Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ben sinds euh... gister ofzow gestopt met door de weeks blowen
![]() was het al tijdje van plan... maja... nu school echt bezig es... ![]() en tja... het geld telt ook mee... me zakgeld gaat anders zo snel op ![]() maja, ik blowde bijna elke dag wel... (niet joint, maar puur ![]() en tis denk ik niet gezond als je denkt: hmmz... ik verveel me... en kep vandaag nog nie geblowd... blowe? daar benk dus vanaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ken mensen die al niet meer kunnen slapen zonder eerst te blowen en zover wil ik nooit komen dus ga ik stoppen met doordeweeks en in het weekend minderen
||
Citaat:
Goed dat je gestopt bent!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *ontopic* ik ben gestopt doordeweeks vanaf het begin van dit schooljaar, en blowde eerst elke dag dus dat was wel een verschil ![]() ![]() daag! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() daaag |
![]() |
|
mja ik zit met een probleempje, ik heb veel wiet (eigen teelt), veel vrienden die door de weeks langskomen en wiet of hash bij zich hebben, het is dus erg verleidelijk voor me om toch een joint aan te nemen, ookal moet ik nog een proefwerk leren of iets anders doen.. stoppen door de week wordt moeilijker naarmate je het langer doet, ik smoke regelmatig sinds 10 maanden ongeveer, en ik merk dat het steeds moeilijker wordt om de verleiding te weerstaan (vooral als ik me gestressed voel)
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het echt goed dat als je je er niet prettig bij voelt, en er dus voor jezelf over hebt nagedacht, een heel erg goede beslissing hebt genomen en ik hoop voor je dat je het vol kunt houden. Maar mensen die er voor zichzelf (oprecht!!) vrede meehebben om door de weeks wel te blowen, ook okee. Als het maar geen vaste sleur wordt. En je er maar erg goed over nadenkt. Je gaat je leven/toekomst toch niet verpesten door het kortstondige plezier/de gewoonte van een blow??? En als je er wel vrede meehebt of gewoon kunt functioneren als je blowt, laat anderen dan mooi de schijt krijgen. Doe waar je zelf oprecht achter staat!!!!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik doe dat zelfde met alcohol. En die 2 keer dat ik een joint gehad heb. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben nu, na een jaar elke dasg blowen, al 3 weken gestopt met door de week blowen.. ik heb gewoon een vervanging voor het blowen gevon den.. nu ga ik als ik mij verveel mountainbiken in de plaats van blowen.. het enige gevolg van et door de week stoppen met blowen is dat ik in het weekend wat meer blow, maar voor de rest heeeft het allleen maar voordelen , ik voel mij gezonder , minder sloom en heb veel meer geld
![]() Hint dus voor jullie , door de week stoppen is heel erg relaxed ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bewust gestopt met de pil week 1, hoe zit dat nu? dontknow2013 | 4 | 12-09-2016 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Haar verliefdheid minder door de pil? Fatal Exception | 27 | 08-04-2011 08:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met Diane 35 --> geen eetlust meer, hoofdpijn? VIC. | 2 | 28-03-2006 14:16 | |
Drugs & Alcohol |
het kleine IK GA STOPPEN MET topic Verwijderd | 84 | 04-02-2004 07:58 | |
Algemene schoolzaken |
Half jaar stoppen met school LoeLoe | 3 | 03-01-2004 08:17 | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met blowen EnangQ | 13 | 12-01-2002 14:17 |