Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.planetarion.com das het best
![]()
|
ok..ben terug als halfling/rogue
![]() misschien overigens een idee om een lijst te maken met alle utopia-spelers op scholieren, zodat je er niet eentje per ongeluk aanvalt? ![]()
||
Citaat:
post je locatie en naam even hier (ook server even vermelden graag), dan kan er een lijst gemaakt worden. als je het te riskant vind om je naam en locatie openbaar op een forum neer te zetten, mail het dan maar naar info@tearsong.com de uiteindelijke lijst met scholieren utopia spelers en hun locaties mail ik dan ook wel naar iedereen toe ipv het hier neer te zetten anders..
|
Mja ben benieuwd of dit gaat werken, m'n monarch vin 't best om wat xtra non agression pacts te hebben...
lijkt me iig leuk met Tearsong wegens de toevallig coordinaten van onze kingdoms ![]() tel aran rhiod LLT (16:27) BF Spectre of Armengar (27:16) BF
|
![]() |
Ik zie geen reden waarom m'n Monarch tegen zou zijn. Het werkt denk ik wel alleen als je in een beetje een georganiseerd kd zit.
Misschien zelfs Alliances maken? ![]() Ik ben ZZZleepy NutZ, uit 9:47 op de Battlefields. [Dit bericht is aangepast door Gera (30-10-2001).] [Dit bericht is aangepast door Gera (30-10-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Hum.
Laatste Age op de Battlefields heb ik 11 oorlogen meegemaakt met mijn kingdom. Ik kwam er met nog 6 of 7 weken te gaan. Een vriendin van me begon een week later, op de World server. Zij heeft er 2 gehad. Battlefields...de naam zegt het eigenlijk zelf al. Het is veel competetiever. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Utopia: An Age of Courage barkrukkie | 155 | 26-03-2005 08:19 | |
De Kantine |
Wanneer ben je wel of geen newbee meer?? ~De Hypospriet~ | 57 | 10-11-2002 10:16 |