Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 10:23
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Hoi. Hier komt mijn verhaal dus. Ik heb soms het gevoel dat ik veelste lief voor een meisje ben. Ik vind het bijvoorbeeld moeilijk om te zeggen dat het niks wordt, terwijl zij heelll graag wilt. Nu was het weer eens raak. Ging gisteravond met een meisje naar de bioscoop. Ik vond haar wel leuk. Lief klein meisje van 17 jaar. Ik hoef dus niet te vertellen hoe het gaat op zo'n avond, want dat weten jullie natuurlijk ook wel. Praten, zoenen.... Nu kreeg ik weer te horen dat ik zo lief ben enz. Ja ik vind haar ook wel aardig, maar denk zelf dat het weinig wordt. Ik wil het wel nog een paar weken proberen, maar dan houd ik mezelf voor de gek. Maar ik vind het ook wel zo lullig om te zeggen het wordt niks.
Zucht heb dit probleem al 2 keer eerder gehad en ik voelde me echt een paar dagen klote toen ik vertelde dat het niks zou worden. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Dit gebeurt natuurlijk als je telefoonnummers uitwisselt tijdens het uitgaan en die meisjes daarna bellen of je nog iets wilt doen..... Ben gewoon een eikel dat ik dan geen nee zeg. Zucht....................
Oud 28-09-2002, 10:54
Herrie
Herrie is offline
Ik denk dat het voor iedereen moeilijk is om iemand af te wijzen! Dat is echt geen pretje

Ik zou zelf niet echt weten hoe je er mee om moet gaan. Ik zou wel eerlijk tegen ze zijn, maar dan wel op een tactische manier. Je moet ze niet kwetsen, dus je moet de juiste woorden vinden en dat is niet makkelijk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:17
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ik denk dat het voor iedereen moeilijk is om iemand af te wijzen! Dat is echt geen pretje

Ik zou zelf niet echt weten hoe je er mee om moet gaan. Ik zou wel eerlijk tegen ze zijn, maar dan wel op een tactische manier. Je moet ze niet kwetsen, dus je moet de juiste woorden vinden en dat is niet makkelijk
Ja zucht..........
Oud 28-09-2002, 11:22
Orion16
Orion16 is offline
zeer lastige situatie, ik wijs ook niet graag mensen af, doet pijn.. Je kunt wel allicht proberen gewoon vrienden te blijven, of gewoon haar eens een keertje onder vier ogen spreken om haar zachtjes duidelijk te maken dat het niets wordt, desnoods huilt zij uit op je schouder, voor steun of iets dergelijks..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:23
miro
miro is offline
Ik heb dat ook wel ns gehad. Je moet toch gewoon eerlijk zijn. Gewoon zeggen dat het niks wordt, desnoods over de telefoon. Je doet iemand veel meer pijn als je dr eerst aan het lijntje houdt. Ben eerlijk, dan kan zij tenminste verder en bespaar je dr een hoop verdriet.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:40
Verwijderd
Tja dat is een probleem waar je altijd wel eens mee te maken krijgt..
aan de ene kant vinden ze je allemaal wel aardig en lief en zijn ze allemaal een beetje verliefd op je maar het duurt altijd zo verdomde lang om ze het bed in te krijgen ? is dat het dan ?

Je moet gewoon eerlijk zijn tegen zo'n meisje en op een gegeven moment zeggen "ik ga nooit met je naar bed "of juist zeggen "ik zou graag eens met je naar bed willen "
Het is wel vreselijk direct maar dan weten jullie gelijk waar jullie allebei aan toe zijn.Dat scheelt je weken gedraai,honderden euro's aan smsén en je moeder's gezeur over de telefoonrekening.

En voor de volgende keer..
Altijd hun telefoonnummer vragen en nooit die van jou aan hun geven
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:44
miro
miro is offline
Sorry ik vind je topictitel trouwens een btje stom "ik ben te sociaal" Wat is er sociaal aan om ja te zeggen als je eigenlijk nee wil zeggen en daarmee iemand voor de gek houdt?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:46
Talon
Talon is offline
geef dan niet je telefoonnummer...........
Oud 28-09-2002, 18:13
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Talon schreef:
geef dan niet je telefoonnummer...........
ja inderdaad.. geef gewoon niet elk meisje wat er een beetje leuk uitziet je nummer, maar alleen aan een meisje waar je echt in geinteresseerd bent en waar je gewoon een paar keer mee uitgaat en wie weet dat het wat kan worden..

Maar ga niet je nummer geven aan een meisje omdat zij jou leuk vind en jij haar niet 'leuk genoeg'
Oud 28-09-2002, 18:23
Verwijderd
Luxeproblemen hierzo

Op het moment dat je instemt samen iets te gaan ondernemen, zoals naar de bios, geef je het meisje al een valse hoop. Ik zou in jouw geval gelijk aan de telefoon al duidelijk maken dat ik haar wel aardig vind, maar dingen vriendschappelijk wil houden. Dan is de klap minder hard dan wanneer je naar de bios gaat en haar óók nog zoent (hier ben je echt fout in mijn optiek)..

Dus voor de volgende keer: gelijk aan de telefoon duidelijk zijn en zeggen dat je niet meer dan vriendschap wilt. Is beter en eenvoudiger dan 'nee' zeggen..

Suc6.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:13
tupac_4evah
tupac_4evah is offline
wees niet te lief maar wees eerlijk... dit hebben jongens ook vaak bij mij gehad en ik voelde mij dat kleine meisje in jou verhaal..jongens vinden mij vaak te schattig en zijn dan bang om mij pijn te doen..maar ze doen me juist pijn als ze niet eerlijk zijn en ik dr later of via een andere weg 8er kom...
Oud 28-09-2002, 20:19
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik heb dat ook wel ns gehad. Je moet toch gewoon eerlijk zijn. Gewoon zeggen dat het niks wordt, desnoods over de telefoon. Je doet iemand veel meer pijn als je dr eerst aan het lijntje houdt. Ben eerlijk, dan kan zij tenminste verder en bespaar je dr een hoop verdriet.
ben het helemaal met je eens. Valse hoop geven is ook niet leuk, en als dat naderhand blijkt zal ze daar niet blij mee zijn! Houd jezelf niet voor de gek! (en die meisjes ook niet!)
Oud 29-09-2002, 00:15
wortelQ
wortelQ is offline
Zeg het liever niet over de telefoon, maar recht in dr gezicht. Ik ben ook blij dat mijn vriendin het gewoon tegen me is komen zeggen vanplaats de telefoon. Niet dat het dan helemaal geen pijn doet, maar ik kon zien dat zij het er ook een beetje moeilijk mee had. En om dan te weten dat ze het komt vertellen geeft me al een beter gevoel...
Oud 29-09-2002, 02:09
Verwijderd
Dat heeft weinig met sociaal te maken. Meer gewoon met mensen valse hoop geven. Goede raad: als je de volgende keer weer zo'n meisje tegenkomt, laat er dan geen misverstand over bestaan dat je maar voor één avondje wilt zoenen, of zelfs dat nog niet eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten