Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ook ga ik de chip tunen zodat hij meer pks heeft pks zijn paardekrachjten he dan kan hij sneller en misschein dat ik er ook grotere banden onder zet |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt het verschil overigens wel merken ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
wil je dan een kadett met 17" banden! dat is toch geen gezicht!!! btw: Vectra kopen??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Mag je die demper wel verwijderen?? Of was dat alleen bij de kat? Anywayz, zoals hier al voorgesteld is: koop een fatsoeilijke sportdemper bij een sloopbedrijf, vervang het luchtfilter van je kadett door een sportluchtfilter (vb. van K&N). Dan komt er tenminste een beetje sound in.
Er zijn nog genoeg bedrijven die artikelen voor Kadett tuning in hun assortiment hebben. Ik noem een Rieger. Je kan ook nog altijd naar de Opel Dealer gaan, die kunnen je altijd verder helpen met tunen (bijv. met Irmscher, Opels huistuner). Veel suc6! |
![]() |
|
Denk je ook aan de 4gas meeting tijdens de Apk keuring
in vak termen ook wel de roetmeting genoemt als de demper weg valt uit het uitlaat proces dan komt er meer Co in de uitlaatgas, en word hij afgekeurd. dus let er op
||
Citaat:
![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je niet weet hoe dat zit met die einddemper, moet je al helemaal niet aan de motor komen (chiptunen is niet mogelijk)... |
![]() |
|
Deze opel kadett is echt vet. Ik heb er een link van gemaakt omdat het plaatje te groot is.
||
![]() |
Citaat:
SUC6
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Uitlaat - Vogel/Vauxhall logo - Ligging - Geblindeerde ramen zijkant achter iig - Verduisterde achterlichtunits enz. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Het grote Terrible Tuning Topic Qimm | 12 | 20-11-2010 20:01 | |
Verkeer & Vervoer |
Show je auto fototopic :) part 2 Kurogane | 500 | 07-06-2007 16:52 |