Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 23:33
ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
met de tijd dat ik een nieuwe pc aanschaf wil ik ook gelijk maar aan andere speakers...

iemand nog een aanradertje??

included moet zijn een woofer of boomboxje wante ik wil minimaal het geluid kunnen produceren als een getunede golf met flinke geluidsinstallatie als je begrijpt wat ik bedoel..
anders gezegd...ik wil nog meer last emt de buren dan dat ik nu al heb....

wat ze moeten kosten maakt niet zoveel uit...noem de prijs er wel effe bij aub

thnx
Oud 14-09-2002, 23:38
Verwijderd
Zonde.

Fatsoenlijke speakers zijn mijns insziens niet hetgeen jij bedoelt. Fatsoenlijke speakers geven natuurgetrouw geluid; of course heeft iedere fatsoenlijke speaker haar eigen 'karakter'; maar is wel gebouwd met het idee zo dicht mogelijk bij het origineel te komen.

Wat jij wil is "dom" hard blazen. Ook goed hoor; even goede vrienden. Ik had gewoon zin om even te zeuren. Een setje Logitech Z-560 of hoger zal je helemaal gek bonken. En -relatief gezien- ook nog aardig geluid an sich produceren.

Maar er gaat natuurlijk niets boven een échte versterker met échte luidsprekers. Dan kom je erachter dat 2x30W al héél erg veel is.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:40
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Maar er gaat natuurlijk niets boven een échte versterker met échte luidsprekers. Dan kom je erachter dat 2x30W al héél erg veel is.

precies, als je echt goede speakers wilt hebben moet je zowiezo die computer rommel niet kopen, maar een goede versterker/receiver met daarbij goede speakers..
Oud 16-09-2002, 08:39
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Dit onderschrijf ik..

Geen enkele computerset zal kunnen tippen aan een losse versterker + speakers. En dit hoeft niet eens veel duurder te zijn.
Oud 16-09-2002, 18:38
ut maakt allemaal niet meer uit jongens...ik heb nu al nieuwe geluidsspul...

dolby surround boxen van jvc bedoeld voor dvd maar ik gebruik em dan voor pc....boeiuh...is ook lekker geluid btw..

misschien vind dobermann dit toch iets beter dan me eerste post
Oud 16-09-2002, 18:53
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Diablos schreef:

precies, als je echt goede speakers wilt hebben moet je zowiezo die computer rommel niet kopen, maar een goede versterker/receiver met daarbij goede speakers..
*ook eens*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 18:46
Thompie
Thompie is offline
Koop gewoon een audiokabel en doe die tussen de geluidsuitgang van je computer en op de AUX-ingang van je stereo, dan heb je et beste geluid, tenminste als je geen plastic stereoboxen hebt dan.

(HINT HINT)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:18
Koen
Koen is offline
Citaat:
Koop gewoon een audiokabel en doe die tussen de geluidsuitgang van je computer en op de AUX-ingang van je stereo, dan heb je et beste geluid, tenminste als je geen plastic stereoboxen hebt dan.
Citaat:
Dobermann schreef:

Dat was dus wel duidelijk
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 13:14
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
blablabla....

ja, merk ik ook sinds ik sinds 2 mnd 70W stereotorenboxen met versterker aan mn pc heb gehangen, vanavond ff test tijdens een LANparty of hij de Logitecht Z460 (was het toch???) eruit kan blazen
Oud 20-09-2002, 13:54
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Ik zit met hetzelfde probleem, ben nu een beetje uitgekeken op mijn "standaard pc speakertjes" en wil nu ook fatsoenlijke speakers.. (niet van die computer meuk,,maar gewoon echte degelijke speakers)... ik heb geen hifi systeem (aangezien mijn mp3tjes het voldoen en mijn computer toch "bijna"altijd aanstaat)... wat kan ik het beste doen ?!? is het mogenlijk om fatsoenlijk speakers te kopen (die normaal gesproken zijn voor een torentje)... budget +- 400 euro.. tips please...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef:
Ik zit met hetzelfde probleem, ben nu een beetje uitgekeken op mijn "standaard pc speakertjes" en wil nu ook fatsoenlijke speakers.. (niet van die computer meuk,,maar gewoon echte degelijke speakers)... ik heb geen hifi systeem (aangezien mijn mp3tjes het voldoen en mijn computer toch "bijna"altijd aanstaat)... wat kan ik het beste doen ?!? is het mogenlijk om fatsoenlijk speakers te kopen (die normaal gesproken zijn voor een torentje)... budget +- 400 euro.. tips please...
Voor 400 euro kom je een heel eind. Kijk met name eens op de 2e hands markt voor een redelijke set. 10 jaar is voor een versterker niet echt oud (i.i.g. niet voor een redelijke), dus jezelf echt in de vingers snijden kun je niet. (Of je moet echt pech hebben natuurlijk). Wat speakers betreft; het budget daarvoor is m.i. niet hoog genoeg om overal te gaan luisteren. Een stelletje Missions, B&W's of Tannoys kun je wellicht 2e hands vinden voor een aardige prijs.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:27
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
oke bedankt.. ik heb een versterker gevonden (weet nog niet of ik het doe) een grundig v303..het vermogen is 70 watt per kanaal op 8 ohm Er is een toonregeling voor bass, trebble, loudness met defeat en mono schakeling!
Er zijn ingangen voor cd, phono, tuner, en tape en 2 luidsprekergroepen (4 speakers).

mijn vraag is dit wat, ??!

alvast bedank
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 22:50
heb ik ook gedaan zo een pc/audio kabeltje gehaald bij de dixons

en nu heb ik perfect geluid....
en als ik zin heb kan ik nog hard blazen ook....
zit zelfs aan a.b.tje bij me stereo.....3cdwisselaar, 4 surroundboxen, 1 subwoofer, 2 grote boxen enz enz enz

ik =
Oud 26-09-2002, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef:
oke bedankt.. ik heb een versterker gevonden (weet nog niet of ik het doe) een grundig v303..het vermogen is 70 watt per kanaal op 8 ohm Er is een toonregeling voor bass, trebble, loudness met defeat en mono schakeling!
Er zijn ingangen voor cd, phono, tuner, en tape en 2 luidsprekergroepen (4 speakers).

mijn vraag is dit wat, ??!

alvast bedank
Tsjah, daar kan niemand zo wat over zeggen. Wel zou je reviews van 't ding kunnen opzoeken; maar dan nog blijft 't zaak dat je 'm eigenlijk even moet bekijken/luisteren, dan de knoop door hakken.

Trouwens; ik kan niets vinden over de Grundig V303. V303 komt wel voor in 't straatje van Technics en Yamaha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten