Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
de N64 is dood
want als Nintendo een nieuwe console uit brengt stopt het gelijk met maken van nieuwe spellen voor de N64 dus je mag hopen dat je hem kwijt raak ik ben hem wel kwijt geraakt aan iemand maar die wist volgens mij niet dat er een nieuwe aankwam was 10 dagen voor de gamecube ofzo ![]() maar ik denk niet dat je er nog heel veel voor krijg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
btw met 2 spellen zou ik er nog geen 35 euro voor neerleggen, je had m eerder moeten verkopen als je m voor meer kwijt wou
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als de n64 dood is, waarom durven bepaalde mensen dat ding dan voor 100 pleuro en meer aan te bieden op www.marktplaats.nl? (yeah, masj weet alles van veilingsites sinds ze begonnen is met haar snes-spellen-zoektocht ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou..... er zijn nog meer mensen die denken dat ze zoveel voor hun n64 kunnen krijgen.......
want hun denken voor 360 gulden ofzo gekocht..... 100 euro is ong 202 piek nou dat lukt wel maar alleen mensen die oldschool games leuk vinden en verzamelaars zijn kopen ze......... dus niet meer de echte games.............. die kopen een gc ,ps2 of xbox |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|