Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 12:16
Verwijderd
Ik heb op de HCC dagen een dubbel cd-rom gekocht met meer dan 1000 levels voor Counterstrike. Er zit zo'n setupje bij, dus het installeren en uitzoeken is nie zo moeilijk.

Wij gaan morgen met 5 man LANnen. Op 1 computer staan nu al die levels, de anderen hebben alleen maar die standaard. Moet ik die levels nu op elke computer installeren of als ik een game host met zo'n nieuwe level stuur ik dan gelijk ook die level mee of zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2002, 12:20
Obi Wan
Obi Wan is offline
Als jij een game host met 1 van die nieuwe mappen dan download de client ( in dit geval je maten dus ) de map van je computer af ja...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 12:21
Obi Wan
Obi Wan is offline
Maar als je gaat LANNEN kan je net zo goed die maps even sharen dan zijn ze zo over gekopieerd
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef:
Maar als je gaat LANNEN kan je net zo goed die maps even sharen dan zijn ze zo over gekopieerd

2,5 gig Dat is voor sommigen een probleem en bovendien we hebben een 10 mbit netwerkje, duurt nog niet echt lang maar ja... t gaat wel weer van de tijd af dat we ook hadden kunnen CS'en
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 12:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
henri schreef:
2,5 gig
Laat de clients dan gewoon de maps downloaden die ze nodig hebben.

10Mbit is niet echt veel BTW. Wordt snel vervelend als iemand gaat zitten leechen terwijl jij zit te games.

Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Laat de clients dan gewoon de maps downloaden die ze nodig hebben.
Dat ga ik ook zeker doen dan...

Citaat:

10Mbit is niet echt veel BTW. Wordt snel vervelend als iemand gaat zitten leechen terwijl jij zit te games.
I know, het is zeker niet veel, ik heb er zelf ook een 100 mbit kaartje inzitten voor ons eigen netwerk thuis, wat allemaal wel 100 mbit is, alleen daar ben ik de enige met zo'n ding, en bovendien is de hub ook 10 mbit, dus valt mijn 100 mbit capaciteit weg

Enne, we zitten met z'n 5en te lannen, en dan ook met z'n 5en in CS, dus ondertussen loopt er niemand te leechen (Allemaal CS-junks namelijk )

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten