Advertentie | |
|
![]() |
|
hm neuh niet, echt, tenminste niet meer dan normaal denk ik...wel van mn ouders die vinden t vaak te wijd en bla bla mja daar trek ik me niet veel van aan
![]() mja dat je die truitjes dan niet koopt...ik zou t gewoon kopen! en btw miss sixty is nou toch ook niet bepaald de goedkoopste winkel??
|
Niet meer, Ik woon in het uiterste zuiden van Nederland, tussen de botte boeren.
De eerste keer dat ze mij in een wijde broek zagen, vroegen ze of ik ging kamperen, de eerste keer dat ze mij met mijn tongpiercing zagen, vroegen ze of ik dat ijzer in mijn bek bij de hoefsmid had laten zetten. Een weekje en het is voorbij. Ze kennen me nu wel, zoals iedereen in het dorp elkaar kent.
|
Mja ik vind jouw voorbeeld echt te belachelijk voor woorden, wat was dat nou weer voor bullshit? Die verkoopsters zou blij moeten zijn dat jij daar kocht..
maar dat is niet echt commentaar krijgen denk ik.. Zelf krijg ik nauwelijks commentaar, af en toe een lief broertje die me vertelt hoe belachelijk ik eruit zie.. maar niet van de omgeving, soms kijken mensen wel, noujaa ach, dat doe ik zelf ook. |
![]() |
||
Citaat:
of vorige keer had ik een blaadje v.e. boom aan m'n broek hangen, komt er helemaal van de overkant van de straat een meisje naar me toegelopen "hee meisje, ik weet niet of je het weet, maar er hangt een blaadje aan je broek! *gniffel*" waarna ze weer terugliep naar de overkant om verder met haar vriendinnen te lachen en te wijzen ![]() Maar over het algemeen verder niet echt commentaar, alleen over m'n broeken
|
"vieze goth!" (huh? 'k ben geen goth...)
"stomme hippie!" (huu?) naja.. ik zie dr som welles wat vreemd uit, en ik teken ook altijd van alles op mn kop... figuurtjes enzow... mijn ma vindt het vreselijk, m'n godsdienst leraar vindt het prachtig. Mijn moeder zeurt wel atlijd zo van: "heeft iedereen dat ofzo?" daaar word ik echt gek van! mijn moeder denkt dat ik alles doe omdat iedereen eht dan doet.. maar volgens mij snapt ze niet dat de hele school mij een vreemd kind vindt.. |
![]() |
||
Citaat:
"waarom draag je dat, das helemaal niet in de mode" ![]() "oh maar niemand anders doet het" *zucht* en ik dus wel.. meestal kijken meer oudere mensen/volwassene me aan met een blik van "de jeugd van tegenwoordig"
|
Verwijderd
|
Mja, van m'n moeder soms, maar over het algemeen niet. Je hebt wel wat lagere levensvormen die me proberen te beledigen, dus ik hoor eens per maand ongeveer 'Huuuh, kijk nou wat ZIJ aanheeft.. *stompzinnig gegiechel*' of iets in die richting. Maakt mij niet zo veel uit, meestal hoor ik het niet eens. De meeste mensen in m'n omgeving zijn gewend aan hoe ik er uit zie - en trouwens, zo waanzinnig bijzonder zie ik er ook weer niet uit.
Ik denk dat het ook nogal aan je houding ligt, of je commentaar krijgt of niet. Als je je hele hoofd hebt volgetekend en daarbij doet alsof je de hele wereld haat omdat ze je 'niet accepteren' dan kun je er gif op innemen dat iedereen precies doet wat je van ze verwacht. Doe je met diezelfde volgetekende kop aardig en vrolijk dan zul je ook niet zo gauw commentaar krijgen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mjah, geregeld, maar dat krijg je in Nijmegen ook wel (linkse stad). Dinsdag zat ik nog met wat mensen van m'n dispuut in de Refter (kantine) te lunchen. Zaten ook een paar van mensen raar te doen... "Ohhh, kijk, dispuutmensen! Wat een kakkers!" (of iets dergelijks).
