijdschriften zoals CID.
Oud 30-09-2001, 19:11
LB06
LB06 is offline
GameCube, kijk bijv. maar naar Resident Evil, Metroid Prime, SSB: Melee, Kameo, Starfox, Luïgi's Mansion, NHL 2002, Wave Racer: Blue Storm, Tony Hawk's Pro Skater 3, Eternal Darkness, Phantasy Star Online 2, Mario Sunshine, Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II, Donkey Kong Racing, enz..., enz... Als ik het geld had zou ik ze allemaal kopen.

En de Cube is grafisch gezien ook nog supergoed vergeleken met de ps2. Kijk maar eens op http://cube.ign.com/news/38335.html

Ok, de XBox is grafisch gezien ook erg goed, maar is toch gedoemd een mislukking te worden, omdat het te weinig support heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 19:11
LB06
LB06 is offline
En de GCN is nog het goedkoopst ook.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 18:46
perfectme
perfectme is offline
De GC to the top
voor maar +
13.00Bef heb je um!