Advertentie | |
|
![]() |
|
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het kan zingen als je het vergeten bent....
Duidelijk toch... ![]() Kuzzje IK
|
![]() |
Dat je jezelf bij elkaar kunt zijn.. Je je niet hoeft te bewijzen ofzo... Je luistert naar elkaar.. Elkaar accepteerd..
Hm.. vast nog wel veel meer ![]()
|
Verwijderd
|
een vriend(in) is iemand:
- waartegen ik alles kan zeggen zonder dat de hele school het weet. - iemand die me steunt - die me eens in de zoveel tijd eens goed de waarheid zegt. (kritiek kan soms wonderen doen) - iemand waarmee ik dingen doe als naar de film gaan enzo. - iemand waarbij ik uren stil kan zijn zonder dat er van die slap gelul gesprekken komen. *goh ja, het is wel erg mooi weer he?* |
![]() |
|
een vriend(in);
- staat altijd voor me klaar - kan je leuke dingen mee doen - kan je goede gesprekken mee voeren - kan je mee over (bijna) alles praten - is eerlijk tegen je - is bereid je te helpen - .... - ... enz... en natuurlijk doe jij hetzelfde voor de ander!!
|
een vriend of vriendin:
* moet je goed mee kunnen praten *achter elkaar staan, elkaar steunen in moeilijke tijden * lol mee hebben * eerlijk zijn * maakt geen misbruik * praat niet achter je rug om Toch veel dingen zo.... en tuurlijk is het bij een vrienschap wederzijds
|
een vriend/vriendin:
||
![]() |
Citaat:
- En staat altijd voor me klaar! Ik heb de chance dat ik zo'n 2 vriendinnen heb! Ze zijn gewoonweg de max! Ik zou ze voor geen geld van de wereld kunnen missen! Soms doen we echt wel grof tegen elkaar, maar we weten dat het uiteindelijk gewoon is om wa "voos" te doen! Zo'n dagen zijn er nu ook eenmaal! Maar als wij samen op stap zijn, weet heel de gemeente het zenne! ![]() ![]() Greetz Lieve
|
![]() |
Hee Piep
Onder een vriend versta ik iemand die: * er voor me is alsk hem/haar nodig heb * die me opvrolijkt * waar ik altijd mee kan prate * die tijd voor me vrij maakt * waar ik leuke dinge mee kan doen * een heeeel speciaal iemand voor me Kiss
|
![]() |
Iemand die tijd voor me maakt. Iemand die ik alles kan vertellen, leuke en slechte dingen. Iemand die altijd naar me luistert en me steunt en wil helpen. Iemand met wie ik veel lol heb. Iemand die eerlijk tegen me is en me niet achter me rug om een streek flikt. Iemand die geen misbruik van me maakt. Iemand die me duidelijk laat weten dat ie om me geeft.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin is iemand :
-die voor me klaar staat als ik diegene nodig heb -die me op mn woord geloofd -die me ook op mn gebreken durft te wijzen -die eerlijk tegen me is -die ik kan vertrouwen, die mijn dingen dus niet doorlult -die me steunt in al mn beslissingen -waar ik lol me kan hebben -die respect heeft voor mij en mijn meningen/gebruiken -me in mn waarde laat zoals ik ben -waarbij ik mezelf kan zijn en me op mn gemak voel nou ja, en nog zoveel dingen.. een aantal dingen hierboven zijn ook ongeveer hetzelfde.. Een vriendschap is gewoon erg moeilijk te definiëren want bovenstaande dingen hebben ook betrekking op mn ouders.. of op bijv. vriendinnen van mn moeder en niet van mij.. dus sja. |
![]() |
|
ik vind dat er in vriendschap vertrouwen..steun enzo moet zitten..
Onder een vriend versta ik iemand die: * er voor me is als ik hem/haar nodig heb * die me opvrolijkt * waar ik altijd mee kan praten * die me steunt als ik het moeilijk * die tijd voor me vrij maakt * waar ik leuke dingen mee kan doen * mijn idieen mijn meningen mijzelf accepteerd.. als je een paar dingen van dit doet kan ik je al een vriend(in) van me zijn
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ripper
|
Ik weet ook niet goed hoe zoiets te verwoorden. Je kan een vriend hebben maar ook 'een vriend'. Kijk, ik heb op school en hier in mijn buurt veel vrienden maar die kan ik niet vergelijken met één iemand speciaal. Ik ken ze nog niet lang, maar toch weet ik dat ik haar enorm graag zie. Toen ik ermee in contact kwam, voelde ik gewoon iets heel aparts, diep vanbinnen in mijn hart. Ik wist al meteen dat da een supervriendin van me ging worden. We knuffelen veel en dat geeft zo een zalig goed gevoel, elke keer gaat er een stukje last van mijn schouders. Ben haar daar heel dankbaar voor. Ik kan serieuse gesprekken met haar aangaan, maar maak er ook veel plezier mee. Zij lacht met mij en ik met haar.
![]() 'k Denk dat het belangrijkste is dat je elkaar aandacht en veel respect geeft en dat je er voor elkaar bent wanneer het nodig is, het klinkt misschien allemaal clisché maar toch... Groeten
|
Simpel. Vriendschap is niet elke dag bij elkaar over de vloer komen, vriendschap is er zijn voor de ander op een moment dat de ander je echt nodig heeft. Dat betekent dus dat je ook altijd klaar moet kunnen staan voor de ander.
||
Citaat:
![]() (en kzie je graag ![]()
|
Verwijderd
|
Iemand die net zoals mij denkt, die me uitdaagt en waarbij ik mezelf kan zijn, iig op sommige gebieden (al is het alleen praten) dezelfde interesses, en dezelfde humor, want ik vind lol hebben toch wel heel belangrijk in vriendschap...
*is heel gelukkig met haar vriendinnen, 1 om mee te praten over jongens en sex, 1 om mee uit te gaan, 1 om gigantische humor mee te hebben, te tekenen en zieke-geestig te zijn, en 1 om overige dingen mee te doen* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Brieven uit Utrecht Xerxes | 8 | 14-02-2009 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Singles. ZsaZsaZsu | 500 | 21-12-2005 01:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het verschil tss vriendschap en liefde? zonnetje86 | 21 | 28-09-2002 19:11 |