Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Geen enkele computerset zal kunnen tippen aan een losse versterker + speakers. En dit hoeft niet eens veel duurder te zijn.
|
ut maakt allemaal niet meer uit jongens...ik heb nu al nieuwe geluidsspul...
dolby surround boxen van jvc bedoeld voor dvd maar ik gebruik em dan voor pc....boeiuh...is ook lekker geluid btw.. misschien vind dobermann dit toch iets beter dan me eerste post ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Dat was dus wel duidelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zit met hetzelfde probleem, ben nu een beetje uitgekeken op mijn "standaard pc speakertjes" en wil nu ook fatsoenlijke speakers.. (niet van die computer meuk,,maar gewoon echte degelijke speakers)... ik heb geen hifi systeem (aangezien mijn mp3tjes het voldoen en mijn computer toch "bijna"altijd aanstaat)... wat kan ik het beste doen ?!? is het mogenlijk om fatsoenlijk speakers te kopen (die normaal gesproken zijn voor een torentje)... budget +- 400 euro.. tips please...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
oke bedankt.. ik heb een versterker gevonden (weet nog niet of ik het doe) een grundig v303..het vermogen is 70 watt per kanaal op 8 ohm Er is een toonregeling voor bass, trebble, loudness met defeat en mono schakeling!
Er zijn ingangen voor cd, phono, tuner, en tape en 2 luidsprekergroepen (4 speakers). mijn vraag is dit wat, ??! alvast bedank |
![]() |
|
heb ik ook gedaan zo een pc/audio kabeltje gehaald bij de dixons
en nu heb ik perfect geluid.... en als ik zin heb kan ik nog hard blazen ook.... zit zelfs aan a.b.tje bij me stereo.....3cdwisselaar, 4 surroundboxen, 1 subwoofer, 2 grote boxen enz enz enz ik = ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens; ik kan niets vinden over de Grundig V303. V303 komt wel voor in 't straatje van Technics en Yamaha. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|