Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 12:03
Egyptian
Egyptian is offline

heb 't net downgeload (complete versie)
en half uurtje gespeeld maar vindt 't nogal wazig.

is 't de moeite waard om hier meer tijd in te steken?, 't zou zo'n geweldig spel zijn volgens iedereen.

Mensen die 't leuk/of niet vinden hier ?
Oud 05-02-2002, 12:10
@pie
@pie is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

is 't de moeite waard om hier meer tijd in te steken?, 't zou zo'n geweldig spel zijn volgens iedereen.

ik moest een beetje erin komen.. ben wel 5 keer opnieuw begonnen :-)

maar het werd steeds leuker :-)
Oud 05-02-2002, 13:03
Chimera
Chimera is offline
Hmm. Ik vond het steeds saaier worden.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:51
fucking hero
fucking hero is offline
je moet volgens mij nogal van het genre houden(god-sim).
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 15:17
Chimera
Chimera is offline
Ik hou ook wel van het genre, maar B&W gaat IMHO gewoon snel vervelen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 15:40
Sephiroth
Sephiroth is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ik vond het steeds saaier worden.

Oud 05-02-2002, 16:24
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Sephiroth schreef:
Laten we het er op houden dat ik helemaal spastisch werd van die besturing. Dan ga ik nu uitzoeken wat er mis ging.

groeten,

[Dit bericht is aangepast door tacidvs (05-02-2002).]
Oud 05-02-2002, 22:53
Dikkie
Dikkie is offline
dit spel is mijn grootste teleurstellinng ooit.
Oud 06-02-2002, 08:10
soulless
soulless is offline
Ja, ik bedoel, ga dan met je kleine broertje gooien die leert nog sneller ook.
Oud 06-02-2002, 09:27
Marcade
Marcade is offline
Ik vind het idee achter Black&White heel erg goed, ook met die creature. Probleem is bij mij dat ik me te snel ging vervelen, het duurde bij mij altijd ontiegelijk lang alles. Ik zat voor het grootste deel gewoon boompjes heen en weer te schuiven omdat mijn houtvoorraad altijd vrij snel opging.

Ik bedoel, als je geen woodspell hebt, ben je practisch doomed aan een long long game. boompjes planten planten en nog is planten.

Schijtziek word ik er van.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 12:00
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Ik vind het idee achter Black&White heel erg goed, ook met die creature. Probleem is bij mij dat ik me te snel ging vervelen, het duurde bij mij altijd ontiegelijk lang alles. Ik zat voor het grootste deel gewoon boompjes heen en weer te schuiven omdat mijn houtvoorraad altijd vrij snel opging.

Ik bedoel, als je geen woodspell hebt, ben je practisch doomed aan een long long game. boompjes planten planten en nog is planten.

Schijtziek word ik er van.

nogal ja, zeer irritant in het laatste Sp level....
boompje pakken, regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen.
Een van de nieuwe boompjes pakken, een eindje verder op planten, regen, regen, regen, regen, regen, regen. Alle boompjes behalve 1 of 2 uit de grond trekken en in je storage gooien. 2 seconden de tijd om met je creature te spelen, daarna is het hout op en begint het weer overnieuw.
Oud 06-02-2002, 12:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

nogal ja, zeer irritant in het laatste Sp level....
boompje pakken, regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen.
Een van de nieuwe boompjes pakken, een eindje verder op planten, regen, regen, regen, regen, regen, regen. Alle boompjes behalve 1 of 2 uit de grond trekken en in je storage gooien. 2 seconden de tijd om met je creature te spelen, daarna is het hout op en begint het weer overnieuw.
Ja

Hele middag tuinieren om vervolgens een zielig hoopje hout te produceren, terwijl de computer (die een GVD*(&# OVERVLOED AAN HOUT HEEFT, EN DAN EXPRESS DE BOMEN DIE HET DICHST BIJ JE STAAN JAT) lekker fijn zit uit te breiden en je creature zit te verbranden als die ietwat verdwaald raakt, omdat je te druk bezig bent met tuinieren.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:27
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
soulless schreef:
Ja, ik bedoel, ga dan met je kleine broertje gooien die leert nog sneller ook.

Heb 'k maar 's geprobeerd maar na 3 x gooien ging ie bloeden en moest 'k stoppen van m'n ma.

Maar bedankt voor de info verder trouwens iedereen. 'k heb 't nu wat langer gespeeld maar 't blijft nogal saai.

't enige wat 'k de hele tijd aan't doen ben is met grootte rostblokken dorpjes wegvegen, dat blijft leuk.
Oud 06-02-2002, 19:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Ik vind het idee achter Black&White heel erg goed, ook met die creature.
Absoluut. Maar ik vond het proberen aanleren van dingen toch wel BIJZONDER frustrerend. Als zo'n beest het eenmaal in z'n hoofd haalt villagers op te vreten, krijg je dat er ook niet meer uit.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 21:30
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Absoluut. Maar ik vond het proberen aanleren van dingen toch wel BIJZONDER frustrerend. Als zo'n beest het eenmaal in z'n hoofd haalt villagers op te vreten, krijg je dat er ook niet meer uit.

slaan
HEEL vaak slaan
en hem graan te eten geven en hem belonen als ie het zelf pakt....
maar daar heb je nooit tijd voor omdat je teveel moet tuinieren
Oud 07-02-2002, 00:26
p-chez
p-chez is offline
Ik vond t cool, alleen dat level met die vuurballen shit.. toen ben ik gestopt, vond ik geen fuck aan..
Oud 07-02-2002, 00:31
soulless
soulless is offline
Hmm, nix tuinieren, gewoon je creature leren op de akkers te poepen en regen spreuk te gebruiken
Oud 07-02-2002, 11:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
soulless schreef:
Hmm, nix tuinieren, gewoon je creature leren op de akkers te poepen en regen spreuk te gebruiken
Die van mij vond het opvreten van mensen vele interessanter. Zie dat er maar eens uit te krijgen. Sla je 'em helemaal aan gort, "Your creature has learned not to use that spell so often". Huh?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 16:08
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
soulless schreef:

Akkers was het probleem niet bij mij. Gewoon groot dorp, veel mensjes, kunnen veel je vereren, en ook veel de akkers bewerken. Dat gaat allemaal vanzelf.

Maar boompjes kweken doet geen kip. (In settlers gebeurde dat immers *wel*, lekker handig).

En ja, je creature het aanleren om bomen te groeien, en hout te produceren is ook wel leuk, maar *lang* niet genoeg hout voor wat er nodig is voor een *beetje* redelijk dorp.

*zucht*

(En dat level met die vuurballen was inderdaad kut, toen ben ik de eerste keer ook gestopt. Later heb ik een tip gekregen van vriend, dat je dat dorp dat je in het begin hebt, gewoon moet laten verbranden, en dat je met je creature een dichtbijzijnde dorp moet overnemen. Word alles makkelijker)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 02:26
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Akkers was het probleem niet bij mij. Gewoon groot dorp, veel mensjes, kunnen veel je vereren, en ook veel de akkers bewerken. Dat gaat allemaal vanzelf.

Maar boompjes kweken doet geen kip. (In settlers gebeurde dat immers *wel*, lekker handig).

En ja, je creature het aanleren om bomen te groeien, en hout te produceren is ook wel leuk, maar *lang* niet genoeg hout voor wat er nodig is voor een *beetje* redelijk dorp.

*zucht*

(En dat level met die vuurballen was inderdaad kut, toen ben ik de eerste keer ook gestopt. Later heb ik een tip gekregen van vriend, dat je dat dorp dat je in het begin hebt, gewoon moet laten verbranden, en dat je met je creature een dichtbijzijnde dorp moet overnemen. Word alles makkelijker)

Je had ook helemaal geen supergroot dorp nodig.. iig ik niet.. gewoon snel zijn..

Oud 08-02-2002, 07:33
Potion
Potion is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 08:38
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Als het eenmaal goed gaat is het een leuk spel, en je moet natuurlijk een beetje fantasie hebben. En je moet eigenlijk bij het begin weten of je "Good" of "Evil" wilt zijn.
Oud 08-02-2002, 17:20
lacher
lacher is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

ik heb het spel ook gedownload het is echt wel de moeite waard om er wat meer tijd in te steken
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 12:14
The-Offspring-GeeK
The-Offspring-GeeK is offline
heb er ook wel es gespeeld
vind het niet echt spannend.
Oud 12-02-2002, 17:44
Verwijderd
het multiplay is wel wat leuker...

maar ze hadden het idd wel een stuk sneller mogen maken, en je creature had wel wat beter op zichzelf mogen kunnen vechten...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 18:50
Retinite
Retinite is offline
K heb ook gespeeld totdat mn pc alle textures ging veranderen, dat zag r nogal vreemd uit... hmm.... maar ik heb uiteindelijk (leren kost veeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd) mn creature regen, vuur en nog iets geleerd. Stroom dat wilde niet echt meer, maar als hij in de fik stond bluste hij zichzelf, en hij liet het graan groeien en gooide steeds houtv oor me in dat bouwgedoe dat was echt heel leuk om te zien , k was door gegaan tot dat level waar je creature vast zit en da5t je die pilaren naar bendeden moet doen, ik kon de wolve niet op tijd in de hens steken dus ging ik de mist in... daarna be nik opnoieuw begonnen (tip om van lethys te winnen in lvel "2", bombardeer zijn steden (kan vanuit een hoek van je ally's land) met vuur, na een tijdje heb je die stad 100 %,m, aar hier ben je tog wel een paar uur mee bezig, druk ander sop Alt+1 of Alt+2 (d8 ik) voor tijdsnelheid
Oud 13-02-2002, 15:17
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Retinite schreef:
K heb ook gespeeld totdat mn pc alle textures ging veranderen, dat zag r nogal vreemd uit... hmm.... maar ik heb uiteindelijk (leren kost veeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd) mn creature regen, vuur en nog iets geleerd. Stroom dat wilde niet echt meer, maar als hij in de fik stond bluste hij zichzelf, en hij liet het graan groeien en gooide steeds houtv oor me in dat bouwgedoe dat was echt heel leuk om te zien , k was door gegaan tot dat level waar je creature vast zit en da5t je die pilaren naar bendeden moet doen, ik kon de wolve niet op tijd in de hens steken dus ging ik de mist in... daarna be nik opnoieuw begonnen (tip om van lethys te winnen in lvel "2", bombardeer zijn steden (kan vanuit een hoek van je ally's land) met vuur, na een tijdje heb je die stad 100 %,m, aar hier ben je tog wel een paar uur mee bezig, druk ander sop Alt+1 of Alt+2 (d8 ik) voor tijdsnelheid

Als je snel bent, die wolven oppakken en in je graanvoorraad douwen. Krijg je er nog eten voor ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten