Advertentie | |
|
![]() |
|
Tuurlijk kan je het wel op zo'n jonge leeftijd weten sommige mensen weten het al hun hele leven, natuurlijk zijn er ook van die meiden bij van *ik word bi/les. omdat ik speciaal wil zijn* maar goed dat weet je van jezelf ook wel.. ik ben erachter gekomen op m'n 14e en ben nu 16, ik merkte gewoon dat ik jongens totaal niet meer interessant vond.. Greets..
|
hmzz tja mij lijkt het ook wel een beetje vroeg om dan al te weten of je homoseksueel, hetroseksueel of biseksueel bent..
Ik neem aan dat je toch tijd nodig hebt om te ontdekken waar je precies op valt.. Het is niet een kwestie van "goh dat klinkt wel leuk, dat wil ik wel zijn"
|
je hebt geen bepaalde leeftijd grens waar je moet weten of je een hetero homo of biseksueel bent..
sommige gevallen kunnen de hele tijd hetero zijn en op 30ste erachter komen dan ze bi of homo zijn.. er zijn ook gevallen die er jaren lang mee worstelen.. en er nooit echt achter zou komen of ze homo of bi zijn.. of willen achterkomen hier een voorbeeld van hierboven.. kijk maar bij allochtonen.. daar heb je weinig homo,s mannen tussen.. er zijn er wel een paar uiteraad maar ze komen er nooit voor uit omdat hun familie het nooit zullen accepteren..maar goed dat is hun cultuur uiteraad.. maar er zijn ook gevallen die al op hun negende of 10de of 11de of 12de of 13de al weten dat ze bi zijn of homo of hetero.. HET HEEFT GEWOON NIKS MET LEEFTIJD TE MAKEN want toen ik 9 10 11 12 13 14 15 16 17 was.. ben ik altijd verliefd geworden op jongens nooit op meisjes..dus ik weet nu dat ik een hetero ben.. maar goed ik kan natuurlijk altijd nog over twintig jaar opeens verliefd vallen op een vrouw dus je weet het eerlijk gezegd nooit echt zeker.. maar met homo (met dit versta zoals vrouw met vrouw en man met man) is dat toch echt anders.. sommige kunnen echt merken dat ze meer tot mannen aangetrokken voelen dan tot vrouwen..
||
Citaat:
volgens mij willen ze een beetje populair doen met het feit dat ze volgens hun dus "Bi" zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuuuuuuurlijk kun je dat wete!!!
Ik wel tenminste!! Kijk als je eiguluk altijd naar meisjes kijkt, aan meisjes denkt, jongens op liefdesgebied egt oninteressant vind en diepverliefd bent op een meisje gaat het lampje wel branden hor!! En gloof me: ook over 30 jaar val ik nie op een man egt niet. jah zeg nooit nooit, maarja, ik weet gwoon cker dat ik op vrouwen val. en ik ben 15. dusse Oh en ff voor de mensen die bi-seksualiteit zo negatief (populair gedrag..) benaderen: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Da ge nu al kunt weten dat ge holebi zijt is echt heel goed mogenlijk, ik ben nu 14 en ben er echt 100%zeker van dat ik geen hetero ben, dat wil niet zeggen dat ik niet op jongens val maar ik voel mij beter opmijn gemak bij meisjes en kan mij daar echt welgoed mee amuseren, ik heb nu op het moment een vriendin en ik hou heel veel van haar, ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld als ik mij voel bij haar, in vergelijking met jongens dan.
Vanaf mijn 1e jaar middelbaar... ik was toen... 12 in november ben ik eigenlijk het 1e iets beginnen voelen voor een meisje, maar ja ik dacht van, oh das niks da gaat wel over, had er eigenlijk niet bij nagedacht, en dan ja, maar die gevoelen werden meer en meer voor meiskes en ik had die nog nooit voor jongens zo duidelijk gevoeld. En meer en meer, ook door met holebi's om te gaan ben ik gaan inzien dat ik holebi ben: lesbisch , niet dat die mensen mij hebben beïnvloed of zo zenne, maar gewoon, ik wou het niet zien en nu zie ik dat het zo is en dat daar echt wel mee te leven valt, het zijn gewoon de mensen die niet zo zijn die daar een probleem rond maken, m.a.w. je kan nu al weten dat je holebi bent... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb alleen nog maar relaties met jongens gehad maar ik sluit niet uit dat ik ooit wat met een meisje zal hebben; ik vind (sommige) meisjes ook aantrekkelijk. Ik heb ook weleens gevoelens gehad voor een meisje, maar dat komt minder vaak voor als voor een jongen.
Als kind dacht ik dat als je bi was dat je evenveel voor vrouwen als voor mannen voelde maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Maarjaw ik denk dat ik over biseksualiteit pas ben na gaan denken op mn 15e.. voor die tijd zat ik met groepjes vriendinnen 'achter de mannen aan'. ![]() Ik ben trouwens wel bang dat vrouwen zich bedreigd voelen door iemand als mij, omdat ze bang zijn dat ik ze leuk vind terwijl ze zelf super hetero zijn..
||
![]() |
Citaat:
veel liefs een bi (die zich er niet voor schaamt)
|
![]() |
|
![]() |
schamen moet ge u er zeker ni over schame,, ik doe dat ook niet, er zijn gewoon enkele mensen die het beter niet weten van mij want dan maken zij daar alleen een probleem van, terwijl dat dat inderdaat ni bij hetero's is dus ja,... kom er voor uit en als ze slecht reageren tja... dan zijn ze het niet waart om bevriend te zijn met u!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken? HelpMePlease | 90 | 08-05-2018 14:57 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje is (misschien) bi Linlilalove55 | 57 | 25-06-2005 08:58 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met M/V aangaan met "homo/biseksueel verleden" SimplyABoy19 | 147 | 16-05-2005 23:53 | |
Liefde & Relatie |
Vertellen over geaardheid of niet? ManInTheMirror | 77 | 05-01-2005 19:38 |