Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het helemaal eens met LUH-3417, inclusief dat het noodzakelijk is er een aantal spelfouten uit te halen.
![]() asvalt - asfalt huisarest / kamerarest - huisarrest en dan natuurlijk ook kamerarrest chagerijnig - chagrijnig uitbarstig - uitbarsting Twee waar ik niet helemaal zeker van ben: jij vind het best - jij vindt het best dat je me niet vertrouwd - dat je me niet vertrouwt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn twijfels over de uitgang van vertrouwen in deze context. Als ik de regels naloop, zou het gewoon 'ik vertrouw, jij vertrouwt' moeten zijn, maar dat staat niet erg lekker. Het lijkt er dan op dat iemand verplicht wordt te trouwen met iemand zo dus naar kansen op een goed huwlijk 'vertrouwt'.
Ik ervaar een spellingsblack-out. Help. LUH-3417 |
![]() |
|
Ik geloof niet dat ik het verhaal leuk vond. Het was een beetje teveel herhaling, teveel drama, om het zo maar te zeggen.
Voor dit soort verhalen heb ik zelden het geduld. Maar toch zal ik reageren, omdat ik het gelezen heb. Ik vind het een beetje realistisch, het kwam onwaarschijnlijk over dat iemand op het asfalt ging slapen. Maar dat is heel persoonlijk. De ruzie tussen de hoofdpersoon en haar vriend is wel duidelijk. Het is alsof ze allebei hun relatie een beetje zat zijn, geen zin meer in ruzies, het gebrek aan vertrouwen e.d. Het verhaal zelf is functioneel opgebouwd, duidlijk geschreven, er komt geen hinderlijke herhaling in voor. De stijl bevalt me wel, dus dat wel als pluspunt. Wat dit betreft, ben ik het volledig eens met LUH-3417. Ik kon me echter niet inleven in de hoofdpersoon. Misschien komt dat, omdat als ik de hoofdpersoon zou zijn en dat allemaal zou doen, ik me continu zou ergeren, gloeiend zou ergeren aan elke handeling. Het verhaal is goed te volgen, de stijl maakt het prettig om te lezen. Dus mijn mening: Goede structuur, hoewel de inhoud niet bij mijn smaak past.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |