Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou niet weten wat hier illegaal aan is, het zit nota bene in Windows zelf ingebouwd ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik format de zooi wel...is makkelijjker...of ben ik nou voorbarig?
Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
Kom op man, je past niet zomaar je key aan. Geloof jij zelf dat iemand met een illegale key windows gaat kopen en 'm dan instelt op een legale key, omdat ie SP1 zo nodig moet draaien? |
![]() |
||
Citaat:
Ik vroeg alleen maar of ik zonder de schijf te formatten mn key kon aanpassen....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Waar wil je dan dat ik mee aan kom...? Iets ingewikkelds? Citaat:
Ik weet ook niet waarom iemand met een legale key z'n key zou gaan veranderen, maar feit blijft dat Microsoft een knopje heeft gemaakt waar je op kunt klikken en waarmee je dan je key kan veranderen... waarom dat er dan in zit moet je maar aan MS zelf vragen, ik post ook alleen maar hoe het werkt. :/
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptop+draadloosinternet+XP SP1=probleem! -SoloWolf- | 12 | 11-12-2006 13:50 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Wil niet meer normaal opstarten Verwijderd | 3 | 04-01-2006 15:18 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] DHCP wil met geen mogelijkheid.. Verwijderd | 8 | 21-09-2004 00:32 | |
Software & Hardware |
Moeilijke vragen over windows XP wabbit | 8 | 15-12-2003 20:45 | |
Software & Hardware |
Problemen met toetsenbord en muis na installeren XP SP1 Verwijderd | 1 | 12-10-2003 15:50 | |
Software & Hardware |
[Windows xp] registratie sleutel Verwijderd | 22 | 14-09-2003 19:04 |