Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 10:02
Kastanje
Kastanje is offline
Ik ging laatst met mn zusje kleding kopen en kwam in een leuk winkel voor girls ( miss Sixty als ik het goed heb) Ik reken voor haar 3 truitjes af en de kasiere ziet mijn Ralp Lauren Trui en zegt: Is dit alles wat je voor je zus over hebt!.
Je wil niet weten hoe snel ik die kleren weer in de schappen heb gegooid
Oe daar kan ik dus echt niet tegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2002, 10:04
the exploding boy
the exploding boy is offline
Dom wijf dat ze dat zegt dan. Slaat nergens op.

Iig ik krijg eigenlijk nooit commentaar, ja van mijn vader af ten toe maar verder niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:04
Esmée
Esmée is offline
tuurlijk krijg ik wel eens commentaar, iedereen krijgt wel eens commentaar, zo gaat dat in het leven
beetje jammer dat je je daar zoveel van aantrekt.. ik had er niet op gereageerd en gewoon afgerekend, nou is je zusje die truitjes misgelopen
Oud 11-10-2002, 10:18
Verwijderd
Wat raar dat diegene zoiets zei,maargoed ik zou ook gewoon die truitjes kopen hoor

Ik krijg weles commentaar van me moeder (teveel zwart, te wijde broeken, sloeber, leger blabla) maar verder valt t mee..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:58
Hukkie
Hukkie is offline
Ik krijg wel eens commentaar van enkele primitieve wezens (mensapen ) uit het dorp, maar dat moet je gewoon snel vergeten. "hee....er zit een gat in je kous!" Oh duh! *whatever-handje*
Mijn familie heeft vaak wel commentaar, maar dan ligt het er ook net aan welke kant van de familie dat is. Mijn moeders kant van de familie is meestal heel enthousiast en dan met name mijn überhippe oma
De andere kant van de familie keurt mijn kledingstijl af, maar daar trek ik me weinig van aan; shit happens.
Oud 11-10-2002, 11:06
STP
STP is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
De andere kant van de familie...
...zijn niet zo aardig

Ontopic: Tegenwoordig krijg ik nog maar heel weinig commentaar op m'n kleding-stijl, zo nu en dan nog 'ns iemand die is blijven steken in '95 bij de gabbers...

Ik zie d'r ook niet meer bepaald gek uit... Vinnik
Oud 11-10-2002, 11:29
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik krijg alleen commentaar als ik eens in een bui ben om m'n Bomber + accesoires (Lonsdale pet, Nikes enz) aan te trekken, maar dan weet ik meteen wie d'r oppervlakkig en bekrompen is en wie niet.
Oud 11-10-2002, 11:31
Nuck
Nuck is offline
Ja, ik krijg ook wel eens commentaar op mijn kleding. Trek ik me er wat van aan? Nee . Wel sneu voor je zusje nu dat ze die truitjes niet krijgt.
Oud 11-10-2002, 11:38
Verwijderd
"hee jongen je broekt zakt af..."
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 11:39
Verwijderd
Ik vind dat je je aanstelt.
Misschien heb je haar ooit iets misdaan ofzo, weet jij veel..
Je hoeft toch niet die kleding terug te gooien omdat mevrouw commentaar heeft..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 11:51
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
ik krijg wel commentaar jah...maar goed, valt wel mee te leven
Oud 11-10-2002, 12:20
Blubje
Blubje is offline
hm neuh niet, echt, tenminste niet meer dan normaal denk ik...wel van mn ouders die vinden t vaak te wijd en bla bla mja daar trek ik me niet veel van aan

mja dat je die truitjes dan niet koopt...ik zou t gewoon kopen! en btw miss sixty is nou toch ook niet bepaald de goedkoopste winkel??
Oud 11-10-2002, 12:25
angel_undercover
angel_undercover is offline
Niet meer, Ik woon in het uiterste zuiden van Nederland, tussen de botte boeren.
De eerste keer dat ze mij in een wijde broek zagen, vroegen ze of ik ging kamperen, de eerste keer dat ze mij met mijn tongpiercing zagen, vroegen ze of ik dat ijzer in mijn bek bij de hoefsmid had laten zetten.
Een weekje en het is voorbij. Ze kennen me nu wel, zoals iedereen in het dorp elkaar kent.
Oud 11-10-2002, 12:49
Verwijderd
Erm, mjah, maar moet je vooral kijken naar degenen die commentaar leveren. Sloebers, als je merkkleding kan en wil dragen, dan is dat je eigen zaak. Ik denk dat die kassiere zich gewoon geintimideerd voelt, en denkt dat jij hetzelfde over haar denkt. Kortzichtig...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 13:01
drama
drama is offline
Ik schijn m'n ouders in verlegenheid te brengen als ik er ben en vrienden van hen ofzo ofzo

verder op straat: ja, constant.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 13:18
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
nee krijg ik niet
Oud 11-10-2002, 13:22
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mja ik vind jouw voorbeeld echt te belachelijk voor woorden, wat was dat nou weer voor bullshit? Die verkoopsters zou blij moeten zijn dat jij daar kocht..
maar dat is niet echt commentaar krijgen denk ik..

Zelf krijg ik nauwelijks commentaar, af en toe een lief broertje die me vertelt hoe belachelijk ik eruit zie..
maar niet van de omgeving, soms kijken mensen wel, noujaa ach, dat doe ik zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 13:24
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
"hee jongen je broekt zakt af..."
bij mij komt de variant "hee meisje, je loopt op je broek" vaak voor
of vorige keer had ik een blaadje v.e. boom aan m'n broek hangen, komt er helemaal van de overkant van de straat een meisje naar me toegelopen "hee meisje, ik weet niet of je het weet, maar er hangt een blaadje aan je broek! *gniffel*" waarna ze weer terugliep naar de overkant om verder met haar vriendinnen te lachen en te wijzen
Maar over het algemeen verder niet echt commentaar, alleen over m'n broeken
Oud 11-10-2002, 13:27
FireCracker
FireCracker is offline
"vieze goth!" (huh? 'k ben geen goth...)
"stomme hippie!" (huu?)
naja.. ik zie dr som welles wat vreemd uit, en ik teken ook altijd van alles op mn kop... figuurtjes enzow... mijn ma vindt het vreselijk, m'n godsdienst leraar vindt het prachtig. Mijn moeder zeurt wel atlijd zo van: "heeft iedereen dat ofzo?" daaar word ik echt gek van! mijn moeder denkt dat ik alles doe omdat iedereen eht dan doet.. maar volgens mij snapt ze niet dat de hele school mij een vreemd kind vindt..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 13:29
Gwenniej
Gwenniej is offline
jah ik heb constant commetaar omdak altijd dingen draag op plekke waar ze nie hore neuh valt wel mee

maar vaak vinden mensen me dan oowk wel orgineel.. en die reacties zijn dan altidj wel weer leuk
Oud 11-10-2002, 13:31
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
"vieze goth!" (huh? 'k ben geen goth...)
"stomme hippie!" (huu?)
naja.. ik zie dr som welles wat vreemd uit, en ik teken ook altijd van alles op mn kop... figuurtjes enzow... mijn ma vindt het vreselijk, m'n godsdienst leraar vindt het prachtig. Mijn moeder zeurt wel atlijd zo van: "heeft iedereen dat ofzo?" daaar word ik echt gek van! mijn moeder denkt dat ik alles doe omdat iedereen eht dan doet.. maar volgens mij snapt ze niet dat de hele school mij een vreemd kind vindt..
indd mijn moeder oowk
"waarom draag je dat, das helemaal niet in de mode" ik zo "nou en moet dat dan? ik vind het leuk"
"oh maar niemand anders doet het"
*zucht* en ik dus wel..

meestal kijken meer oudere mensen/volwassene me aan met een blik van "de jeugd van tegenwoordig"
Oud 11-10-2002, 13:52
Verwijderd
Mja, van m'n moeder soms, maar over het algemeen niet. Je hebt wel wat lagere levensvormen die me proberen te beledigen, dus ik hoor eens per maand ongeveer 'Huuuh, kijk nou wat ZIJ aanheeft.. *stompzinnig gegiechel*' of iets in die richting. Maakt mij niet zo veel uit, meestal hoor ik het niet eens. De meeste mensen in m'n omgeving zijn gewend aan hoe ik er uit zie - en trouwens, zo waanzinnig bijzonder zie ik er ook weer niet uit.

Ik denk dat het ook nogal aan je houding ligt, of je commentaar krijgt of niet. Als je je hele hoofd hebt volgetekend en daarbij doet alsof je de hele wereld haat omdat ze je 'niet accepteren' dan kun je er gif op innemen dat iedereen precies doet wat je van ze verwacht. Doe je met diezelfde volgetekende kop aardig en vrolijk dan zul je ook niet zo gauw commentaar krijgen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:03
strafcorner
strafcorner is offline
mijn god ik heb nog geen een post van jouw gelezen waarin je niet stiekem wil laten blijken hoe dure kleding je draagt..

triest hoor
Oud 11-10-2002, 14:13
Dwarfie
Dwarfie is offline
Mjah, geregeld, maar dat krijg je in Nijmegen ook wel (linkse stad). Dinsdag zat ik nog met wat mensen van m'n dispuut in de Refter (kantine) te lunchen. Zaten ook een paar van mensen raar te doen... "Ohhh, kijk, dispuutmensen! Wat een kakkers!" (of iets dergelijks).

Ik heb ook een verhaal gehoord dat iemand in Nijmegen niet geholpen werd in een friettent, omdat hij ook een polo aan had en een rode broek en bootschoenen. Dit lijkt me een beetje een extreem verhaal, weet niet wat hier van waar is...

In jou geval zou ik ook die kleren hebben teruggegooid in het vak. Die cassière moet zich daar helemaal niet mee bemoeien, als ze zich ergens mee had willen bemoeien had ze maar een (hogere) opleiding moeten volgen, nu mag ze alleen maar artikelen afrekenen! Ik zou zeggen, prima actie!
Oud 11-10-2002, 14:54
marlies
marlies is offline
Citaat:
Karliene schreef:
Ik vind dat je je aanstelt.
Misschien heb je haar ooit iets misdaan ofzo, weet jij veel..
Je hoeft toch niet die kleding terug te gooien omdat mevrouw commentaar heeft..
Nou ik vind dat die opmerking echt nergens op slaat.
Oud 11-10-2002, 14:57
Verwijderd
ja, mja vink nie erg, kvint wel grappug. mja iedereen weet dak bes wel een btje raar ben.....
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:59
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Die cassière moet zich daar helemaal niet mee bemoeien, als ze zich ergens mee had willen bemoeien had ze maar een (hogere) opleiding moeten volgen, nu mag ze alleen maar artikelen afrekenen! Ik zou zeggen, prima actie!
neuh, zo'n uitspraak, die is intelligent
Oud 11-10-2002, 15:09
punkyfish
punkyfish is offline
Dat ligt er aan wat ik aan heb, hè.
Oud 11-10-2002, 15:21
the tourist
the tourist is offline
Niet echt. Wel van een vriendin, maar ik doe hetzelfde terug (we hebben nogal een verschillende kledingstijl)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:30
heavinly
heavinly is offline
Alleen van mn zus "is dat nou 'in'? ik voel me echt oud" (= ik vind het heel lelijk). Ja, verder geen voorbeelden, maar ik krijg constant vervelende opmerkingen van haar, maar ik hoor ze al bijna niet meer.

Gister werd er door naar me gekeken en begonnen ze te lachen. Ja, en bedankt. Ik had een rok aan met Docs eronder, lijkt me niet eens zo vaag (ok, hoogstens wat witte benen eronder ).

Mijn moeder vraagt bij heel veel dingen die ik aan doe "moet dat nou?" en ook als ik mn ogen 'te zwart' opmaak.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:35
boardbabe
boardbabe is offline
'zing eens een carnavalsliedje' e.d.
Oud 11-10-2002, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Moonboy schreef:
Je wil niet weten hoe snel ik die kleren weer in de schappen heb gegooid

dat je het uberhaupt nog terug hebt gelegd..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:38
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
McLaren schreef:
dat je het uberhaupt nog terug hebt gelegd..

Hahahaha Jah he !! naja het is dat je leggen op verschillend manieren kan interperteren
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:41
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Esmée schreef:
tuurlijk krijg ik wel eens commentaar, iedereen krijgt wel eens commentaar, zo gaat dat in het leven
beetje jammer dat je je daar zoveel van aantrekt.. ik had er niet op gereageerd en gewoon afgerekend, nou is je zusje die truitjes misgelopen
We zijn in de winkel aan de over kant ff flink wezen shoppen en zijn met volle tassen nog ff in die Miss Sixty winkel wezen "kijken"
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:46
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
We zijn in de winkel aan de over kant ff flink wezen shoppen en zijn met volle tassen nog ff in die Miss Sixty winkel wezen "kijken"
Waarom dat nou weer?
Oud 11-10-2002, 15:49
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Denk je dat die verkoopster daar wakker van ligt?

Ik krijg ook wel eens commentaar, zoals Esmée al zei: that's life...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:54
Vice
Vice is offline
ik krijg geen commentaar op m'n kleding
Oud 11-10-2002, 16:02
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Wat een ontzettend stompzinnig opmerking van dat wijf.. :/

Ik krijg behoorlijk wat commentaar op mn kledingstijl, zowel goed als slecht. Maarjah, als mensen zo nodig hun mening moeten geven (terwijl ik er niet om vroeg), moeten ze dat zelf maar weten.. Tuurlijk kan het gaan irriteren, en sommige opmerkingen gaan echt (te) ver.. Maargoed, ik kleed me nu eenmaal een btje "anders" dus dat ik commentaar krijg is te verwachten.. En je leert er wel mee leven .
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:06
kandyrat
kandyrat is offline
Op m'n werk.. "hee als het dak gaat lekken kunnen we allemaal onder je broek schuilen". Vond die opmerking eigenlijk best lachwekkend...
Oud 11-10-2002, 16:07
Miauw69
Miauw69 is offline
Ja over me broeken,dat ik stof teveel heb... en over me jas dat hij te fluffy is ofsow ??? dat was ut eigenlijk wel ...
Oud 11-10-2002, 16:20
Quiana
Quiana is offline
Mja, op school kreeg ik dat wel,
omdat ik een mengeling van skater/kakker
schijn te zijn
En op straat; opmerkingen over wijde broeken,
zwart, over sieraden (hey, je halve onderarm is weg )
Mja, dat was ut wel,
krijg meer complimentjes dan kritiek
Oud 11-10-2002, 18:03
S
S is offline
Commentaar kan ook positief zijn, ik zie hier alleen negatieve verhalen langs komen...

Vrij veel positieve reacties, mja heel soms wat minder leuke, maar dat is dan van mensen die jalours zijn. Ik draag merkkleding, dat is mijn keuze. Klaar.

Dat sommige mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 18:03
shanli
shanli is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Dat ligt er aan wat ik aan heb, hè.
bij mij ook.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 18:15
Roos
Roos is offline
Je krijgt altijd wel commentaar, hoe je eruit ziet. Of het is te netjes, of te extreem, of te modegevoelig of te saai etc.

Lekker boeiend, je moet je er niet zoveel van aan trekken.
Oud 11-10-2002, 18:34
2young2live
2young2live is offline
van leraren krijg ik altijd complimentjes , op straat word dik nageroepen gewoon "k*nke gottic!!! etc etc", alleen was wel laatst liep ik op straat kwam een vent langsfietsen, begon die over hoe netjes ik er altijd zag enzo, wel leuk (aan de ene kant ook wel creepy.. .) hij begon eerst ook te zingen "de dame in het zwart" and again leuk maar wel een beetje creepy...
Oud 11-10-2002, 18:39
Verwijderd
Louter.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 09:09
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nou, ik krijg ook commentaar, maar wel van de 'positieve' kant! Omdat ik van die wijde mouwen en van die truitjes draag en wijde onderaan broeken draag, ben ik volgens mijn klasgenoten un hippie( yo, ech wel, uhm) Vind ik opzich niet errug, maar ik zie mezelf echt niet als un hippie!

enne, je had dat shirtje gewoon aan je zusje moeten geven en moeten zeggen tegen die kassa-geval dat ze niet zo moest zeiken.
Oud 12-10-2002, 13:32
Roger
Roger is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Ik krijg wel eens commentaar van enkele primitieve wezens (mensapen ) uit het dorp, maar dat moet je gewoon snel vergeten. "hee....er zit een gat in je kous!" Oh duh!
Die verdomde primaten altijd
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:15
ssjpan
ssjpan is offline
ja ik krijg wel een commentaar >broeken te wijd truien te groot en dan vooral over m'n ketting met punten(geen kleding maar hoort wel bij m'n stij zeg maar)< maar dat vind ik echt niet erg, en m'n ouders vinden m'n kleren wel leuk, whaha moet je zien hoe ze er zelf bij lopen echt van die motor freaks wel leuk btw.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:31
Type
Type is offline
Ja, waarom?

1. Heb vaak skatekleren aan, en dan kijkt half nederland je ook aan van "jij doet niets aan school, je bent tuig, je skate, je bent vandaal, waarschijnlijk spuit je alles onder met graffiti, en je bent constant stoned"

2. De andere keer ben ik weer helemaal in het net gekleed, en dan krijg ik mijn vriendenclub: "Dude, jij ziet er netjes uit, spiffy!"
Maar dat is dan een vorm van positief commentaar

3. Mijn papa vindt mijn kledingstijl van puntje 1 maar niets, dus van hem krijg ik elke keer dat ik mijn 4-persoons Overzeas aandoe weer commentaar dat het er eigenlijk niet uitziet Ach, hij houdt wel van me hoor...
Reageren

Regels voor berichten