Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 22:09
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Ik wist niet waar deze hoorde, dus heb ik hem hier maar neergeplant..

kijk, sommige mensen die ik ken zijn 13/14 en weten nu al ZEKER dat ze BI zijn, maar nou vraag ik me af.. hoe kun je nou ZEKER weten dat je bi, hetero of homo bent? moet je daar niet helemaal zelf achter komen en volgens mij kun je het nog niet weten op zo'n jonge leeftijd?

beantwoord mijn vraag kun je het al zo vroeg weten?

Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 00:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 22:11
Verwijderd
ja, op die leeftijd maken die hormonen je alleen maar vaag dus dat kan je neit weten
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:14
Piccola
Piccola is offline
Ik denk dat je het dan al wel kan weten.
Ik heb hier een keer een gesprek over gehad met mijn tante, zij is lesbi. Zij was ook 14 toen ze ontdekte dat ze op meisjes valt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:03
Verwijderd
Nou dat is best logisch. Je kunt op je 13e echt al wel verliefd worden, en zo kun je best erachter komen waar je op valt. Als je alleen maar verliefd wordt op meisjes kun je zeggen dat je lesbisch bent, tot het moment waarop je ook een keer op een jongen valt, dan ben je bi.
Als je op jongens en meisjes valt, weet je dat je bi bent.
Als je alleen op jongens valt, neem je aan dat je hetero bent, totdat je een keer op een meisje valt, dan ben je bi..

Natuurlijk is het zo dat hormoontjes veel met je doen maar als bepaalde dingen, zoals alleen verliefd worden op meisjes, steeds blijven voorkomen, kun je er best van uitgaan dat je lesbisch bent.

*Dit verhaal verteld als een meisje *
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 00:57
Uneksia
Uneksia is offline
heh, ehhhh, ik was er een beetje vroeg bij, plus wat dark voice zegt. Denk eigenlijk dat je het nooooit zeker kan weten of je ALLEEN maar op mannen of ALLEEN maar op vrouwen valt. Wie weet kom je de persoon van je dromen over 20 jaar tegen en blijkt ie van het geslacht te zijn waar je niet op dacht te vallen.
nah ja. da's mijn mening.
Oud 18-07-2002, 07:01
_koetje_
_koetje_ is offline
'k denk nie da je da al 100% kunt weten rond 13/14 jaar!
misschien de persoon zelf.......maar 'k denk nie da jij dat dan zou weten....

-xxx-
Oud 18-07-2002, 10:00
Mysterons
Mysterons is offline
heel veel jonge mensen die zeggen ook op hun 13/14: jaa ik ben 100% hetero natuurlijk hoor!
maar dat kan je dus ook niet echt weten. die zijn er gewoon een beetje bang voor. ik denk dat ieder mens een klein beetje bi is, alleen de ene wat erger dan de ander
Oud 18-07-2002, 10:11
Verwijderd
misschien dat ze heel hun leven al tot beide aangetrokken voelde?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:43
Yamyam
Yamyam is offline
Ik wist t toen ik 13 was. Nou ja, als je echt verliefd bent geworden op jongens EN meisjes is het vrij duidelijk. t Kan alleen per periodes veranderen natuurlijk, misschien dat mensen wel voorkeur hebben. (Ik momenteel voor mijn eigen geslacht bv). Maar ik ben wel op beiden verliefd geweest dus.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:10
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Ik wist t toen ik 13 was. Nou ja, als je echt verliefd bent geworden op jongens EN meisjes is het vrij duidelijk. t Kan alleen per periodes veranderen natuurlijk, misschien dat mensen wel voorkeur hebben. (Ik momenteel voor mijn eigen geslacht bv). Maar ik ben wel op beiden verliefd geweest dus.
Maak nieuwe topics aan als je geen boeiende topics op pagina 1 en 2 ziet...

