Advertentie | |
|
![]() |
|
Of ga eens naar z'n huis, als hij er niet is. Hang een lulverhaal op tegen z'n ouders/watdanook dat je'm wilt spreken en in z'n kamer op'm wil wachten.. Schijt z'n hele kamer onder, en sluit zo het hoofdstuk af!
Of laat een soa-test doen, en vervals de uitslag een beetje. Vertel'm dat hij iets onder de leden heeft, is ook leuk om aan je kleinkinderen te vertellen.
|
![]() |
Je moet gewoon die l*l geen aandacht geven, want dat verdient hij ook niet. Hoe je hem moet vergeten? tja gewoon als je aan hem denkt snel aan iets anders denken of gewoon hem zwart en klein maken in je gedachten (klinkt vaag dat zeker maar werkt wel hoor
![]() groeten the conquer
|
![]() |
Ik weet dat jullie gelijk hebben...
Maar afgelopen vrijdag smeekte ieme om langste komen ik wilde eerst nieet maar na een tijdje was ik toch wel benieuwd wat hij te zeggen had... Ik wist eigenlijk niet eens waarvoor ik kwam maar ja.. Toen ik bij hem was wilde hij de hele tijd bij me liggen en hij zat me de hele tijd in mijn nek te zoenen etc.... Hij deed gewoon zó overdreven liev! Ik vond het nogal raar ook gewoon het gevoel dat ik weer bij hem was ik heb hem 1.5 maand amper gezien alleen met uitgaan en dan opeens lig ik in mijn armen ![]() Dat was een onwijs raar gevoel.... Dus ik zei tegen hem van : nou dit vind ik wel een beetje raar zegt ie: haha jah we zijn ook raar (we?? ![]() Hij vertelde me dat hij niet verliefd op dat meisje is maar dat hij dat alleen zei omdat ik er zo over door bleef zeuren.. En ik vroeg ernaar of hij echt niks meer om me geeft enzo zegt ie: ja tuurlijk geef ik wel om je dat gaat niet zomaar over hij zei ik ben alleen niet verliefd op je..... Die zaterdag belde hij mijn stiefbroer en die had gevraagdvan wat hoor ik ben je weer verliefd? Toen zou hij gezegd hebben: "nee dat zei ik alleen om kel jaloers te maken... Dat slaat toch nergens op als jij echt cker weetdat het voor jou over is zoals hij toen heeft gezegd dan heeft het geen enkel nut om iemand jaloers te maken toch? en die avond was er feestweek bij ons daar ging ik heen en hij ook... Hij kwam de hele tijd bij me staan enzow en hij sloeg de hele tijd op m`n kont.. voor zover het kon heb ik zo afstandelijk mogelijk gedaan. En aan het begin zei ik van ga je nog naar de stad hierna? toen zei ie neej geen zin etc. dus na een uur of 2 zei ik van: ik ga naar de stad doei! dus ikwas in de stad en ik denk een half uurtje daarna komt hij binnen stappen ![]() dus ik zeg: oh gingje toch maar wel? zegt ie : ja ![]() Op msn vroeg ie meteen of ik met iemand had gezoend ofzow (wat niet zo was) en daarna vertelde ik wat ik hoorde van mijn stiefbroer (= een goede vriend van hem) zegt ie: ja daar zou ik haar nooit voor gebruiken etc. denk nou eens naman wil je dat we ruzie krijgen ofzow?? dus ik zo: haha hoe kom je daar nou bij natuurlijk niet en als ik dat had gewild had ik wel wat beters verzonnen hoor! toen ging ie weer off-line nou en ik kon dat echt niet uitstaan!! ![]() Ik was zo ontzettend kwaad dat ik meteen naar hem toe ben gegaan (ik wist cker dat hij thuis was want hij was ziek) Ik wist dat het beterwas om dat niet te doen maar ja ik was zóóóó kwaad gewoon...Want ik vind het altijd zo laf om zowiezo ruzie te maken met iemand op msn maar dan ook nog gewoon zomaar off-line te gaan dus ik d8: ja daar kom je niet zo snel vanaf ![]() Dus ik kom daar aan doet ie heel normaal enzo dus ik heb hem ff flink de waarheid verteld ![]() ![]() toen zei hij: ja je hebt gelijk enzo nou jah alles een beetje uitgepraat en jah toen deed ie weer heel aardig en liev enzow... ![]() ![]() maar toch vind ik dit gedrag echt ontzettend vaag!! toen het net uit was hadden we afgesproken dat we af en toe nog wel sex zouden hebben (omdat je toch allebei je behoeftes hebt en je kent elkaar al ![]() maar we hadden ook afgesproken dat als 1 van de twee verliefd zou worden dat we er dan natuurlijkniet mee door zouden gaan... Ik weet niet waarom ik dit zeg haha ![]() ![]() Ik hoop dat jullie nog tips hebben ofzo of dat misschien iemand hetzelfde heeft meegemaakt.... xxxxxxxxxxx kel ps: in die 1.5 maand dat het uit is heeft hij niet met een ander meisje gezoend, ik wel met een andere jongen gewoon in een gekke bui tijdens het uitgaan hij zei dat hij daar niet boos om was ofzo maar hij zei ja ik vind het natuurlijk niet leuk en als ik het zou zien zou ik wel ff aan de andere kant gaan staan (van de discotheek) Maar diezelfde avond viel ie me wel zowat aan en die dagdaarna deed ie heel normaal alsof er niks gebeurd was ![]()
|
![]() |
jah tis een vaag en lang verhaal kweet ut maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ie nu opeens zo aardig doet naar mijn menig iets teveel en ik vroeg me af of er wat achter zit
en aangezien jullie het objectief kunnen beoordelen vroeg ik het hier... (alsikdat zelf ga doen zeg ik : jep hij wil me terug ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Meestal kun je zelf ook wel dingen zien.. Het is ook een tijdje uit geweest tussen mij en m'n vriend. En na ongeveer 2 weken wist ik ook weer zeker dat het goed ging komen.. Dat merkte ik gewoon aan zijn gedrag en aan wat anderen over hem zeiden...
Ga dus ook op je eigen gevoel af.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
[liefde]Verliefd op mijn ex Verwijderd | 12 | 11-06-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex wil me terug little_dawn | 11 | 19-08-2002 12:16 |