Advertentie | |
|
![]() |
|
zeer lastige situatie, ik wijs ook niet graag mensen af, doet pijn.. Je kunt wel allicht proberen gewoon vrienden te blijven, of gewoon haar eens een keertje onder vier ogen spreken om haar zachtjes duidelijk te maken dat het niets wordt, desnoods huilt zij uit op je schouder, voor steun of iets dergelijks..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja dat is een probleem waar je altijd wel eens mee te maken krijgt..
aan de ene kant vinden ze je allemaal wel aardig en lief en zijn ze allemaal een beetje verliefd op je maar het duurt altijd zo verdomde lang om ze het bed in te krijgen ? is dat het dan ? ![]() Je moet gewoon eerlijk zijn tegen zo'n meisje en op een gegeven moment zeggen "ik ga nooit met je naar bed "of juist zeggen "ik zou graag eens met je naar bed willen " Het is wel vreselijk direct maar dan weten jullie gelijk waar jullie allebei aan toe zijn.Dat scheelt je weken gedraai,honderden euro's aan smsén en je moeder's gezeur over de telefoonrekening. En voor de volgende keer.. Altijd hun telefoonnummer vragen en nooit die van jou aan hun geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ga niet je nummer geven aan een meisje omdat zij jou leuk vind en jij haar niet 'leuk genoeg'
|
Verwijderd
|
Luxeproblemen hierzo
![]() Op het moment dat je instemt samen iets te gaan ondernemen, zoals naar de bios, geef je het meisje al een valse hoop. Ik zou in jouw geval gelijk aan de telefoon al duidelijk maken dat ik haar wel aardig vind, maar dingen vriendschappelijk wil houden. Dan is de klap minder hard dan wanneer je naar de bios gaat en haar óók nog zoent (hier ben je echt fout in mijn optiek).. Dus voor de volgende keer: gelijk aan de telefoon duidelijk zijn en zeggen dat je niet meer dan vriendschap wilt. Is beter en eenvoudiger dan 'nee' zeggen.. Suc6. |
![]() |
|
![]() |
wees niet te lief maar wees eerlijk... dit hebben jongens ook vaak bij mij gehad en ik voelde mij dat kleine meisje in jou verhaal..jongens vinden mij vaak te schattig en zijn dan bang om mij pijn te doen..maar ze doen me juist pijn als ze niet eerlijk zijn en ik dr later of via een andere weg 8er kom...
||
Citaat:
|
![]() |
Zeg het liever niet over de telefoon, maar recht in dr gezicht. Ik ben ook blij dat mijn vriendin het gewoon tegen me is komen zeggen vanplaats de telefoon. Niet dat het dan helemaal geen pijn doet, maar ik kon zien dat zij het er ook een beetje moeilijk mee had. En om dan te weten dat ze het komt vertellen geeft me al een beter gevoel...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
standaarden kous | 82 | 28-08-2007 10:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #46 RockaholiC | 500 | 20-10-2006 18:35 | |
Lifestyle |
Watskebeurt? :( Verwijderd | 500 | 20-10-2006 13:10 | |
Psychologie |
Niet erg sociaal Skilly | 21 | 10-09-2005 21:48 | |
Algemene schoolzaken |
Humanistiek in Utrecht Tulpje6 | 10 | 04-03-2004 11:26 | |
De Kantine |
help mij afstuderen!!! liesjevv | 30 | 11-08-2003 19:19 |