Ik heb ook een verhaal gehoord dat iemand in Nijmegen niet geholpen werd in een friettent, omdat hij ook een polo aan had en een rode broek en bootschoenen. Dit lijkt me een beetje een extreem verhaal, weet niet wat hier van waar is... In jou geval zou ik ook die kleren hebben teruggegooid in het vak. Die cassière moet zich daar helemaal niet mee bemoeien, als ze zich ergens mee had willen bemoeien had ze maar een (hogere) opleiding moeten volgen, nu mag ze alleen maar artikelen afrekenen! Ik zou zeggen, prima actie!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Alleen van mn zus "is dat nou 'in'? ik voel me echt oud" (= ik vind het heel lelijk). Ja, verder geen voorbeelden, maar ik krijg constant vervelende opmerkingen van haar, maar ik hoor ze al bijna niet meer.
Gister werd er door naar me gekeken en begonnen ze te lachen. Ja, en bedankt. Ik had een rok aan met Docs eronder, lijkt me niet eens zo vaag (ok, hoogstens wat witte benen eronder ![]() Mijn moeder vraagt bij heel veel dingen die ik aan doe "moet dat nou?" en ook als ik mn ogen 'te zwart' opmaak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat een ontzettend stompzinnig opmerking van dat wijf.. :/
Ik krijg behoorlijk wat commentaar op mn kledingstijl, zowel goed als slecht. Maarjah, als mensen zo nodig hun mening moeten geven (terwijl ik er niet om vroeg), moeten ze dat zelf maar weten.. Tuurlijk kan het gaan irriteren, en sommige opmerkingen gaan echt (te) ver.. Maargoed, ik kleed me nu eenmaal een btje "anders" dus dat ik commentaar krijg is te verwachten.. En je leert er wel mee leven ![]() |
![]() |
|
Commentaar kan ook positief zijn, ik zie hier alleen negatieve verhalen langs komen...
Vrij veel positieve reacties, mja heel soms wat minder leuke, maar dat is dan van mensen die jalours zijn. Ik draag merkkleding, dat is mijn keuze. Klaar. Dat sommige mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem. |
![]() |
|
![]() |
van leraren krijg ik altijd complimentjes , op straat word dik nageroepen gewoon "k*nke gottic!!! etc etc", alleen was wel laatst liep ik op straat kwam een vent langsfietsen, begon die over hoe netjes ik er altijd zag enzo, wel leuk (aan de ene kant ook wel creepy..
![]()
|
nou, ik krijg ook commentaar, maar wel van de 'positieve' kant! Omdat ik van die wijde mouwen en van die truitjes draag en wijde onderaan broeken draag, ben ik volgens mijn klasgenoten un hippie(
![]() ![]() enne, je had dat shirtje gewoon aan je zusje moeten geven en moeten zeggen tegen die kassa-geval dat ze niet zo moest zeiken.
|
ja ik krijg wel een commentaar >broeken te wijd truien te groot en dan vooral over m'n ketting met punten(geen kleding maar hoort wel bij m'n stij zeg maar)< maar dat vind ik echt niet erg, en m'n ouders vinden m'n kleren wel leuk, whaha moet je zien hoe ze er zelf bij lopen echt van die motor freaks wel leuk btw.
![]() |
![]() |
|
Ja, waarom?
1. Heb vaak skatekleren aan, en dan kijkt half nederland je ook aan van "jij doet niets aan school, je bent tuig, je skate, je bent vandaal, waarschijnlijk spuit je alles onder met graffiti, en je bent constant stoned" ![]() 2. De andere keer ben ik weer helemaal in het net gekleed, en dan krijg ik mijn vriendenclub: "Dude, jij ziet er netjes uit, spiffy!" Maar dat is dan een vorm van positief commentaar ![]() 3. Mijn papa vindt mijn kledingstijl van puntje 1 maar niets, dus van hem krijg ik elke keer dat ik mijn 4-persoons Overzeas aandoe weer commentaar dat het er eigenlijk niet uitziet ![]() ![]()
|
![]() |
|
|