Doellos ge-up
Oud 10-09-2002, 08:59
ampyra
ampyra is offline
Tuurlijk kan je het wel op zo'n jonge leeftijd weten sommige mensen weten het al hun hele leven, natuurlijk zijn er ook van die meiden bij van *ik word bi/les. omdat ik speciaal wil zijn* maar goed dat weet je van jezelf ook wel.. ik ben erachter gekomen op m'n 14e en ben nu 16, ik merkte gewoon dat ik jongens totaal niet meer interessant vond.. Greets..
Oud 10-09-2002, 13:15
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz tja mij lijkt het ook wel een beetje vroeg om dan al te weten of je homoseksueel, hetroseksueel of biseksueel bent..
Ik neem aan dat je toch tijd nodig hebt om te ontdekken waar je precies op valt..
Het is niet een kwestie van "goh dat klinkt wel leuk, dat wil ik wel zijn"
Oud 10-09-2002, 14:48
muckymouse
muckymouse is offline
ik weet t zeker doordat ik heel erg verliefd ben geweest op een meisje,, en dat kwam ookal niet zomaar uit de lucht vallen.

je voelt t als je iets zeker weet
Oud 14-09-2002, 19:09
girl18
girl18 is offline
je hebt geen bepaalde leeftijd grens waar je moet weten of je een hetero homo of biseksueel bent..

sommige gevallen kunnen de hele tijd hetero zijn en op 30ste erachter komen dan ze bi of homo zijn..

er zijn ook gevallen die er jaren lang mee worstelen.. en er nooit echt achter zou komen of ze homo of bi zijn.. of willen achterkomen

hier een voorbeeld van hierboven.. kijk maar bij allochtonen.. daar heb je weinig homo,s mannen tussen.. er zijn er wel een paar uiteraad maar ze komen er nooit voor uit omdat hun familie het nooit zullen accepteren..maar goed dat is hun cultuur uiteraad..

maar er zijn ook gevallen die al op hun negende of 10de of 11de of 12de of 13de al weten dat ze bi zijn of homo of hetero..

HET HEEFT GEWOON NIKS MET LEEFTIJD TE MAKEN

want toen ik 9 10 11 12 13 14 15 16 17 was.. ben ik altijd verliefd geworden op jongens nooit op meisjes..dus ik weet nu dat ik een hetero ben.. maar goed ik kan natuurlijk altijd nog over twintig jaar opeens verliefd vallen op een vrouw dus je weet het eerlijk gezegd nooit echt zeker..

maar met homo (met dit versta zoals vrouw met vrouw en man met man) is dat toch echt anders.. sommige kunnen echt merken dat ze meer tot mannen aangetrokken voelen dan tot vrouwen..
Oud 14-09-2002, 19:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Op zich is de kans er altijd wel dat je hormonen je eens flink in de maling nemen, maar als je verliefd wordt op meisjes....ben je volgens mij wel gewoon bi
Oud 14-09-2002, 20:02
Kitten
ah

op dit moment weten ze 'zeker' dat ze bi/hetero/homo zijn, later kan men nog altijd van mening veranderen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:06
Rioto
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
Ik wist niet waar deze hoorde, dus heb ik hem hier maar neergeplant..

kijk, sommige mensen die ik ken zijn 13/14 en weten nu al ZEKER dat ze BI zijn, maar nou vraag ik me af.. hoe kun je nou ZEKER weten dat je bi, hetero of homo bent? moet je daar niet helemaal zelf achter komen en volgens mij kun je het nog niet weten op zo'n jonge leeftijd?

beantwoord mijn vraag kun je het al zo vroeg weten?

volgens mij willen ze een beetje populair doen met het feit dat ze volgens hun dus "Bi" zijn
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:15
Verwijderd
Tuuuuuuurlijk kun je dat wete!!!

Ik wel tenminste!! Kijk als je eiguluk altijd naar meisjes kijkt, aan meisjes denkt, jongens op liefdesgebied egt oninteressant vind en diepverliefd bent op een meisje gaat het lampje wel branden hor!! En gloof me: ook over 30 jaar val ik nie op een man egt niet. jah zeg nooit nooit, maarja, ik weet gwoon cker dat ik op vrouwen val. en ik ben 15. dusse

Oh en ff voor de mensen die bi-seksualiteit zo negatief (populair gedrag..) benaderen: Egt dom!! Door mensen als jullie zitten er heel wat mensen veeeeel te lang in de bi-kast!! Jullie worden bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:18
Rioto
Citaat:
parapluutje schreef:

Ik wel tenminste!! Kijk als je eiguluk altijd naar meisjes kijkt, aan meisjes denkt, jongens op liefdesgebied egt oninteressant vind en diepverliefd bent op een meisje gaat het lampje wel branden hor!! En gloof me: ook over 30 jaar val ik nie op een man egt niet. jah zeg nooit nooit, maarja, ik weet gwoon cker dat ik op vrouwen val. en ik ben 15. dusse

Oh en ff voor de mensen die bi-seksualiteit zo negatief (populair gedrag..) benaderen: Egt dom!! Door mensen als jullie zitten er heel wat mensen veeeeel te lang in de bi-kast!! Jullie worden bedankt!!
graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 09:41
llaurke
llaurke is offline
Da ge nu al kunt weten dat ge holebi zijt is echt heel goed mogenlijk, ik ben nu 14 en ben er echt 100%zeker van dat ik geen hetero ben, dat wil niet zeggen dat ik niet op jongens val maar ik voel mij beter opmijn gemak bij meisjes en kan mij daar echt welgoed mee amuseren, ik heb nu op het moment een vriendin en ik hou heel veel van haar, ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld als ik mij voel bij haar, in vergelijking met jongens dan.
Vanaf mijn 1e jaar middelbaar... ik was toen... 12 in november ben ik eigenlijk het 1e iets beginnen voelen voor een meisje, maar ja ik dacht van, oh das niks da gaat wel over, had er eigenlijk niet bij nagedacht, en dan ja, maar die gevoelen werden meer en meer voor meiskes en ik had die nog nooit voor jongens zo duidelijk gevoeld. En meer en meer, ook door met holebi's om te gaan ben ik gaan inzien dat ik holebi ben: lesbisch , niet dat die mensen mij hebben beïnvloed of zo zenne, maar gewoon, ik wou het niet zien en nu zie ik dat het zo is en dat daar echt wel mee te leven valt, het zijn gewoon de mensen die niet zo zijn die daar een probleem rond maken, m.a.w. je kan nu al weten dat je holebi bent...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 09:57
Herrie
Herrie is offline
Een collega van mij is homo... Hij vertelde mij dat hij op z'n 11e al verliefd was op de melkboer, dus het kan wel
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 10:23
llaurke
llaurke is offline
zie je er zijn meer mensen die denke dat wel kan dus... waarom niet? ik weet het nu ook en er zijn er zo nog die ik ken en ook mensen die het op het forum zetten...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:52
Proud
Proud is offline
Ik ben 18. Ik weet het. Maar dat mag ook wel op je 18e.
Oud 24-09-2002, 13:03
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb alleen nog maar relaties met jongens gehad maar ik sluit niet uit dat ik ooit wat met een meisje zal hebben; ik vind (sommige) meisjes ook aantrekkelijk. Ik heb ook weleens gevoelens gehad voor een meisje, maar dat komt minder vaak voor als voor een jongen.
Als kind dacht ik dat als je bi was dat je evenveel voor vrouwen als voor mannen voelde maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn.
Maarjaw ik denk dat ik over biseksualiteit pas ben na gaan denken op mn 15e.. voor die tijd zat ik met groepjes vriendinnen 'achter de mannen aan'.

Ik ben trouwens wel bang dat vrouwen zich bedreigd voelen door iemand als mij, omdat ze bang zijn dat ik ze leuk vind terwijl ze zelf super hetero zijn..
Oud 24-09-2002, 13:26
loppy
loppy is offline
Citaat:
parapluutje schreef:

He he eindelijk iemand die het met me eens is. Mensen zeuren altijd zo over het onderwerp. Ik ben 16 en heb een vriend. Maar ik ga (met of zonder hem) het ook nog vaak proberen met meisjes. Ik vind dat kritiek op dit onderwerp op moet houden want als je hetero bent is er niemand die er wat van zegt en bij een bi is het ineens een groot probleem.

veel liefs een bi (die zich er niet voor schaamt)
Oud 24-09-2002, 13:38
llaurke
llaurke is offline
schamen moet ge u er zeker ni over schame,, ik doe dat ook niet, er zijn gewoon enkele mensen die het beter niet weten van mij want dan maken zij daar alleen een probleem van, terwijl dat dat inderdaat ni bij hetero's is dus ja,... kom er voor uit en als ze slecht reageren tja... dan zijn ze het niet waart om bevriend te zijn met u!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 14:18
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Bi of niet, ik zou er moeite mee hebben met het feit dat ik misschien wel ooit iets met een jongen zou hebben, mocht ik bi zijn, maar volgens mij ben ik dat niet, aangezien mijn voorkeur nog steeds meer naar meisjes uit gaat dan naar jongens.
Oud 24-09-2002, 14:38
llaurke
llaurke is offline
dat is juist het gene wat ge daar van moet leren aanvaarden
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:48
zonnetje86
zonnetje86 is offline
ik worstel nog altijd met die vraag, voor mij word het beetje bij beetje duidelijker...
Reageren

Regels voor berichten