Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 19:58
Verwijderd
Ik zit nu in één of ander stadje vol met snipers. En ik moet een bazookateam vinden ofzo, maar k heb wel allemaal mannetjes gevonden, maar dr is er geen één met een bazooka. Het is dat level met dat stadje uit Saving Private Ryan, met die sniper in die kerktoren, en dat huisje waar die Franse burgers zitten, die dat meisje mee willen geven in de film. Who helps me out?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2002, 20:46
The Iceman
The Iceman is offline
Gewoon naar uw compas zien en dan weet ge waar ge naartoe moet. Of ff op 'tab' drukken en ge weet wat ge moet doen, zo moeilijk is dat spel nie zenne.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 20:55
Verwijderd
Jah, maar da's juist het probleem bij deze missie. Je moet ze hier dus wel zoeken, maar na 2 uur zoeken gaat de lol er een beetje af.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Morpheus16 schreef:
Jah, maar da's juist het probleem bij deze missie. Je moet ze hier dus wel zoeken, maar na 2 uur zoeken gaat de lol er een beetje af.
Op een gegeven moment blijf je bij een hek vasthaken he, nou daarboven in het huisje ligt een bazooka en met die bazooka moet je die hek open schieten
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 15:57
MaakUt
MaakUt is offline
ja... ik zit daar ook nog steeds .. je mag niet teveel bazookamannetjes verliezen.. dus ik loop helemaal voorop elke keer... iedereen neer te schieten.. maar die bazookamannetjes... die 3 of 4 gasten lopen zo raar, soms blijven ze superlang op dezelfde plek en soms lopen ze ineens een heel stuk vooruit... ik verlies dus elke keer te veel mannetjes, nog steeds niet gehaald
Oud 07-02-2002, 19:33
Verwijderd
K Ben er inmiddels wel aardig uit nou. K ben nou al veeeeel verder, t wordt wel aardig pittig zeg.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 16:04
goedkei
goedkei is offline
ik ben nu in missie 4, het laatste deel, ik moet o.a. informatie zoeken over de nieuwe tank. Tot de 1e toren heb ik iedereen kapot geschoten maar als ik naar het deel ga met de tank komen er in een keer heel veel luitjes en laten ze het alarm afgaan. Ik weet niet hoe ik nu verder moet. wie weet hoe ik moet lopen??
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:14
De@7hSqu@d
De@7hSqu@d is offline
Citaat:
Morpheus16 schreef:
Ik zit nu in één of ander stadje vol met snipers. En ik moet een bazookateam vinden ofzo, maar k heb wel allemaal mannetjes gevonden, maar dr is er geen één met een bazooka. Het is dat level met dat stadje uit Saving Private Ryan, met die sniper in die kerktoren, en dat huisje waar die Franse burgers zitten, die dat meisje mee willen geven in de film. Who helps me out?

ergens aan de linkerkant, bij het hek waar je nog nie door kan staat een huisje loop naar boven en je vind zo'n Pantzerfaust en GEEN bazookateam die vind je later pas!
Reageren

Regels voor berichten