Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 18:20
Verwijderd
Okeej, ff zoiets van: wat zouden jullie doen?
Komt ie weer hoor, m'n verhaal.
Een beetje in het kort nu, het gaat over m'n ex.
Ik had het 5 maanden met hem.
Hij zou er altijd voor me zijn, het normaal uitmaken, hij wou vrienden blijven etc blabla.
En hij zou het gewoon ZEGGEn als hij minder voor me ging voelen en we zouden er normaal over praten.
Sinds 1,5 maand is het uit (ofzow)
Alleen, hij heeft het nooit uitgemaakt.
De ene week was het nog "ik hou van je en wil je nooit meer kwijt", de andere week begon het.
Hij belde niet meer, en verscheen niet op afspraken.
De laatste keer dat ik 'm zag was op koninginnedag.
Toen stapte hij in de tax met de woorden "ik hou van je".
En hij zou me bellen.
Deed hij niet, na een week belde ik hém.
Hij deed heel raar en bot, net zo'n ijsmuur waar je tegenaan knalt.
We maakten een afspraak en hij kwam niet opdagen.
2 weken terug maakten we een afspraak voor gister.
Ik belde hem, vantevoren.
Kom je nog? nee.
Hij was zo onzeker de laatste tijd en ik ging vast allemaal dingen zeggen waar hij zich kut door zou gaan voelen
Tis echt te belachelijk voor woorden eigenlijk, hij doet mij ontiegelijk veel pijn, en vervolgens gaat HIJ een beetje zielig lopen doen!!

Maargoed, gister vroeg hij "mag ik alsjeblieft morgen komen?"
Ik zeg, kom je dan écht?
Ja ik kom echt, ik beloof het je, ik zweer het je.
Vervolgens krijg ik net een paar smsjes met "sorry ik kies dit keer voor mezelf, je hoeft niet te bellen want ik kom niet."

Terwijl alles wat ik wou, na ál zijn idiote gedrag, was 1 gesprekje.
1 laatste gesprek over alles.
Ik wil ook naar hem toe, het kost hem zo verdomd weinig moeite, en hij doet het gewoon niet.
En als ik erheen ga loop ik waarschijnlijk nog het risico dat hij me er niet in laat ook.

Maar ik voel me gewoon niets meer waard.
Iemand mag mij blijkbaar op zo'n manier behandelen

Wat zouden jullie in mijn situatie doen, als je echt had gehoopt dat hij EINDELIJK zou komen, eindelijk een gesprek, en dan zo'n smsje. Zó laf.
Ik zit hier nu met betraand gezicht me echt zó ontzettend waardeloos te voelen, ik kan er écht niet meer tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie oh wie

xxx

Alicia

'sorry voor het lange verhaal trouwens
Advertentie
Oud 30-05-2002, 18:39
Piccola
Piccola is offline
Meis, geef het op. Dit gedrag is echt volkomen belachelijk vind ik. Elke keer weer belooft en zegt ie van alles, maar als ik het zo lees komt ie het elke keer weer niet na!

Als ik jou was zou ik hem negeren. Niet meer bellen, smsen, langsgaan of wat dan ook. Tsjah, kweet dat dit voor mij heel makkelijk gezegd is. Maar zoals hij doet kan niet. Dat is gewoon niet eerlijk. Niemand heeft het recht om je zo te behandelen hoor!!

Ik zou wachten tot hij eens komt of belt ofzo. Ik zou het niet meer van mij af laten komen. Hoe kut het ook is. Maar goed, als ie steeds niet komt enzo zou ik er toch ook maar niet vanuit gaan dat ie uit zichzelf eens belt ofzo.

Najah, kweet het ook niet hoor. Kan helaas niet weten wat hij denkt en voelt! Maar zoals ie doet is iig fout vind ik.

Veel succes ermee en koppie op hoor!

xxx Piccola!
Oud 30-05-2002, 18:41
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Maargoed, gister vroeg hij "mag ik alsjeblieft morgen komen?"
Ik zeg, kom je dan écht?
Ja ik kom echt, ik beloof het je, ik zweer het je.
Vervolgens krijg ik net een paar smsjes met "sorry ik kies dit keer voor mezelf, je hoeft niet te bellen want ik kom niet."
Sorry, maar dit snap ik nou echt niet!
Dit is zo ontzettend laf. Wat denkt ie nou?!

Najah goed. Kan er haast zelf kwaad om worden!
Oud 30-05-2002, 18:43
Verwijderd
Ik zou naar hem toegaan.. Jij voelt je hier ontzettend kut onder en voor jezelf is het nodig dit eindelijk af te sluiten, dat zou ik dus proberen. Als hij niet naar jou toe wil komen, ga naar hem toe. Als hij je er niet in laat, zeg hem, dat je alleen dit ene gesprekje wil om het even echt af te sluiten. Dat je hem geen pijn gaat doen of iets dergelijks, maar even gewoon met hem wil praten over alles om het voor jezelf af te sluiten. Hopelijk luistert hij dan naar je..

Je kan ook een e-mail anders sturen met al je gevoelens, ik zou dan beschuldigingen of dingen die lullig waren en woede eruit laten. Hij verdient het niet dat jij aardig tegen hem doet, maar jij gaat je alleen maar kutter voelen omdat je het nog steeds niet hebt kunnen af sluiten., Dus voor je eigen gemoedsrust zou ik maar iets toegeven zeg maar, je een beetje kwetsbaar opstellen (in zijn ogen) en zo proberen dat laatste gesprek voor elkaar te krijgen..

Sorry, kheb geen geweldig advies, kheb nooit in zon situatie gezeten ofzo, maar dit is wat ik me kan voorstellen wat ik zou doen.

Zijn zn ouders niet thuis als je naar hem toe gaat? Dat die jou erin laten, dan kan ie je moeilijk nog wegsturen. Of als het niet lukt hem na school of iets dergelijks ergens 'tegen het lijf' proberen te lopen, zodat je hem dwingt met je te praten..

kweetniet, sterkte iig!
Oud 30-05-2002, 18:44
Verwijderd
en ik bedoel dus een gesprek om het af te sluiten in de zin van dat het daarna echt over is. Maar dat jullie iig nog 1 normaal gesprek hebben gehad daarvoor..

Want met hem verder gaan, dat verdient hij absoluut niet, daarvoor heeft hij je te slecht behandeld. denk dus dat je het af moet sluiten en hoe moeilijk het ook is, verder proberen te gaan
Oud 30-05-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
en ik bedoel dus een gesprek om het af te sluiten in de zin van dat het daarna echt over is. Maar dat jullie iig nog 1 normaal gesprek hebben gehad daarvoor..

Want met hem verder gaan, dat verdient hij absoluut niet, daarvoor heeft hij je te slecht behandeld. denk dus dat je het af moet sluiten en hoe moeilijk het ook is, verder proberen te gaan
jah dat bedoel ik ook hoor
ik wil hem niet meer, ik hou nog wel van hem maarjah
ik weet dat het over is.
maar ik weet de grens niet meer tussen leugen en waarheid.
ik heb me 5 maanden vertrouwd gevoeld bij die jongen. Hij was zó lief. En nu zie ik een heel ander persoon, iemand die puur egoïstisch is.
Het kan hem nix schelen hoe ik me voel, dat heeft ie gister ook nog gezegd.
Maar verder hadden we een heel normaal gesprek, ik zei dat ik hem geen preek zou geven, alleen met hem wou praten etc.

En over dat langsgaan, ik zie dat niet zitten.
ik heb hem een keer 2x op een avond gebeld (dat was een week na koninginnedag, toen ie een week niet gebeld had).
Ik belde de 2e keer omdat hij de 1e keer gewoon heel droog de telefoon ophing, want het gesprek werd hem ff te moeilijk.
Toen zei hij de 2e keer (was een half uur later) "zeg als je steeds belt dan laat ik je nummer blokkeren"

Ik heb geen zin in scenes daar voor de deur want ik loop serieus de kans om er niet ingelaten te worden.
Ik ben niet een wanhopige stalker, alles wat ik vraag is om als een MENS behandeld te worden, blijkbaar ben ik dat dus niet waard
Zijn ouders staan sowieso aan ZIJN kant, dat weet ik gewoon

En hij zei gister ook nog van: "zeg je dan geen hoi meer als je me tegenkomt?"
ik zeg, jah ik wel, maar jij waarschijnlijk niet.
Zegt ie: jah ik wel, en ik zou ook gewoon nog met je praten enzow....
Alleen over onze relatie wil hij niet praten want goh hij heeft er geen zin in, en goh hij zal eens moeite voor een ander doen...

Owja, dat van die email doe ik liever niet.
Hoe ik me voel weet hij echt dondersgoed.
En ik weet niet eens of hij die email echt zou lezen.
Ik wil echt een face2face gesprek.
En hij zou dat moeten begrijpen, want hij praatte zelf liever nooit over de telefoon over belangrijke dingen.

Ik heb altijd rekening met zijn gevoelens gehouden ik was er áltijd voor hem.
Hij wist hoe m'n andere ex (van vorig jaar) me behandeld had, daar had hij altijd een grote bek over van "wat een klootzak zeg, hoe lullig kan je zijn, zoiets zou IK nooit doen".
Maar nu is hij nog 100x erger!

Maargoed, dank je voor je reactie
Als je nog tips hebt hoor ik ze graag

liefs,

Alicia
Oud 30-05-2002, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Als ik jou was zou ik hem negeren. Niet meer bellen, smsen, langsgaan of wat dan ook. Tsjah, kweet dat dit voor mij heel makkelijk gezegd is. Maar zoals hij doet kan niet. Dat is gewoon niet eerlijk. Niemand heeft het recht om je zo te behandelen hoor!!
ik weet het niet
ik kan gewoon heel moeilijk accepteren dat ik behandeld word als een oud speeltje, alsof ik nix voorstel.
Terwijl hij altijd zei dat hij NOOIT zo zou doen!!
En dat ie dan te laf is om het normaal uit te maken, okee.
Hij heeft het dus niet eens uitgemaakt he!!
En ik zou hem ook niet terugwillen.
Maar ik wil, gewoon voor mezelf, 1 laatste gesprek.
Hem zien, in de ogen kijken.
Maar zelf dát is blijkbaar teveel gevraagd van de jongen met wie ik zoveel meegemaakt heb

Dank je voor je reactie

kussss

Alicia
Oud 30-05-2002, 19:54
lennuzz
lennuzz is offline
dat jij het nog over praten hebt ik zou hem gewoon keihard in zn gezicht+kruis slaan als ik hem tegen zou komen, dan is de boodschap toch ook duidelijk?
Oud 30-05-2002, 19:55
Verwijderd
Ja kijk, dan kan ik je verder geen ander advies geven dan je bij deze situatie neer te leggen..

Als jij niet naar hem toe wil gaan, en hij niet naar jou toe komt, dan zal een face2face gesprek niet kunnen. Ik wil hiermee absoluut niet lullig zijn ofzow.. maar dan loopt het cirkeltje vast en zal je niets anders kunnen doen dan je bij deze situatie proberen neer te leggen en verder te gaan..

Ik zei het alleen maar zodat je het voor jezelf zou kunnen afsluiten, ookal krijg je dr last mee etc. maar je voelt je nu de hele tijd kut drom en steeds weer opnieuw verlang je naar afsluiting. Als je dan ver zal moeten gaan die te krijgen, heb je het wel gehad, dus moet je nagaan wat voor jou makkelijker zal zijn.. je neerlegen bij de huidige situatie en stoppen moeite te doen maar hem wel ff laten weten, okeej, ik bel niet meer, probeer niks meer, het is uit, ik ga verder met mn leven. Of is het dan toch makkelijker eigenlijk je eigen grenzen iets te passeren om een face2face gesprek voor elkaar te krijgen zodat je het dan voor jezelf kunt afsluiten..
Oud 31-05-2002, 08:20
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hoe kut het ook is die jongen is het niet waard!
kep ook zon ontzettende klootzak van een ex...
hij had t lef niet om ff te bellen toen ie t uit wou maken (ik belde hem bij toeval) en had intussen voor de volgende dag al een afspraak met zn nieuwe vriendin (waar ie al veschillende keren mee vreemd was gegaan hoorde ik achteraf) maar hij had in de eerste instantie nog niet eens t lef eerlijk te zijn hij wou me "geen pijn" doen... whhahaa bullshit
heeft me zo ongeveer een jaar mishandelt ja klinkt hard maar komt t wel op neer..en ikke maar dr achteraan blijven lopen damn meisje laat die jongen gaan als ie niet wil wil ie gewoon niet meer kun je niks aan doen!!!

sterkte!!
Oud 31-05-2002, 10:00
Boogie
Boogie is offline
het lijkt erop dat hij je niet meer wil...
misschien moet je maar de eer aan jezelf houden en zeggen dat het over is
Oud 31-05-2002, 10:09
Verwijderd
Mja, ik zou het gewoon duidelijk uitmaken als ik jou was. Niet meer bellen, geen contact meer zoeken. Een aantal van de gedragingen die jij boven opsomt (kortaf, bot, niet bellen, niet komen opdagen op afspraken) zouden al genoeg reden moeten zijn om eens heel serieus na te denken over of je nog wel verder wilt en in jouw geval zou ik gewoon niet verder gaan.
Oud 31-05-2002, 10:20
Jerommeke
Jerommeke is offline
Inderdaad, geef het op, hij is je niet waard. Je voelt jezelf er alleen maar kutter door, en is kennelijk te beroerd om ook maar met je te praten...

Het doet pijn, inderdaad, maarja... love is hard ... Sterkte!
Oud 31-05-2002, 10:32
bracelance
bracelance is offline
het kan misschien vroeger wel een enorme leuke jongen zijn geweest maar hij speelt met je gevoelens. Gewoon laten liggen, het klinkt zo makkelijk maar dat is het niet. Probeer hem te vergeten, je kunt het beste je dagen helemaal volplannen met allemaal leuke dingen die je gaat doen met bijvoorbeeld vriendinnen ofzo. Probeer zoveel mogelijk te doen dat je niet meer aan hem KAN denken.

misschien kun je zo'n stoffen hart kopen bij de Expo ofzo, en daar ranzige dingen mee doen, ketchup erop en er in steken met messen. Dat naar hem opsturen met een briefje: "dit heb jij bij mij gedaan!"
Oud 31-05-2002, 12:14
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Je moet dit hoofdstuk sluiten op 1 of andere manier je ziet dat het niet gaat door af te spreken want hij komt zijn afspraken niet na. Hoe moeilijk het ook is zou je hem gewoon uit je hoofd moeten zetten. Ga gewoon lekker veel leuke dingen doen. Misschien kom je dan wel een jongen tegen die niet zo associaal is als je ex
Oud 31-05-2002, 12:31
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
mijn ex behandeld me ook alsof ik een zak verotte aardappelen ben maar ik ontwijk hem nu, en dat kan jij maar beter ook doen zet die sukkel uit je hoofd, en denk alleen nog maar aan leuke dingen die je nog gaat doen ik ga dit jaar voor het eerst alleen op vakantie met een vriendin van mij en daar zijn vast leuke jongens genoeg
Maar ik moet toegeven het blijft klote, tis gewoon jammer dat je eerst gewoon zo met elkaar omgaat en dat dan nu ineens het zo moet lopen.
Oud 31-05-2002, 17:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Een aantal van de gedragingen die jij boven opsomt (kortaf, bot, niet bellen, niet komen opdagen op afspraken) zouden al genoeg reden moeten zijn om eens heel serieus na te denken over of je nog wel verder wilt en in jouw geval zou ik gewoon niet verder gaan.
het gaat ook niet over verdergaan
Het is hartstikke uit.
Alleen, ik wou gewoon, na al dat idiote gedrag van hem, hem nog 1x face2face zien. In z'n ogen kijken, antwoorden op vragen....het afsluiten voor mezelf.
Maar dat is mij blijkbaar niet gegund, kost hem teveel geestelijke energie
Oud 31-05-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
[B misschien kun je zo'n stoffen hart kopen bij de Expo ofzo, en daar ranzige dingen mee doen, ketchup erop en er in steken met messen. Dat naar hem opsturen met een briefje: "dit heb jij bij mij gedaan!" [/B]
damnz....hoe kom je erop...?
Neej dat ga ik niet doen.
Strax denkt hij nog dat ik hem bedreig ofzow!!

Maar dank je voor je reactie
Jah ik zie dat de gemiddelde mening hier in dit topic is van: je wilt het graag afsluiten maar het gaat blijkbaar niet dus je moet je erbij neerleggen.
Dat vind ik erg moeilijk, ik had hem echt zó graag nog in z'n ogen willen kijken.
Ik vind hem echt eng, hij heeft totaal geen schuldgevoel, het interesseert hem niet hoe anderen zich voelen.
Een heel eng idee dat ik 1,5 maand geleden nog bij die jongen in bed lag en me vertrouwd bij hem voelde

bedankt iedereen, jullie zijn liev
Oud 31-05-2002, 18:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ontzettend hard laten stikken zo'n waardeloos iemand.
Oud 31-05-2002, 18:27
*Marieke*
*Marieke* is offline
Ik zou zeker antwoorden willen dus ik zou m toch op een of andere manier dwingen om met je te praten... Kun je dat niet tijdens uitgaan doen ofzo?
Anders kun jij het toch nooit accepteren en dan blijf je een soort van trauma's over houden als je ooit weer een nieuwe vriend krijgt....
Oud 31-05-2002, 18:29
Verwijderd
een advies aan jou: blijf niet achter z'n kont aan lopen.
Dit soort gozers ben je liever kwijt dan rijk.
(je bouwt als je hem blijft bellen ook een aardige reputatie als stalker op) en dat heeft niemand nodig.
Oud 31-05-2002, 22:34
Verwijderd
Citaat:
*Marieke* schreef:
Anders kun jij het toch nooit accepteren en dan blijf je een soort van trauma's over houden als je ooit weer een nieuwe vriend krijgt....
ow die trauma's heb ik al

ik vertrouw sowieso niemand, hem vertrouwde ik ook niet 100%..
ik had daarvoor al genoeg meegemaakt met jongens.
'kijk ik ben echt niet supernaïef ofzow dat ik in allerlei mooie praatjes trap, juist niet.
ik sta heel nuchter tegenover dat gelul van hem van "ik wil je nooit meer kwijt, het gaat niet uit tenzij jij het uitmaakt, ik ben veel verliefder op jou dan op m'n ex", blaat.
Maar ik heb het zó vaak over de manier van uitmaken gehad met hem.
Het enige waarop ik hem écht vertrouwde was dat hij heel volwassen met me zou praten, gewoon normaal zeggen van sorry ik voel nix meer voor je.
Ik heb het hem zelfs nog gevraagd: "zeg gewoon alsjeblieft dat je niet meer van me houdt".
Gossie, zelfs dat was teveel gevraagd

Maar zoals Jadie zei: ik wil geen reputatie als stalker opbouwen.
Hoewel dat in dit geval onterecht is, want hij kwam uit zichzelf met dat hij vrienden wou blijven etc en hij bleef ook die afspraken maken. Het is dan toch alleen maar normaal dat ik bel wanneer iemand niet verschijnt op een afspraak
Maarjah er zit idd nix anders op dan te kappen met vragen om een gesprek.

Weer bedankt iedereen
Maargoed, een echt goeie oplossing is er zo te zien niet.
Ach jah, eikels moeten er ook zijn he

liefs,

Alicia
Oud 01-06-2002, 19:17
Verwijderd
Ach zielepoot (niet negatief), ik leef met je mee. Ik denk niet echt dat je waarde aan zijn gedrag moet hechten, want er zit duidelijk iets niet goed bij hem, trek het jezelf niet te erg aan.

Hoe ik zou reageren? Ik zou aso terugdoen. Ik ben door een ex met een brief gedumpt en daar was ik erg pissed om. ze had me dingen verteld die onder haar vriendinnen speelden (ruzietjes, e.d.) en ik heb gewoon lekker gestookt en het door geluld. Eigen schuld. Had ze toen we wat hadden maar meer haar best moeten doen en me normaal moeten dumpen
Het geeft wel voldoening zoiets, moet ik zeggen
Oud 01-06-2002, 23:21
Verwijderd
Citaat:
lennuzz schreef:
dat jij het nog over praten hebt ik zou hem gewoon keihard in zn gezicht+kruis slaan als ik hem tegen zou komen, dan is de boodschap toch ook duidelijk?
klinkt aantrekkelijk

owjah, en wat evergreen hierboven zegt....
kijk het maakt hém niet uit hoe iedereen over hem denkt...
jah iedereen die ik ken weet nu wat voor eikel hij is maar hij zegt alleen "jah wat kan het mij nou schelen wat anderen van me vinden"...
Maar ik, daarentegen, hecht heel veel waarde aan hoe anderen over mij denken.
Zelfs nu maak ik me er nog druk om dat hij misschien wel slecht over me denkt, dingen verkeerd in herinnering heeft, of negatief over me zal praten tegen z'n volgende vriendin.
Ik snap niet dat het hem gewoon nix boeit dat ik hem een leugenaar vind.....op koninginnedag liep hij nog te janken..."ja, zeg dan, denk je echt dat ik je gebruikt heb, die 5 maanden..???"
en de tranen liepen over z'n wangen.
nu weet hij inmiddels allang dat ik er zo over denk, maar een reactie ho maar.
Maargoe, ik zal stoppen met wegkwijnen in zelfmedelijden

Laatst gewijzigd op 01-06-2002 om 23:28.
Oud 04-06-2002, 14:02
browneyes
browneyes is offline
ik zou langsgaan en hem de huid vol schelden en zeggen dat je hem noooooooit meer wilt zien
bah wat n lafaard, sukkel, knuppel, doos, dat ie je zo durft te behandelen, dan verdien je toch wel btr hoor!

sterkte!! xxx liefs
Advertentie
Oud 04-06-2002, 15:00
Alet
Alet is offline
Als ik zo behandeld zou worden, zou ik geen aandacht meer geven aan die jongen. Sterker nog, ik zou net doen alsof het me niet interesseerd, hij is raar bezig, dat heeft niks met mij te maken.

Ik zou mezelf dwingen me erover te zetten, en steun zoeken bij vrienden. Als ik hem tegen zou komen, zou ik niet hatelijk gaan kijken of hem ontwijken, maar gezellig doorgaan met mijn vrienden oid.
Uiteindelijk zal hij erachter komen dat hij het verneukt heeft bij een verschrikkelijk leuk meisje.

Misschien lukt het nu nog niet om er zo tegenaan te kijken, maar straks lukt dat vast wel.
This too shall pass

Iig heel veel sterkte
x Alette
Oud 04-06-2002, 16:06
highlight
highlight is offline
Ik zou te trots zijn om 'm nog ooit te willen zien..
Oud 04-06-2002, 18:28
Verwijderd
jullie zijn liev voor mij

naja, misschien sta ik binnenkort wel bij hem voor de deur, maar daar moet ik nog ff over nadenken.
Want hij was altijd vrij op dinsdag maar nu werkt hij ofzow dus m'n hele idee weg
En 's avonds zijn z'n ouders er, naja aan de ene kant heb ik dan juist meer kans om erin gelaten te worden misschien, maar ik heb geen zin om daar voor lul te staan.

Over wat Highlight hierboven zegt, trots of eergevoel heb ik niet.
Ik heb niet echt eigenwaarde namelijk.

kuzzies,
Alicia
Oud 04-06-2002, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Over wat Highlight hierboven zegt, trots of eergevoel heb ik niet.
Ik heb niet echt eigenwaarde namelijk.
Probeer het te krijgen, best handig namelijk. Je moet niet over je heen laten lopen, al zou ik soms wel wat minder trots willen hebben, want ik kan erg moeilijk toegeven.

Succes
Oud 04-06-2002, 18:34
Verwijderd
Ik zal maar niet zeggen wat IK had gedaan want ik ben nogal wraakzuchtig en hij zou nog lang niet van me af zijn.

Maar ik weet het allemaal even niet meer met jouw situatie. Het lijkt alsof het hem niets boeit, maar het zou hem waarschijnlijk ook geen fuck schelen als het jou ook niets boeit. Volgens mij maakt het hem helemaal niet meer uit wat jij denkt, doet, voelt en zegt.

Maar ik denk ook dat het niet allemaal zonder reden is. Tenminste, ik zoek er een verklaring achter..

Verder had die David toch gelijk, en ik denk dat als iemand anders het ook al heeft gezegd, dat je dan beter kunt opgeven. Waarschijnlijk dacht hij van "Oh. leuk for the time being" en heeft er genoeg van ofzo. Hoe hard het ook klinkt.

Meisje, jij bent meer waard dan Michel, echt waar! En je er overheen zetten zal behoorlijk moeilijk zijn (kwil je wel helpen als ik ook maar iets kan doen!), maar het moet denk ik wel..

En ik weet dat je geen vrede kan hebben met het feit dat ie je neit wil spreken, dus probeer idd maar dat truukje met die foto's en daarna, als het dan nog niet is gelukt, denk ik dat het toch niet meer gaat lukken

Ik weet het ook niet meis..

Ik spreek je snel weer!
Hou je overeind he!

