Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 09:36
rabecca
rabecca is offline
hey mensen!!

Een tijdje geleden heb ik ook al een topic geopent over mijn ex maar dit is er dus weer 1.
Ik heb gisteren dus te horen gekregen dat hij verliefd is... op zich niet zo erg zou je denken maar raad eens op wie???
op een goede vriendin van mij waar hij voor mij mee ging...
Ik heb echt ontzettend hard zitten janken!!
Hij heeft ook gezegt dat ie niets meer om me geeft...
(leuk om te horen het is net een maand uit en we hebben 10 maanden wat gehad)
Terwijl ik 2 weken gelden nog een smsje kreeg met : ik hou nog wel van je geloof me aub bla bla bla!!!
en jah het is nu ongeveer een jaar geleden dat mijn ex met haar ging....

Maar op msn zit ie allemaal verhalen tegen dr te vertellen over toen ie dr voor het eerst zag wat ie toen d8 en dat dat een paar dagen later uitkwam en bla blabla
Het is toch hard of niet???
Ik bedoel je hebt 10 mnd alles met elkaar gedeeld zelfs bijna een kind gehad... en dan krijg je zo`n trap in je rug!?
Ik was/ben echt ontzettend over me zeik...pffff

Ik wéét dat hij het niet waard is maar toch...
Het doet zo`n ontzettende pijn omdat allemaal te horen en nu jah nu heb ik dus ruzie met hem jah ik vroeg waarom ie het niet eerder had gezegd dat ie verliefd op haar is omdat ik het al eerder vroeg maar geen antwoord kreeg...

Nu zit ie me de hele tijd uit te dagen op msn met zijn naam enzoeerst had ie: val allemaal maar lekker dood etc!!
daarna: dames kom maar want ik heb zin!!!!!
en nu heeft ie: het kan me niet schelen wat een ander zegt ik heb aan mijn eigen vrijheid en wil gehecht!!!

Dus ik zei tegen em van wat probeer je nou probeer je me nou boos te maken met je naam ofzo???
Toen zei ie eeeh let niet zo op me joh zeikwijf!!daarna heeft ie me geblokt een uurtje ofzo en daarna weer niet...
Hij zegt dat ie niks meer om me geeft maar hij zei wel van ja als je met iemand anders gaat vind ik dat natuurlijk niet leuk blablabla.
Ik haat hem zo erg!!!
maar tegelijkertijd hou ik zoveel van hem!!!

wat moet ik doen hoe moet ik hem nou vergeten??
Hij heeft dat bij mij ook nogal snel gedaan dus hoe moet ik dat doen???
Oud 20-09-2002, 09:59
rabecca
rabecca is offline
mmm volgens mij zijn er niet zoveel mensen
Oud 20-09-2002, 11:37
rabecca
rabecca is offline
is dit nou gewoon niet boeiend of is er echt niemand??
Oud 20-09-2002, 11:43
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
rabecca schreef:
is dit nou gewoon niet boeiend of is er echt niemand??
hehe hmmmkey..

Als ik jou was zou ik je ex gewoon uit je kop probeeren te zetten..
Blok en verwijder hem.
Oud 20-09-2002, 12:47
rabecca
rabecca is offline
Ik wil hem ook uit me kop zetten, niets liever maar ik weet niet hoe dat moet echt niet!
Bij alles moet ik aan hem denken laatst liep ik met gewoon een vriend door de stad na het uitgaan toen d8 ik de hele tijd aan mijn ex zo van:ik hoor hier niet het hem te lopen ik hoor hier hem me ex te lopen dat deden we altijd...
Op die manier snap je??
ik heb hem net ff gesproken op msn en ik vroeg of we alsjeblieft normaal met elkaar om konden gaan enzo dat vond hij goed...

ik zie ontzettend op tegen zaterdag dan is er bij ons een feestweek en tjah... ben zo bang dat ie voor me neus meteen meisje zal staan zoenen...
en ja ik weet echt niet wat ik dan zou doen...
En cker niet als het een vriendin (die ene of een andere)
van me is...
ik beng bang dat ik dan geweldadig word maar dat wil ik natuurlijk ook niet!!

heeft iemand plz tips hoe ik hem uit mijn kop krijg???
én ja veel met vriendinnen doen zit erook niet in heb erniet zo veel en die vriendinnen die ik heb zie ik heel weinig ivm school etc.
Oud 20-09-2002, 13:55
sweet one
sweet one is offline
Ik denk eigenlijk als ik je verhaal zo lees dat die ex van jou zelf nie echt weet wat hij wilt. Het lijkt mij niet dat je na 10 maanden een relatie gehad te hebben een maand later al verliefd bent op een ander.

Probeert hij je niet op deze manier jaloers te maken en probeert hij niet gewoon uit te vinden wat jij nog voor hem voelt. Het is heel logisch dat je iemand zo snel niet kunt vergeten en nog steeds van hem houdt. Zelfs als er minder leuke dingen gebeurt zijn in een relatie kan je nog steeds van iemand houden. En ook al wil je hem gelijk uit je hoofd zetten. Geloof me dat lukt je echt niet. Dat heeft tijd nodig en zelfs dan zijn er momenten dat je toch weer aan hem terugdenkt.

Dus probeer gewoon een beetje afstand van hem te houden. En verder niet al te veel aandacht aan hem te besteden,want ik denk dat dat is wat hij wilt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Het zou trouwens ook erg lullig zijn van die vriendin als zij nu al wat met hem neemt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:06
Verwijderd
Uitgaan met iemand anders en hem straal negeren. Hij's gewoon een vette player, lekker laten zeiken. Die van mij kwam na een maand aan ja sorry dat ik me zo gedragen heb, ik wil vrienden zijn. uurtjeh later was het weer raak khad hem nog bijna geloofd ook. Maar keej dat doet er nu niet toe. Punt is: Naar vriendin gaan, die het met JOU eens is, lekker ff zeueren en dan uitgaan ofzo, en hem gewoon ontwijken. Tis de moeite niet eens waar dom boos te worden of om je kut te voelen over em.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:14
rabecca
rabecca is offline
Ja ik weet hetdat hijhet nietwaard is maar vriendinnen tjah... toen ie me vorige week in een discotheek helemaal verrot schold zonder reden liepen zij later vrolijk met hem naar buiten en stond ik daar....dus ja echte vriendinnen wil ik het niej noemen...

en net op msn vraagt ie wat zij van hem vind (die vriendin van mij dus) dus ik vertel eerlijk wat ze heeft gezegd...
zegt ie ben je nou blij??alsof het mijn schuld is datzij hem niet leuk vind naja zeg

ik zou het we leuk vinden als ie me porbeerde jaloers te maken maar als ie daarvoor heeft gezegd dat ie niks meer om me geeft en hij denkt dat ie nooit meer verliefd op me zou kunnen wordendus ja ik denk dat het hem niet zoveel boeit ofik jaloers ben of niet...

Ja dat zou ik ook vinden als ze wat met hem zou nemen en ja ckers omdat ze een vriendin is...
maar ze vind hem niet leuk (gelukkig... ah neej das gemeen)
Oud 20-09-2002, 15:18
ZHAzha
ZHAzha is offline
LAAT hem spreek niet meer met hem! hij wilt je alleen maar pijn doen
GA uit maak lol met andere vriendinnen.. doe leuke dingen.. en je bent er zo weer bovenop!
Oud 20-09-2002, 16:18
Ingrid3
Ingrid3 is offline
as je van iemand houd valt ut nie meej om die zomaar te vergete.. hoe graag je ut dan ook wil omda je um haat, maar van de andere kant zal die liefde voor hem nie zo maar weggaan.

wat je wel kunt doen is zo veel mogelijk plezier make met echte vriendinne, ook al heb je er niet zo veel zin in. Ut is goed as je dan erges naar toe gaat, zet hem eve uit je hoofd en denk nie bij ieder ding aan hem. Tis zeer moeilijk, ik weet ut, maar ut zal toch moete wilje der zelf nie onder lijde.. Praat er anders over met mense die je vertrouwd maybe lucht da op..

maar ik vind ut echt nie normaal hoe hij nu tege je doet. Je bent er toch 10 maande mee gegaan, das hele tijd.. dan ga je nie opeens zo lullig tege je doen..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:58
rabecca
rabecca is offline
thanks!!!
Oud 20-09-2002, 19:42
Angeles
Angeles is offline
Neem afstand van hem! Ik lees veel te vaak over mensen die nog ontzettend veel contact hebben met hun ex terwijl er absoluut geen sprake is van dat het nog goed gaat komen en terwijl ze er alleen maar door gekwetst worden. Wat heb je daar nou aan? Niks toch. Verwijder hem gewoon uit je MSN, dan heb je ook geen last meer van hem en ontloop hem verder. Als hij jou wil vertellen op wie hij verliefd is zeg je dat het je niet interesseert, waarom zou hij het je überhaupt vertellen? Is hij sadist of zo? Gewoon zeggen dat het je niet kan schelen en ophangen. Laat hem maar lekker zijn eigen leven leiden en doe hetzelfde.

En als je vriendin ook maar een beetje vriendin is dan zal ze echt niks beginnen met jouw ex als het nog zo gevoelig ligt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:27
Verwijderd
Killen die gast
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Killen die gast
Dat is misschien een beetje drastisch

Voor de rest sluit ik me aan bij Angeles.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Dat is misschien een beetje drastisch
Nare man spreekt hier natuurlijk in een uiterst romantische beeldspraak die je moet zien te filteren uit zijn nare vermomming.
Hij bedoelt doden als in: uit je leven werken. Concreet: het contact verbreken.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:46
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Of ga eens naar z'n huis, als hij er niet is. Hang een lulverhaal op tegen z'n ouders/watdanook dat je'm wilt spreken en in z'n kamer op'm wil wachten.. Schijt z'n hele kamer onder, en sluit zo het hoofdstuk af!
Of laat een soa-test doen, en vervals de uitslag een beetje. Vertel'm dat hij iets onder de leden heeft, is ook leuk om aan je kleinkinderen te vertellen.
Oud 21-09-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef:
Of laat een soa-test doen, en vervals de uitslag een beetje. Vertel'm dat hij iets onder de leden heeft, is ook leuk om aan je kleinkinderen te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:00
the_conquer
the_conquer is offline
Je moet gewoon die l*l geen aandacht geven, want dat verdient hij ook niet. Hoe je hem moet vergeten? tja gewoon als je aan hem denkt snel aan iets anders denken of gewoon hem zwart en klein maken in je gedachten (klinkt vaag dat zeker maar werkt wel hoor )

groeten

the conquer
Oud 24-09-2002, 15:33
rabecca
rabecca is offline
Ik weet dat jullie gelijk hebben...

Maar afgelopen vrijdag smeekte ieme om langste komen ik wilde eerst nieet maar na een tijdje was ik toch wel benieuwd wat hij te zeggen had...
Ik wist eigenlijk niet eens waarvoor ik kwam maar ja..

Toen ik bij hem was wilde hij de hele tijd bij me liggen en hij zat me de hele tijd in mijn nek te zoenen etc....
Hij deed gewoon zó overdreven liev!
Ik vond het nogal raar ook gewoon het gevoel dat ik weer bij hem was ik heb hem 1.5 maand amper gezien alleen met uitgaan en dan opeens lig ik in mijn armen
Dat was een onwijs raar gevoel....
Dus ik zei tegen hem van : nou dit vind ik wel een beetje raar
zegt ie: haha jah we zijn ook raar (we?? )
Hij vertelde me dat hij niet verliefd op dat meisje is maar dat hij dat alleen zei omdat ik er zo over door bleef zeuren..
En ik vroeg ernaar of hij echt niks meer om me geeft enzo
zegt ie: ja tuurlijk geef ik wel om je dat gaat niet zomaar over hij zei ik ben alleen niet verliefd op je.....

Die zaterdag belde hij mijn stiefbroer en die had gevraagdvan wat hoor ik ben je weer verliefd?
Toen zou hij gezegd hebben: "nee dat zei ik alleen om kel jaloers te maken...
Dat slaat toch nergens op als jij echt cker weetdat het voor jou over is zoals hij toen heeft gezegd dan heeft het geen enkel nut om iemand jaloers te maken toch?

en die avond was er feestweek bij ons daar ging ik heen en hij ook...
Hij kwam de hele tijd bij me staan enzow en hij sloeg de hele tijd op m`n kont..
voor zover het kon heb ik zo afstandelijk mogelijk gedaan.
En aan het begin zei ik van ga je nog naar de stad hierna?
toen zei ie neej geen zin etc.

dus na een uur of 2 zei ik van: ik ga naar de stad doei!
dus ikwas in de stad en ik denk een half uurtje daarna komt hij binnen stappen
dus ik zeg: oh gingje toch maar wel?
zegt ie : ja

Op msn vroeg ie meteen of ik met iemand had gezoend ofzow (wat niet zo was)
en daarna vertelde ik wat ik hoorde van mijn stiefbroer (= een goede vriend van hem)
zegt ie: ja daar zou ik haar nooit voor gebruiken etc.
denk nou eens naman wil je dat we ruzie krijgen ofzow??
dus ik zo: haha hoe kom je daar nou bij natuurlijk niet en als ik dat had gewild had ik wel wat beters verzonnen hoor!

toen ging ie weer off-line nou en ik kon dat echt niet uitstaan!!
Ik was zo ontzettend kwaad dat ik meteen naar hem toe ben gegaan (ik wist cker dat hij thuis was want hij was ziek)
Ik wist dat het beterwas om dat niet te doen maar ja ik was zóóóó kwaad gewoon...Want ik vind het altijd zo laf om zowiezo ruzie te maken met iemand op msn maar dan ook nog gewoon zomaar off-line te gaan dus ik d8: ja daar kom je niet zo snel vanaf

Dus ik kom daar aan doet ie heel normaal enzo dus ik heb hem ff flink de waarheid verteld
toen zei hij: ja je hebt gelijk enzo nou jah alles een beetje uitgepraat en jah toen deed ie weer heel aardig en liev enzow... Ik heb geen valse hoop hoor dat niet, ik wil hem nog wel maar als hij ooit zou zeggen dat ie het weer wil proberen zeg ik toch neej (dan moet eerst ff moeite doen natuurlijk)
maar toch vind ik dit gedrag echt ontzettend vaag!!

toen het net uit was hadden we afgesproken dat we af en toe nog wel sex zouden hebben (omdat je toch allebei je behoeftes hebt en je kent elkaar al)
maar we hadden ook afgesproken dat als 1 van de twee verliefd zou worden dat we er dan natuurlijkniet mee door zouden gaan...
Ik weet niet waarom ik dit zeg haha gewoon ff ter informatie denk ik

Ik hoop dat jullie nog tips hebben ofzo of dat misschien iemand hetzelfde heeft meegemaakt....

xxxxxxxxxxx kel

ps: in die 1.5 maand dat het uit is heeft hij niet met een ander meisje gezoend, ik wel met een andere jongen gewoon in een gekke bui tijdens het uitgaan hij zei dat hij daar niet boos om was ofzo maar hij zei ja ik vind het natuurlijk niet leuk en als ik het zou zien zou ik wel ff aan de andere kant gaan staan (van de discotheek)
Maar diezelfde avond viel ie me wel zowat aan en die dagdaarna deed ie heel normaal alsof er niks gebeurd was
Oud 24-09-2002, 16:53
rabecca
rabecca is offline
mmm heeft niemand ooit van dat soort gedrag gehoord?
Dan heb ik cker een hele vage ex
Oud 24-09-2002, 16:59
Verwijderd
Om eerlijk te zijn snap ik niet meer echt veel van dit hele verhaal...

Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:06
rabecca
rabecca is offline
jah tis een vaag en lang verhaal kweet ut maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ie nu opeens zo aardig doet naar mijn menig iets teveel en ik vroeg me af of er wat achter zit
en aangezien jullie het objectief kunnen beoordelen vroeg ik het hier...

(alsikdat zelf ga doen zeg ik : jep hij wil me terug)
Oud 24-09-2002, 17:12
Verwijderd
Meestal kun je zelf ook wel dingen zien.. Het is ook een tijdje uit geweest tussen mij en m'n vriend. En na ongeveer 2 weken wist ik ook weer zeker dat het goed ging komen.. Dat merkte ik gewoon aan zijn gedrag en aan wat anderen over hem zeiden...

Ga dus ook op je eigen gevoel af..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten