![]() |
|
![]() |
Er zijn dus zoveel van die proggie's, maar ik wil ff van de mensen weten welke ze gebruiken en wat ze ervan vinden.
Vooral van: - Soulseek ( www.slsk.org ) - WinMX ( www.winmx.com ) - Xolox ( www.xolox.nl ) - Kazaa ( www.kazaalite.nl ) - Freewire ( www.freewirep2p.com ) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Soulseek!!!! echt een goed programma voor iets minder mainstream zaken! Toch voor elektronische muziek...alleen valt de snelheid wat tegen en moet je vaak wat wachten voor het beschikbaar wordt...maar je vind het toch!
|
Direct Connect (www.neo-modus.com)
Als je et ff doorhebt is et een überchill programma...maar je moet wel een aantal GB aan files sharen...
||
![]() |
Citaat:
|
Ik doe dus gewoon niet aan filesharing programma's. Ik voel er weinig voor om mijn hele PC open te zetten voor de gehele wereld. Ik gebruik liever USENET, is nog eens een stuk sneller ook.
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
Om daar nou je hele leven aan te wijden... (dystopia) Jaaaaah, moet wel eh ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Laatst stodn er een test in de Computer Easy met de volgende uitslag:
1: eDonkey - 9.3 - www.edonkey2000.com - Zoeken (50%) 10 - Bediening (18%) 8.6 - Download (16%) 9.6 - Spyware (16%) 7.8 2: WinMX - 9.1 - www.winmx.com - Zoeken (50%) 9.6 - Bediening (18%) 7.8 - Download (16%) 8.4 - Spyware (16%) 10 3: Grokster - 8.5 - www.grokster.com - Zoeken (50%) 9.6 - Bediening (18%) 7.8 - Download (16%) 8.4 - Spyware (16%) 5.8 4: iMesh - 7.7 - www.imesh.com - Zoeken (50%) 8.6 - Bediening (18%) 8.4 - Download (16%) 9.8 - Spyware (16%) 2 5: KaZaA - 7.5 - www.kazaa.com / www.kazaalite.nl - Zoeken (50%) 9.4 - Bediening (18%) 9 - Download (16%) 7.4 - Spyware (16%) 0!!!! ![]() 6: Bearshare - 7.3 - www.bearshare.com - Zoeken (50%) 8.2 - Bediening (18%) 8.6 - Download (16%) 4 - Spyware (16%) 6.2 7: Morpheus - 7.2 - www.morpheus.com - Zoeken (50%) 8.0 - Bediening (18%) 7.8 - Download (16%) 4.2 - Spyware (16%) 7.0
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Direct Connect. (www.neo-modus.com)
|
![]() |
|
|