Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, omdat ik op MSN een gesprek had en die vroeg waarom er geen fototopic was om iedereen te kunnen herkennen. Maar verander de naam van het topic maar want eigenlijk ben ik wel benieuwd wie er allemaal met mij mee forumt hier.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(die moest ik redden van het formateren van mijn pc)
||
![]() |
Citaat:
kweet. slechte foto.. maarja .. je moet toch iets Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 21:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
4 jaar geleden.. toen was je 13? Helemaaaaaaaaaaaaaaal ![]() http://images.google.com/images?q=ja...&start=40&sa=N Mens, als je anderen voor de gek wilt houden, doe het dan goed! ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 12:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Japan May 23 1998 vorige week doro je vader genomen.. tuurlijk.. dat je geen foto van jezelf hier wil posten omdat je je drvoor schaamt okeej. dat snap ik nog. maar dat je een foto van een ander gaat posten.. sorry hoor dat vink triest!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Shiana, als het wel jouw foto is, dan mail je me maar. Ontvang ik geen mailtje dit weekend, dan verwijder ik je foto. Het heeft geen zin om foto's van anderen te posten, dat lijkt me logisch.
Voor de rest: reageer ajb niet op die foto, dan wordt het meer een chattopic, dan een fototopic. Hebben we niks aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Otona ni nattara zettai Toudai de aou ne! Yakusoku da yo! blub .. post haast altijd 's avonds. Chello? [/brainstorm] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Marc: ze heeft alleen onder Shiana gepost. (Hebben ze wanadoo en planet in Japan... ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 13:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Serieuze reacties staan in een nieuwe topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=344878
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote E&D-fototopic! fizzle-fluffy | 21 | 15-05-2010 13:35 | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Al Murphy | 405 | 26-06-2007 10:49 | |
ARTistiek |
[foto] Dagje uit in Parijs David | 52 | 31-10-2004 14:34 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP/WANSMAAK/KITSCH fototopic deel II Pan Am | 364 | 28-10-2003 18:05 |