Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm ik heb er ook vaak last van dat ik zo emotioneel ben. dan doe ik iets en later heb ik er enorm veel spijt van. Net zoals dat ik wel eens verkeerde beslissingen neem, dan probeer ik iets goeds te doen, maar dan pakt het verkeerd uit. En dan heb ik er zo veel spijt van, voor 1 bepaald iemand. En dan kan ik zegge wat ik wil maar dan komt het niet door dat ik er echt spijt van heb...
nouja daar heb ik dus last van... dingen waarvan ik later spijt heb. dus ik denk wel zo'n beetje hetzelfde als jou, maar toch iets anders ![]() je moet gewoon proberen vrolijker te doen, en niet je gevoelens opkroppen, want na een poosje komt alles eruit en dan gaat het nog slechter met je |
![]() |
|
ik ken ut..
k heb wel vaker heel extreem last van stemmingswisselingen, en de omgeving begrijpt het vaak ook niet goed, althans, dat denk ik ![]() Ik voel me vaak mega schuldig als ik weer 1 of andere rare bui heb gehad.... Iedereen zegt wel steeds dat ik me niet schuldig moet voelen, maar t gaat vanzelf...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Huiswerk dat makkelijk is, dat is pas frustrerend! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Emoties Verwijderd | 1 | 09-10-2013 07:20 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd en een achtbaan van emoties mr_awesome | 6 | 07-07-2013 12:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Links, stijltypen, enz. kortom: alles over gedichten deel III Verwijderd | 21 | 23-11-2007 22:21 | |
Psychologie |
Overgevoelig vedetje | 22 | 16-06-2006 19:30 | |
Liefde & Relatie |
lastig, met emoties Poesket | 5 | 27-03-2006 15:39 | |
Psychologie |
Emotioneel Verwijderd | 8 | 26-09-2003 16:53 |