Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 11:19
GeKKe PiEpErT
GeKKe PiEpErT is offline
Ik zit vast in dat level in de bossen waarbij je de laatste bewaker niet mag doodschieten. Het probleem is dat als ik achter in die vrachtwagen stap dat ie zegt dat je nog niet kunt doorgaan naar het volgende level. Wat moet ik dan nog doen om naar het volgende level te kunnen? Iemand?

grtz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2002, 11:38
Verwijderd
Bekijk je objectives eens.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 11:46
soulless
soulless is offline
Je moet in dat level toch voor het eerst dat geweer scoren? Zorg dat je dat hebt anders kun je niet verder
Oud 11-02-2002, 12:44
Verwijderd
Citaat:
soulless schreef:
Je moet in dat level toch voor het eerst dat geweer scoren? Zorg dat je dat hebt anders kun je niet verder

Correct. Je moet die sniper pakken; ligt ergens achter het tweede wachthuisje waar je langskomt. Je ziet daar een parachute in de boom hangen, bij die plas water. Daaronder ligt-ie. Vervolgens pak je die sniper, en rag je die guards weg vanaf die camouflageding bij die radio: daar kun je op. Stay low, en sniper ze weg.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 22:44
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Correct. Je moet die sniper pakken; ligt ergens achter het tweede wachthuisje waar je langskomt. Je ziet daar een parachute in de boom hangen, bij die plas water. Daaronder ligt-ie. Vervolgens pak je die sniper, en rag je die guards weg vanaf die camouflageding bij die radio: daar kun je op. Stay low, en sniper ze weg.

die gun is wrrreeed

Oud 12-02-2002, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:

jammer dat tie hier niet ligt , hij ligt vlak bij dat kamp bij de wachttoren
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 11:47
Verwijderd
Jah dta had ik nou ook, ik had dus iets niet goed gedaan..

Wat ik gedaan heb ik gewoon het level OPNIEUW spelen en dan alles ventje doodschieten, behalve die laaste

EN toen lukte het mij opeens wel, maar eerst dus ook niet

Beetje raar ook :/
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:58
qghp
qghp is offline
hee!!! ja datzelfde probleem had ik dus ook al jah!!!
maar die sniper ligt dus achter die gecamoufleerde tent bij de boom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten