Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 15:21
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
hmm, heb van 2 mensen begrepen dat ze er nix van snapten dus zal duidelijker proberen te maken...
ik had dus eerst een vriend, hij is turks, dus ging in zomer voor 6 weken naar turkije.
ik zag hem sowieso al weinig omdat we zo'n 50 km van elkaar wonen, nou had ik hem die vrijdag voordat hij op vakantie ging nog gezien, en toen was dus keigoed enzo, superleuk!
nouja, however, hij ging dus, in vakantie nog gebeld, gesmst enzo, en toen had ik hem een sms gestuurd over iets wat niet zo leuk was, en heeft hij hele vakantie nix laten horen, ik nog keivaak gesmst enzo, maar nix meer... de dag dat hij terug kwam, zouden we een half jaar met elkaar gaan, nou, laat nix horen, op gegeven moment ging ik ff op msn, hij meteen weg, en erna had ik hem mail gestuurd hoezo hij zo deed. ik kreeg terug van wil geen vriendin meer enzo, en wil vrijgezel zijn, ik kwaad dus, en we hadden geen contact meer, ik had hem wel gemail enzo, maar geen antwoord.
nu was ik gister met iemand aan praten, en dankzij haar kon ik na veel gezeur ook met hem praten... in begin hadden we ruzie, ik was echt aan trillen van kwaadheid, hehee, maar erna was ik savonds met hem aan praten, en was zoals altijd al was, lachen en dat, want we kunnen gewoon keigoed met elkaar opschieten... ik kreeg ook meteen zijn nummer toen ik het vroeg, maarja, hij had wel eerder gezegd dat hij nix meer wilde, ik zo ik ook niet met jou, wil wel maar oke
nu weer de vraag... wat denken jullie, kan dit nog wat worde of niet? als jullie willen kan je die andere topics lezen, dan is ook wat duidelijker... thnx voor lezen, en hoop dat nu duidelijk is... beetjuh dan...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!

Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 15:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2002, 15:24
rabecca
rabecca is offline
Ik snap en geen klote van sorry hoor...
Oud 26-09-2002, 15:32
Unexplained
Unexplained is offline
Ik denk dat hij je warm houdt.

Verder zou je eens moeten nadenken of een ander jouw onsamenhangende verhaal snapt. Als ik wil gaan puzzelen pak ik wel een kruiswoordpuzzel.
Oud 26-09-2002, 15:35
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
rabecca schreef:
Ik snap en geen klote van sorry hoor...

sorry, ik zal proberen duidelijker te maken...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
**thuggirl** schreef:
nou... ik weet jullie kunnen nix weten eigenlijk, maaaar wat denk je ervan als je zo leest???
Ik denk dat jij niet moet schrijven in spreektaal.

Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:46
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk dat jij niet moet schrijven in spreektaal.

ik denk dat je nog een moet lezen, en ik zei al sorry, maar komt omdat ik echt helemaal aan denken ben, dus als onduidelijk is, excuse me!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:19
rabecca
rabecca is offline
Okeej nu is het een stuk duidelijker
Wat een ontzettende botte lul om het op zo`n manier uit te maken zeg!!
Hij had op zijn minst normaal kunnen doen en het normaal kunnen zeggen
En jah ik kan niet beoordelen of het nog wat zal worden ik ken die jongen niet en ik weet maar een klein gedeelte van het hele gebeuren natuurlijk ik denk dat jijzelf dat het beste kunt zeggem.

Ook een beetje een vage reden geeft ie....
Ik wil vrijgezel zijn.... jah daar kun je lekker veel mee...
Hij kan het op zijn minst recht in je gezicht allemaal eerlijk uitleggen maar dat had ik al gezegd ik ben aan het ratelen
ik stop maar voordat het nog erger word...
Oud 26-09-2002, 17:25
PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz "een smsje over iets wat niet zo leuk is"...
Wtf stond daar in dan..?
Want je zegt dat hij na dat smsje niet meer op je reageerde, hij stuurde niks terug, en hij liet niets meer van zich horen....
Misschien dat het iets te maken heeft met de inhoud van dat smsje..
(en anders heb ik je verhaal misschien niet helemaal kunnen volgen..)

Of misschien dat er iets is gebeurt toen hij in Turkije was ofzo..?
Weet niet..

ps. probeer in het vervolg ff wat duidelijker te wezen met je verhalen, want het is eerder gezegd heel onduidelijk, wat je nou precies bedoelt en dergelijke..
Je vertelt het inderdaad, zoals Nare man al zei, in een soort spreektaal.. Mensen die jou en je vriend kennen en waar je dit zo aan zou vertellen zullen dit misschien wel snappen, maar voor buitenstaanders is het best wel onbegrijpelijk.. sorry..
Reageren

Regels voor berichten