Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2002, 18:24
Orion16
Orion16 is offline
Bij dit spel, als ik bijv. een nieuw game doe, dan belt mijn comp. ineens in naar internet! Dat wil ik helemaal niet en als ik op 'cancel' klik draait het spel niet meer.. Errug lastig is dat, en als ik de toegang laat weigeren met ZoneAlarm loopt-ie ook vast..

Gaan ze er tegenwoordig vanuit dat iedereen breedband internet kan krijgen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2002, 21:29
goedkei
goedkei is offline
dat probleem had ik ook. ik zwaar geirriteerd, maar je moet iets bij internetopties veranderen. Bij internetopties moet je bij verbindingen kijken en dan automatisch verbinding kiezen uitzetten. Dan moet ie het doen. Dat was bij mij dus zo. Maar ik zit nu vast in het aller laatste deel van missie 5. Als ik de brug moet beschermen heb ik snipers kapot. ik moet nu luchtsteun aanvragen, maar mijn tank wordt steeds kapot geschoten. hoe verder??
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:02
De@7hSqu@d
De@7hSqu@d is offline
Citaat:
goedkei schreef:
dat probleem had ik ook. ik zwaar geirriteerd, maar je moet iets bij internetopties veranderen. Bij internetopties moet je bij verbindingen kijken en dan automatisch verbinding kiezen uitzetten. Dan moet ie het doen. Dat was bij mij dus zo. Maar ik zit nu vast in het aller laatste deel van missie 5. Als ik de brug moet beschermen heb ik snipers kapot. ik moet nu luchtsteun aanvragen, maar mijn tank wordt steeds kapot geschoten. hoe verder??
ik niet
Reageren

Regels voor berichten