Kus

Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:06. Reden: naam verwijderd
Oud 05-06-2002, 09:02
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Alet schreef:
Als ik zo behandeld zou worden, zou ik geen aandacht meer geven aan die jongen. Sterker nog, ik zou net doen alsof het me niet interesseerd, hij is raar bezig, dat heeft niks met mij te maken.

Ik zou mezelf dwingen me erover te zetten, en steun zoeken bij vrienden. Als ik hem tegen zou komen, zou ik niet hatelijk gaan kijken of hem ontwijken, maar gezellig doorgaan met mijn vrienden oid.
Uiteindelijk zal hij erachter komen dat hij het verneukt heeft bij een verschrikkelijk leuk meisje.

Misschien lukt het nu nog niet om er zo tegenaan te kijken, maar straks lukt dat vast wel.
This too shall pass

Iig heel veel sterkte
x Alette
Zo'n jongen ben je niet waard! Dat is een ding dat absoluut zeker is!
Leef verder, zoek iemand die echt van je houd en je niet dumpt op zo'n rotmanier!
Verder sluit ik me aan bij wat Alet zei.
Oud 05-06-2002, 11:46
kizzy
kizzy is offline
sorry hoor, maar die jongen is een dikke eikel als hij zich zo gedraagt, misschiein bekijkt hij het heel anders, maar ik zou nie meer achter hem aangaan, als hij je nog wil zien, moet HIJ maar het inititief nemen..
Oud 05-06-2002, 17:50
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik zal maar niet zeggen wat IK had gedaan want ik ben nogal wraakzuchtig en hij zou nog lang niet van me af zijn.
maarjah, wat zou je dan kunnen doen...

Citaat:

En ik weet dat je geen vrede kan hebben met het feit dat ie je neit wil spreken, dus probeer idd maar dat truukje met die foto's en daarna, als het dan nog niet is gelukt, denk ik dat het toch niet meer gaat lukken
Nou ik ben dus net naar Voorschoten geweest (30 min met de bus) om te kijken of de fotows er nog waren (bij de Kruitvat, zoals hij VORIGE WEEK nog zei...).
Naja, surprise, ze lagen er NIET.
Dus hij heeft ze sowieso al opgehaald, óf hij heeft ze sowieso niet weggebracht....
En als ie ze heeft opgehaald, wat heeft ie er dan mee gedaan?? Ze gewoon weggegooid..??
Tis toch te belachelijk voor woorden, ik bedoel, dat hij er geen zin meer in heeft en zich aso gaat gedragen okeej, maar dan hoeft hij toch niet fotows te gaan weggooien die ik ook nog graag had willen zien!!!!!!!

Maarjah, toen ik daar was belde m'n moeder nog ff op m'n mob en die vroeg of ik er emotioneel wel tegenkon als ik er niet ingelaten zou worden, en ze d8 dat die familie misschien idd zo gestoord was om me er niet in te laten, dus toen ben ik maar weer teruggegaan.

Maarjah, nou weet ik niet wat ik moet doen.
Ik vind het echt zo'n kutstreek van die fotows.
En hij heeft gister ook nog gewoon lekker met m'n broertje op mIRC zitten lullen, dan denk ik damnz, m'n broertje had ook wel ff tegen hem uit kunnen vallen, ipv met hem praten alsof er nix aan de hand is
Oud 05-06-2002, 17:59
snoopy
snoopy is offline
tamelijk lullig, van hem. ik heb echt een hekel aan dit soort jongens. Als je jezelf volwassen genoeg vindt, voor een "echte relatie", wees dan ook volwassen genoeg om het op een normale manier af te ronden. Vind ik, hoor...
Sorry, verder heb ik geen advies voor je. Ikzelf heb ook een beetje zo'n geval gehad, met een ex. Tsja.. heel verdrietig van geweest, maar goed. Hij zei tenminste wel op het einde dattie niet meer verliefd op me was (maar ja... toen was-ie al een maand bot aan het doen, etc..)
Oud 05-06-2002, 21:01
eden6
eden6 is offline
Ik zou hem nog een keer laten weten hoe een asociale klootzak hij is (langs hem gaan, hem smsen of mailen) en daarna niets meer doen om contact te herstellen want met zo iemand wil ik niet eens omgaan laat staan er iets mee hebben...
Oud 06-06-2002, 08:38
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Ik zou hem nog een keer laten weten hoe een asociale klootzak hij is (langs hem gaan, hem smsen of mailen) en daarna niets meer doen om contact te herstellen want met zo iemand wil ik niet eens omgaan laat staan er iets mee hebben...
zit wat in, probeer het aan te nemen dat hij te slecht voor je is, en dat het hoe dan ook niet jou fout is. veel sterkte want dat zou je wel hard nodig hebben
Oud 06-06-2002, 15:05
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:

maarjah, wat zou je dan kunnen doen...

Nou ik ben dus net naar Voorschoten geweest (30 min met de bus) om te kijken of de fotows er nog waren (bij de Kruitvat, zoals hij VORIGE WEEK nog zei...).
Naja, surprise, ze lagen er NIET.
Dus hij heeft ze sowieso al opgehaald, óf hij heeft ze sowieso niet weggebracht....
En als ie ze heeft opgehaald, wat heeft ie er dan mee gedaan?? Ze gewoon weggegooid..??
Tis toch te belachelijk voor woorden, ik bedoel, dat hij er geen zin meer in heeft en zich aso gaat gedragen okeej, maar dan hoeft hij toch niet fotows te gaan weggooien die ik ook nog graag had willen zien!!!!!!!

Maarjah, toen ik daar was belde m'n moeder nog ff op m'n mob en die vroeg of ik er emotioneel wel tegenkon als ik er niet ingelaten zou worden, en ze d8 dat die familie misschien idd zo gestoord was om me er niet in te laten, dus toen ben ik maar weer teruggegaan.

Maarjah, nou weet ik niet wat ik moet doen.
Ik vind het echt zo'n kutstreek van die fotows.
En hij heeft gister ook nog gewoon lekker met m'n broertje op mIRC zitten lullen, dan denk ik damnz, m'n broertje had ook wel ff tegen hem uit kunnen vallen, ipv met hem praten alsof er nix aan de hand is
Heey Alicia,

Wat een eikel zeg die ex van jou!!! Ik zou er echt helemaal geen moeite voor meer doen. Echt gewoon finito.. Tsja, zo is het bij mij ook gegaan, ben zelf ook wat gevoeliger dan mijn ex-vriendin en dan is de relatie misschien wel fataal geworden, wat ik ook helemaal niet erg vind, ze was namelijk zo'n typ die **TEVEEL** vriendjes had en daar is ze ook mee vreemd gegaan. Gelukkig voor mij ging ik steeds minder van haar houden wat ook niet zo vreemd was want ze was gewoon keihard en behandelde me soms alsof ik een zakje chips was ofzo. Eerst gebruiken, inhoud eruit halen en daarna dumpen! En dan denken dat ik me aanstel, yeah right. Ik heb haar verder gewoon laten stikken en dat is het minste wat ik kon doen! Ook nix meer teruggeSMSt ofzo want irritant genoeg SMS'te ze me nog iedere dag. Heb op een gegeven moment mijn telefoonnummer veranderd (maar gelukkig ook omdat ik een andere aanbieder wou hebben)

Alicia, gewoon een ECHT lieve jongen (ja die bestaan ik ben er zelf een en al mijn vrienden zijn dat ook wel ) zoeken waarbij je je gevoelens een beetje kunt verwerken. Of natuurlijk gewoon leuke dingen met je vriendinnen doen

Suc12!

Greetz, Orion

Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 15:08.
Oud 07-06-2002, 16:43
little lady
little lady is offline
Kheb het ook meegemaakt..
Het is zon ontiegelijke kutstreek, vooral omdat je (als het goed is).. Die persoon volledig vertrouwde..

Kweet hoeveel pijn het doet..
Sterkte ermee..
Oud 07-06-2002, 22:38
Jerommeke
Jerommeke is offline
Hey,

Even wat uitgebreider... Alhoewel ik zelf niet de relaties en zo heb meegemaakt kan ik me heel goed voorstellen dat je met hem er toch nog met hem een keer over wil praten. Het lijkt mij ook, je hebt genoeg duidelijk gemaakt wat je wil, en praten lijkt me nou niet iets wat veel gevraagd is...

Als ik jou was, zou ik ondanks het feit dat je graag met hem erover zou willen hebben gepraat, wat er waarschijnlijk gezien zijn laffe reactie niet in zit, proberen je, hoe moeilijk het ook is, dat besef ik, je er toch proberen overheen te zetten en gewoon verder proberen te gaan... Hij is gewoon ontzettend asociaal bezig, en na al die pogingen van jou is hij het niet meer waard om er zoveel moeite aan te besteden...

En tsja, een gesprek alsnog proberen met hem aan te gaan, maar vanwege hoe hij in het verleden heeft gereageerd zal hij misschien wel weer zo reageren, en bovendien is hij het vanwege z'n gedrag lijkt me niet waard.

Dat is ook een kutstreek van je broertje, zeker als die ook maar een beetje weet waarmee je worstelt en hoe de situatie tussen je ex en jou is...

Ooit zal je nog wel een jongen tegenkomen, en zal blijken dat niet alle jongens zo zijn, maar dat ze ook werkelijk menen wat ze zeggen, echt waar. Probeer wanneer je je echt goed voelt bij iemand die ook je vertrouwen te geven, ondanks dit geval en de dingen die je vertelt eerder te hebben meegemaakt, dan zal deze jongen wanneer jij ook echt veel voor hem betekent je dat ook geven!

En nogmaals, veel sterkte!

Joram
Oud 09-06-2002, 04:09
Verwijderd
Bedankt voor de reacties

Ik kom net terug van uitgaan.
En ik weet niet meer wat ik moet doen
Eerst was de avond wel "leuk", naja ik d8 constant aan hem.
Rond half 3 liep ik naar beneden en zag tot m'n grote schrik en verbazing Michel zitten.
Dus naja, ik kreeg spontaan zo'n kotsmisselijk gevoel in m'n maag, ik had hem 1,5 maand niet gezien natuurlijk....
Ik ging naar een vriend toe die hem ook een beetje kende (Chris) en die ging mee naar Michel.
Eerst vroeg hij waar Michel mee bezig was waarop hij als antwoord kreeg "gaat je nix aan" (te verw8en natuurlijk).

Daarna ging ik zelf met hem praten.
Naja, praten...
Hij zat op zo'n bankje nonchalant te roken, terwijl hij nooit gerookt heeft en hij schaamde zich altijd als hij voor z'n vader sigaretten moest halen (omdat hij bang was dat mensen d8en dat het pakje voor hémzelf was). . Lekker vaag

Ik vroeg waarom hij niet normaal had gezegd dat hij niet meer van me hield en waarom hij niet normaal erover kon praten.
Ik kreeg de volgende dingen herhaaldelijk te horen:
"Pleur op"
"Je bent een stalker geworden"
"Je valt me lastig"
"Als je niet weggaat laat ik je eruit zetten door de uitsmijter."

Dat van die stalker...daar kan ik me zó kwaad om maken.
Ik plak ff een stukje uit m'n 1e reply van dit topic:

[(vorige week woensdag)
En hij zei gister ook nog van: "zeg je dan geen hoi meer als je me tegenkomt?"
ik zeg, jah ik wel, maar jij waarschijnlijk niet.
Zegt ie: jah ik wel, en ik zou ook gewoon nog met je praten enzow....
Alleen over onze relatie wil hij niet praten want goh hij heeft er geen zin in, en goh hij zal eens moeite voor een ander doen... ]

Ik heb hem alleen gebeld om een afspraak te maken en ik heb dan weer gebeld als hij niet kwam opdagen.
Ik ben geen enkele keer zomaar bij hem thuis geweest.
Ik heb hem 1,5 maand niet gezien, heb tijdens de telefoongesprekken geen goed gesprek gehad over wat er was gebeurd, en dan kom ik hem tegen en spreek ik hem aan op z'n fouten en dan word ik stalker genoemd!!

Hij zei dat hij nix meer met me te maken wou hebben
Terwijl hij 5 maanden lang heeft gezegd dat hij nooit zo zou gaan doen als het uit was.
Hij vertelde indertijd dat z'n ex het na 1,5 jaar ineens had uitgemaakt zonder reden en dat ze ineens nix meer met hem te maken wou hebben. Dat vond hij toen nog zo gemeen en daar was hij zo verdrietig over (zei hij) en nu doet hij het zelf!!!

Ik snap er nix meer van, zó onverschillig als hij keek......zó gemeen........
Mij een beetje behandelen als het stalkerige exje....
En ik zei: "Je weet toch dat ik al m'n hele leven zo behandeld word, je wéét toch hoe ik me daarbij voel? Je zei toch altijd dat jij me nóóit zo zou behandelen? Niemand mocht toch met mij fokken?"
Zegt ie: "Ja je moet je hele leven niet bij mij neerleggen, ik kan d'r ook nix aan doen."

En over de foto's....zie m'n vorige reply....
Ik vroeg: hoe zit dat nou met die foto's?
Zegt ie doodleuk: "Ja die liggen nog bij de Kruitvat!"
Ik zeg jah nog ff, daar liggen ze dus niet. Hij bleef volhouden en daarna kreeg ik ook niet echt een antwoord.
Maar het was nogal moeilijk een gesprek te voeren: harde muziek, hij zat en ik stond, er zaten allemaal mensen naast en bovendien riep hij steeds "pleur op".

Ik snap niet hoe iemand zo kan zijn.
Gewoon nix geven om de gevoelens van anderen,blijkbaar...
Dit doet echt zó gigantisch veel pijn.
Ik kan het echt niet meer aan......echt niet.
Ik heb nergens meer interesse voor of zin in sinds het uit is, ik heb hier zo'n gigantische klap van gehad........
Ik vind hem zó eng....

Naja vervolgens heb ik de hele avond goedbedoelde peptalk aangehoord enzow....me misselijk en depressief gevoeld maar toch gebleven....
Het lijkt wel een nachtmerrie dit. Mensen kunnen toch niet zó gevoelloos zijn..??? Van mijn kant was onze relatie gebaseerd op het vertrouwen dat Michel een lieve, gevoelige jongen was, die in staat was tot normale gesprekken.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben echt kapot

Liefs,

Alicia

Laatst gewijzigd op 09-06-2002 om 04:13.
Oud 09-06-2002, 08:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hey,

dit is gewoon un kwal!!!
Wat un lul, dat ie zegt dat jij hem stalkt.
Als ik jouw was, zou ik un x ff tegen hem tekeer gaan (helpt meestal wel)
gewoon ff duidelijk maken hoe aso ie wel nie is.
En als je wijs bent, zet dan ook un punt achter je relatie.
Maar wie weet zit ut iets anders, maar je moet hem echt duidelijk maken dat je GEEN stalker bent, en dat hij un big lul is!!!

in ieder geval, veel suc6, maar nou word het tijd dat jij ASo word!!! haha. tegen hem dan.

Xussies J-tjuh
Oud 09-06-2002, 08:56
Didowoman
Didowoman is offline
Ik zou die sukkel echt gigantisch voor zn bek slaan als ik hem nog 1 keer tegen zou komen! En dat moet jij ook doen! Wat denkt die eikel wel niet! Alsof alles draait om zijn gevoelens. Sommige mannen zijn echt walgelijk!!!
Oud 09-06-2002, 10:20
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon walgelijk. Weet je wa k denk? Dat die pokkegast al un ander heeft.
Oud 09-06-2002, 10:51
Jerommeke
Jerommeke is offline
Beste Alicia,

wat een ontiegelijk walgelijk gedrag van hem. Inderdaad, je probeert alleen uitleg te krijgen en omdat hij daar kennelijk geen zin in heeft om erover te praten begint hij dit soort taal uit te slaan... Hij zou eens moeten weten wat ie allemaal voor dingen bij jou doet.

Maar kennelijk is ie te slap om je gewoon te woord te staan en naar alle redelijkheid erover te praten, en dat is inderdaad heel vervelend lijkt me, maar vanwege alle pogingen die je hebt gedaan om normaal met hem te spreken lijkt het me het beste om hem toch, hoe moeilijk het zal zijn te vergeten, ondanks het niet erover kunnen spreken met hem...

Ik snap dat het moeilijk te begrijpen dat iemand, die eerder zo te vertrouwen leek, en nu blijkt je zo te behandelen.... dat dat gewoon rot voelt, maar uit het gedrag wat hij vertoont denk ik dat hij hoe meer aandacht je nog aan hem besteed, hoe kutter jij je erdoor gaat voelen, en dat lijkt me niet de bedoeling...

Probeer afleiding te zoeken in andere leuke dingen, probeer niet zoveel aan hem te (hoeven) denken door met andere vrienden en vriendinnen dingen te doen, kleren kopen, biosje pakken, of zoiets, en af en toe muziek hard te zetten en al je woede hierover daarin te steken, en dan uiteindelijk verder te gaan... het zal lastig zijn, maar het is wel het beste lijkt me...

Joram
Oud 09-06-2002, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Jerommeke schreef:

Maar kennelijk is ie te slap om je gewoon te woord te staan en naar alle redelijkheid erover te praten
Jah dat zegt mijn vader ook...........dat ie mooie beloftes doet maar te slap is om ze waar te maken Het kost hem dan teveel geestelijke energie en daar heeft ie geen zin in, dus doet ie maar zo...

Citaat:

Ik snap dat het moeilijk te begrijpen dat iemand, die eerder zo te vertrouwen leek, en nu blijkt je zo te behandelen....
Jah, het is zo raar.....
Want toen ik eerder op de avond al die Chris tegenkwam (ik had hem echt een paar maanden niet gezien en de laatste keer dat ik hem tegenkwam was mét Michel in de bus......)
En naja we kregen zo'n gesprek van hoe gaat het blablabla en het was ook uit met zijn vriendin. En omdat hij Michel kende vroeg hij hoe het dan was uitgegaan. Dus dat vertelde ik en de eerste reactie was: goh dat vind ik helemaal niets voor hem!!
Ik zeg, ja ik ook niet, want hij kwam altijd zo oprecht over........

Het is net alsof er een soort duivel in hem zit ofzow. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik d8 dat ik op alle lullige manieren al eens gedumpt was, nou nee dus.
Hij zei gewoon keihard dat hij nix meer met me te maken wou hebben.....nou aan de telefoon deed hij heel normaal en zei hij "ja het is allemaal zo moeilijk voor MIJ, blaat".
5 maanden lang heeft hij beloofd om NOOIT zo te doen.....
Ik heb met hem dingen meegemaakt, ik vertrouwde hem zelfs een beetje en hij was de 1e met wie ik verderging qua sex zeg maar
Ik vind het zó bot en gemeen...
Ik wil geen stalker genoemd worden, dat ben ik niet!!
Had ik hem een contract moeten laten tekenen ofzow..?
Mondelinge afspraken gelden blijkbaar niet

En die foto's had ik écht graag willen hebben...!!!
Hij heeft dus al maanden gelogen over dat hij de foto's heeft weggebracht.....
Al toen ik d8 dat het goed ging in onze relatie heeft hij erover gelogen

Citaat:

Probeer afleiding te zoeken in andere leuke dingen, probeer niet zoveel aan hem te (hoeven) denken door met andere vrienden en vriendinnen dingen te doen, kleren kopen, biosje pakken, of zoiets, en af en toe muziek hard te zetten en al je woede hierover daarin te steken, en dan uiteindelijk verder te gaan... het zal lastig zijn, maar het is wel het beste lijkt me...
I know, dat doe ik meestal met liefdesverdriet. Ik had ook niet ged8 dat het me zo zou raken als het uitging met hem, omdat ik al meer pijnlijke manieren van uitgaan had meegemaakt.
Maar dit is gewoon te grof voor woorden

Zoals didowoman hierboven zei: hij denkt dat de hele wereld om hem draait ofzow

Dank je voor je reactie

Liefs,

Alicia
Oud 09-06-2002, 12:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb nu bijna een jaar geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt...

hij liet niks meer van zich horen en ik kon hem zelfs niet bereiken (hij woont niet in de buurt), zijn telefoon deed het opeens niet meer! later hoorde ik van mijn nicht (via haar kende ik hem, hij was een vriend van haar vriend) dat hij had gezegd dat hij het uit had gemaakt... nou ja, niks van gemerkt

k voelde me écht zó kut! ik was zó gek op hem, dat ik waarschijnlijk gewoon blind was. aan de ene kant voelde ik het wel aankomen, maar ik wou het niet geloven denk ik... ik weet het ook niet, maar hij heeft er wel voor gezorgd dat ik mijn volgende vriend niet kon vertrouwen (k ben sowieso al iemand die daar moeite mee had, maar daarna al helemaal) en ik het dus na 5 maanden noodgedwongen uit had gemaakt... gewoon omdat k er niet meer tegen kon...

nu heb ik dus pas weer een vriend gehad, die het na 2 weken uitmaakte en vervolgens diezelfde avond al een ander had (hmpf!)! nouw ja, ik word er gewoon ff niet goed meer van.

maar maakt het uit, dan staat dat in ieder geval vast. niet meer die onzekerheid. zo'n iemand verdien je niet. hij doet trouwens behoorlijk vaag met 'voor zichzelf kiezen' etc. waar heeft hij last van??
Oud 09-06-2002, 13:46
@pie
@pie is offline
wacht tot je m weer een keer tegenkomt, plaats uw knie tussen zijn testikels, en blijf een minuutje kijken hoe hij kermend op de grond ligt pijn te lijden

dat was mogelijkheid 1

maar effe serieus, het is duidelijk dat ie je als oud vuil behandeld, ik vind het net zo eerlijk om dat ook bij hem te doen.. personen als deze verdienen gewoon niet beter

en als je je afvraagt hoe dat te doen: bel m niet, als hij belt zeg je wat hij zou zeggen: nee ik ga lekker iets anders doen.. kijk op welke manieren hij jou pakt, en op de momenten dat ie erom vráágt pak je m gewoon terug

voor de rest moet je m gewoon verplaatsen naar het lijstje van mensen tegen wie je geen normaal gesprek gaat voeren, want hij is het gewoon niet waard!.. tis misschien moeilijk, maar er zijn meer mannen op deze aardkloot, en het zou zonde zijn als jij je door deze ene laat kleineren..
Oud 09-06-2002, 14:38
Verwijderd
God god god, meisje toch..

Ik kan er wel om janken, weet je dat?
En het stomme is dat ik niet eens weet wat ik allemaal tegen je moet/kan zeggen. Ik kan hem helemaal de huid vol gaan schelden, ik kan jou gaan vertellen wat een eikel hij is, ik kan je de situatie eens duidelijk schetsen.. Maar dit weet je allemaal al en het helpt je niet verder.

Ik kan je denk ik alleen maar zeggen dat ik heeeeel goed kan begrijpen hoe je je voelt. Hoe machteloos en hoe waardeloos. En nee, ik kan er ook met m'n hoofd niet bij hoe iemand zo gigantisch kan veranderen, of hoe iemand zo goed en zo lang een toneelstuk heeft op lopen voeren. En dat iemand zichzelf zo naar beneden kan halen door gwoon te gaan staan liegen..

Ik weet het echt niet meer hoor. Hoe kan iemand zo bot tegen je doen.. Zeggen dat je moet oppleuren. Damn Ik voel me ook heel kut nu, want ik kan gewoon nix doen. je weet dat je altijd tegen me aan kunt praten en dat ik altijd wil luisteren (doe je ook altijd bij mij )

Ik hoop dat je je erover heen kunt zetten, ook al kun je niet normaal met hem praten. Hij is blijkbaar niet wie je dacht dat ie was.. En dat is heel kut Maar je hebt niet van hem gehouden, maar van wie hij WAS..

Maar onthoudt dit: Neem jezelf niets kwalijk! De fout ligt niet bij jou..

Bah, het spijt me heel erg voor je meis..

Sterkte!
Tot snel..

Kus

Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:10. Reden: naam verwijderd
Oud 09-06-2002, 17:24
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
~~~~~~Suc6 voor degene die dit hebben meegemaakt~~~~~~
Oud 21-06-2002, 23:56
Verwijderd
Gewoon laten stikken die gast.

*heeft alles gelezen*

Me vielen een paar dingen op:

1) "ik heb geen eigenwaarde"

Daar moet je aan werken. Je bent een mens van vlees en bloed als iedereen. Je bent echt wel meer waard dan hij je laat voelen :/

2) Zijn wangedrag

Hij heeft het afgesloten voor zichzelf denk ik, je bestaat niet meer. Dat is uiterst lullig natuurlijk, maar ergens ook wel te begrijpen. Het spreekt echter niet voor zijn geloofwaardigheid; wat hij beweerde, maakt hij nu niet waar.

Een grote fout, ik zou gewoon vanaf het begin eerlijk zijn en als het over is, dan is dat maar zo. Al dat slijmerige gedoe er omheen veroorzaakt meer pijn dan duidelijkheid.

3) Je verleden oid :/

Je schreef al vaker rotervaringen gehad te hebben met jongens. Geloof me, ze zijn niet allemaal zo. Maar ja, woorden mogen nog zo mooi zijn; het zijn de daden waaraan de meetlat gehouden wordt.

Maar goed, ik ga nu naar bed sterkte iig en als je praten wilt, ik ben geregeld op MSN

Groetjes,
Marc
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten