Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 20:29
???
??? is offline
Ik las de topic net dat ging over een topic dat een tijdje terug was geplaatst. dat topic was van mij...
Het gaat heel goed. Ik heb nu 2 maand met de broer van mijn ex. Mijn ex doet nog wel een beetje afstandelijk, maar zijn ouders hebben er helemaal geen problemen mee!!! Ze vinden zelfs dat ik beter bij zijn broer pas dan bij mij ex!!! Dus het kan echt zeker weten goed gaan!!!

waarom niet?

groetjes.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2002, 20:31
Tom
Tom is offline
nou eh gefeliciteerd dan he
Oud 17-09-2002, 20:32
jul!@
jul!@ is offline
heeeeyyy

wat fijn om te horen dat het goed gaat.
ik wens je veel succes en geluk in de toekomst.
het ga je goed!

liefs jul!@
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:36
gizmo
gizmo is offline
eey wat kewl voor je!

Zelf persoonlijk heb ik met het broertje van toen mijn ex gekust.. maar dat ging mij eigenlijk al te "ver".. kwa gevoel dan.... zou het niet hebben kunnen hebben denkik

maar ben super blij voor je! hopelijk gaat je ex ook leuker doen
Oud 17-09-2002, 20:38
PardonMe
PardonMe is offline
ik zelf zou het ook niet zo goed kunnen denk ik en ik zou me er heel erg ongemakkelijk bij voelen..
Maar bij jou werkt het dus duidelijk wel goed!
Heel leuk iig! En nog veel succes samen
Oud 17-09-2002, 20:43
Verwijderd
Veule slat
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:54
Verwijderd
wat doe je als het uitgaat met hem?

ff serieus, ik vind t wel kunnen alleen lullig voor je ex
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 23:48
Verwijderd
Leuk voor jou maar ik zou het echt nooit kunnen, ook raar dat je vriend het doet, ze zijn tenslotte familie, dan gaat dat toch voor een meisje lijkt mij?

Moet er niet aan denken als het uit zou zijn en dan haar zus te pakken, ook lullig voor haar maar als het werk tja succes dan maar
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
Leuk voor jou maar ik zou het echt nooit kunnen, ook raar dat je vriend het doet, ze zijn tenslotte familie, dan gaat dat toch voor een meisje lijkt mij?

Dit is dus bullshit, familie gaat echt niet altijd voor meisjes, of vrienden. Zoals mijn familie boeit me niet en ik ga toch echt voor m'n eigen geluk.

Citaat:
Moet er niet aan denken als het uit zou zijn en dan haar zus te pakken, ook lullig voor haar maar als het werk tja succes dan maar
Je moet het ook niet zo zwart-wit zien. Zij heeft die jongen echt niet 'gepakt' OMDAT het zijn broer is, maar omdat ze toevallig verliefd is geworden op de broer van haar ex. Als het eerste wel het geval zou zijn is ze gewoon een kutwijf. Maar dit is (zou je denken) niet het geval en je hebt nu eenmaal niet in de hand op wie je verliefd wordt, maar ik zou het zeker niet mijn geluk in de weg laten staan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:24
Verwijderd
Met familie bedoel ik dus het gezin en dat gaat niet voor bij jou? en vrienden ook al niet? lekker ben jij dan.

Volgens mij ben jij echt zo'n type als je een maal een vriend hebt dan 24/7 bij hem bent, je vrienden verwaasloosd en dan is het uit, dan ga je weer naar ze toe.

Vrienden voor een meisje, als ik het zo lees moet ik gewoon lachen, een meisje is leuk ja maar aan vrienden hecht ik toch wel even iets meer waarderen, meisjes zat maar vrienden echt niet hoor.

Heb trouwens nu wel een vrienden, gelukkig denkt zij het zelfde als mij
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
Met familie bedoel ik dus het gezin en dat gaat niet voor bij jou? en vrienden ook al niet? lekker ben jij dan.

Even nog een keer lezen. Ik heb NERGENS gezegd dat een meisje voor vrienden gaat. Ik heb alleen gezegd dat familie niet voor een meisje en/of vrienden gaat. Je meisje en je vrienden mag je kiezen en je familie niet. Ik vind dat vrienden of het meisje voor je familie gaan. En mijn gezin kan me ook niet echt boeien, maar ik zei al: Dat is mijn mening. Verder vind ik ook dat je je vrienden niet moet verwaarlozen voor een meisje/jongen.

Citaat:
Volgens mij ben jij echt zo'n type als je een maal een vriend hebt dan 24/7 bij hem bent, je vrienden verwaasloosd en dan is het uit, dan ga je weer naar ze toe.
Zozo, jij kan inderdaad goed mensen doorgronden. NOT. Nee, zo iemand ben ik niet. En al was ik dat wel, dan kon het nog niet, want mijn vriend woont in Rotterdam, en dat is 2 uur met de trein hiervandaan.

Citaat:
Vrienden voor een meisje, als ik het zo lees moet ik gewoon lachen, een meisje is leuk ja maar aan vrienden hecht ik toch wel even iets meer waarderen, meisjes zat maar vrienden echt niet hoor.

Nou dat vind ik weer te makkelijk, want als het goed is, ben je ook niet op elk meisje verliefd en hou je ook niet van elk meisje. Dus dit vind ik weer te zwart wit, maar als het goed is, hoef je nooit te kiezen tussen je vrienden en je vriend/in.

Maargoed, ik zou het fijn vinden als je beter zou lezen (ik heb dus nergens gezegd dat vrienden na een vriend/in komt, heb alleen gezegd dat ik niet voor mijn familie ga kiezen ipv voor mijn vrienden en mijn vriend), en je moet ook niet zo snel conclusies trekken, want je kent me niet eens.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:45
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Syphon schreef:

Heb trouwens nu wel een vrienden, gelukkig denkt zij het zelfde als mij
Zo veel verwijten over haar????? Terwijl je haar niet kent??

IK zo zeggen voor jou heb maar 2 adviezen:

1 kruizen met een varken en nooit meer vervoeren

2 alt F4, document bewaren? Nee

groeten allemaal

van een naar een bert visserluisterende the conquer, die gozer regeerd gewoon.
Oud 18-09-2002, 17:15
Roos
Roos is offline
Moewah, het lijkt me nogal ongemakkelijk, maar mooi dat 't bij jou wel goed lukt
Oud 18-09-2002, 17:32
Verwijderd
Duidelijk een menings verschil..... we kunnen lang of kort door gaan, ik blijf bij mijn standpunt.

Maar dat van je familie he, ik heb zo mijn twijfels maar ja
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 22:20
marlies
marlies is offline
Het lijkt me heel erg raar om dan telkens je ex tegen te komen..
Weet je zeker dat je dat niet vervelend vindt?
Oud 19-09-2002, 11:07
Optima
Optima is offline
...tja...heb je dan in het begin niet een beetje de verkeerde keus gemaakt?

mijn vriend heeft ook een broer, maar ammenevernooitniet dat ik daar iets mee begin, om vele redneen maar vooral uit respect naar mijn vriend
Oud 19-09-2002, 11:15
Verwijderd
Lijkt me wel een vreemde situatie..

<broer 1> Na het krikken gaat ze altijd direct douchen..
<broer 2> Ja, vervelend is dat hè?

Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:40
???
??? is offline
Bedankt voor alle reacties.
Natuurlijk is het wel vervelend om mijn ex telkens te zien. Ik wil ook graag goede vrienden met hem blijven maar een vriend van hem zit een beetje te stoken tussen ons en daardoor verloopt het moeizaam.

En over of ik in het begin de verkeerde keus heb gemaakt... ik kende zijn broer nog niet echt en heb hem sinds het minder ging met mij en mijn ex beter leren kennen en merkte dat we veel op elkaar leken en goed bij elkaar passen.

Mijn leraren heeft ook toen ze nog jonger was met een jongen gehad die nu met haar zus getrouwd is.

Het enige wat ik wel naar vind is dat mijn vriend het goed met mijn zussen kan vinden daar ben ik gewoon jaloers op omdat ik niet zo goed met zijn broertje en zusje kan opschieten.

greetz
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
Duidelijk een menings verschil..... we kunnen lang of kort door gaan, ik blijf bij mijn standpunt.

Het ging mij niet om het meningsverschil, het ging mij erom dat je me woorden in m'n mond legde die ik niet had gezegd.

En ja, we kunnen niets doen aan een meningsverschil. Ik vind mijn vriend wel belangrijker dan mijn familie, jij niet. Maar ik denk dat dit ook wel te maken heeft met wat voor band je hebt met je familie. En die band is bij mij -zacht uitgedrukt- niet zo fantastisch.

En nee, ik vind mijn vriend niet belangrijker dan mijn vrienden, maar als het goed is hoef ik ook nooit te kiezen tussen die twee...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:56
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Syphon schreef:

meningsverschil? vast.. maar dan niet over het onderwerp van deze topic. Je hebt je weloverwogen conclusie meteen al klaar, zonder dat je haar uberhaupt kent, en dat levert dan al snel zo'n 'meningsverschil' op natuurlijk.

Over die familie: wel eens bij nagedacht dat een gezinssituatie zo klote kan zijn, dat de familie je domweg niet zoveel meer interesseert: of erger nog, dat er weinig meer aan te verneuken valt? Think before you talk son..

En wat is dat dan vervolgens voor een onzin? wil je het aannemen als ik gewoon zeg dat dat onzin is? fijn.

dit was het voor vandaag

Genesis

PS: speak to u soon..

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:54.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:42
charly not
charly not is offline
ik vind dat heel moeilijk. Althans ik denk dat mijn ex me niet meer zou aankijken en andere ook. Maar goed, ook als het uitgaat.. dat lijkt me nog wel het kuttigste.. dan kunnen zij je echt zo gaan bespreken enzo. Lijkt me best een klote gedachte.
Maar als verder gewoon goed gaat.. why not
jij nog succes verder!
Oud 22-09-2002, 19:46
Verwijderd
goed, houden we het nu gezellig ? moowiii
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten