Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Choke schreef:
[B]Voor de: 1. N64 = Clayfighter 1/3 pfff Bel je de nintendolijn om die figuren te krijgen op het doosje bestaan die helemaal niet in het spel. SAAAAI ook. 2. Playstation (geen idee lang niet alle spellen gespeeld zal wel iets van tetris zijn) 3. Playstation2 Bust a move ofzo iets 4. Supernintendo (ehhh MK) 5. Gameboy spiderman |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
OUTWARS zuigt nog meer als een "stogzuiger". (wou eigenlijk iets anders plaatsen)
|
![]() |
Davilex maakt geen spelletjes.
Snap dat dan. Het ziet eruit als een spel. Het word verkocht als spel. MAAR HET IS HET NIET!!!!! Het is gewoon een of andere ramp zooi bij elkaar gepleurd door een stel ingeblikte garnalen die niks kunnen. A2 Racer, de eerste ramp, vol gas over de vluchtstrook in 1 dag uitgespeeld. (he, mens moet ook eten tussendoor) De rest van wat ze uitgebracht hebben is net zo erg. Het zijn gewoon geen spellen. Laatst ook al komt iemand aan, Ik heb een spel gehad. -Wat dan? Grachtenracer van Davilex. 15 minuten later... -Ik moet effe naar de stad spel terug brengen.
||
Citaat:
![]() ik dacht altijd al "waarom zie je nou gelijk dat het zo'n davilex-gedrocht is en waarom zijn die spellen niet leuk? " simpel! het zijn geen spellen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dames zonder korset zijn saai #1489 Mc Kauw | 500 | 06-09-2011 02:08 | |
Games |
Slechtse game ooit (niet van die goedkope online games) DAH | 198 | 21-07-2011 15:16 | |
Games |
Wat vind jij het allerslechtste spel ooit? Zakrosser | 97 | 02-01-2005 15:34 | |
Games |
Sims (problemen na uitbreiding) Girl87 | 7 | 06-05-2004 14:10 | |
Games |
Poll: wat is het slechtste playstation spel? Jackass-Jow | 8 | 27-03-2003 15:51 | |
Games |
Wat zijn de slechtste spellen ooit??(Pc) Nol Brouwer | 24 | 13-01-2002 19:09 |