Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alles wat de X-box niet heb enzo dus PSII rulezz vet over de X-BOX en de game cube kan je niks nog over zeggen alleen dat de besturen weer eens en altijd zwaar kut is voor de spellen maar dat is bekent bij nintendo
||
Citaat:
En als je de rogrammatie (?) bedoelt, krijg je een emmer kodu water over je kop, want deze is het simpelste platform om voor te programeren, de GC heeft een op voorhand gerprogrameerde code waarbij de ontwikkelaars gewoon hun code moeten voegen en niets om bv. de omgeving, het mist-effect, ... geven. Dus snap ik niet, waar jij ej informatie vandaan hebt?! |
![]() |
|
De PS2 heeft over het algemeen hele goede spellen. Ik ben alleen nog geen spellen tegen gekomen waar ik echt verslaafd aan ben geraakt. Ik denk dat Nintendo hier wel in zal slagen met de nieuwe Mario Kart en Rogue Leader. Dat lijken mij beide topspellen! Ook de X-Box met HALO zal mij hoogstwaarschijnlijk wel gaan boeien. Nou maar hopen dat die console snel in prijs zal dalen, want bij de Dixons gaat ie meer dan 550 euro kosten! Das dus al 1200,-!! Ik dacht dat de prijs rond de 1000,- lag (nog te duur).
Much's Oddysee op de X-Box boeide me niet zoveel moek zeggen (demo gespeeld bij Dixons ![]()
|
![]() |
PC RULEZ! Die blijft mooi die k*t PSX is f*cking lelijk en die PS2 wordt ook al weer f*cking lelijk! OH NEE? Vergelijk hem dan maar eens met een XBOX! Een XBOX staat zelfs nog onder de PC! Maar alle game producers maken dat soort mooie games niet voor de PC omdat anders jullie arme zwervers geen fatsoenlijke PC kunnen betalen!
Zo, ff kwijt.
||
Citaat:
taalgebruik mag wel wat minder he! En ik een arme zwerver?? Ik denkdat jij in je hele leven nog niet zoveel geld verdiend als ik met zo'n houding!
|
ik ga voor de Gamecube, waarom??
1. X-Box is te lomp (controller en systeem) 2. Nintendo heeft altijd een variatie qua spellen 3. Playstation2 zuigt 4. Playstation2 en X-box zijn te duur 5. Playstation2 zuigt 6. je kunt de GBA aan de NGC koppelen voor extra's 7. Playstation2 zuigt 8. NGC is klein, compact en leuk om te zien 9. X-BOX en PS2 zijn te groot, zwart en lelijk 10. Playstation2 heeft een irri controller conclusie: toch maar de GameCube ![]()
|
![]() |
Ik denk ook dat dat voor iedereen verschillend is maar als je zegt dat de gamecube kinderlijk is dan heb je gewoon ongelijk want er komen super vette spellen op uit die helemaal niet kinderlijk zijn, met als voorbeeld de re-makes van de resident evil serie.Ik vind persoonlijk de ps2 wel vet(Daarom heb ik hem ook) want hier komen de meest vette rpg's op uit, want ja Squaresoft zit nog steeds bij playstation
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
19 jaar, wordt toch eens volwassen
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en wat die besturing betreft...ja daar heb je dan een vaste hand voor ![]() Die 6 spellen bij launch vd GC is ook niet waar, want ik heb een goede vriend die bij de Intertoys werkt en die hebben een brief gekregen met de launchtitels en dat waren er meer dan 20... zie ook http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/003169.html [Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (13-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Daar komt ie. 1 lomp? ja oke groot ja oke. Heb je daar geen ruimte voor dan? zielig. Btw de controller is niet te groot (ermee gespeeld) 2 variatie? ja maar variatie betekent niet meteen goede games. 3 Wat een argumenten (triest) 4 Je hebt dus duidelijk weinig geld zeg dat dan meteen. 5 Kon zeker niets meer verzinnen? (zielig) 6 Heb ik een GBA? Nee dus. 7 Enough said 8 Paars is een homo kleur 9 de GC kan ook zwart en dat is nog altijd beter als dat homo-kleurtje (btw groot zeg woon jij in een doos ofz dat je hier over zeikt, je doet alsof je er geen ruimte voor hebt) 10 GC heeft een controller waarmee je niet eens voor de dag durft te komen zo kneus dat ie eruit ziet (let op ik zeg niks over hoe die in de hand ligt dat zal wel goed zijn)
|
Sinds wanneer is paars een homo-kleurtje...
![]() OK...die argumenten van "PS2 zuigt" slaan ook nergens op, maar imo maakt de kleur geen ene f**k uit. Als je de kleur lelijk vindt zet je het in een kastje en laat je de draden v.d. controller achterlangs komen...niemand die het ziet, tenzij je een spel wilt verwisselen ![]() Variatie is niet altijd goed: mee eens, maar nintendo is 1 van de weinige bedrijven die de fans daarin nooit teleursteld. (Ik ben zo'n fan, maar vind de PS2 en X-box ook goed) Ik ga voor de GC vanwege de originaliteit van de spellen en vanwege SSBM en als ik een DVD/CD wil beluisteren/bekijken douw ik hem wel in mijn PC
||
Citaat:
2. We spreken hier wel over Nintendo!!! 3. het is de waarheid ... 4. Kansarmen hebben dus nu ook de kans een GC binne te halen. Dit is dan tevens het sociale aspect van de GC! En ik denk niet dat iemand 18.000 BEF op de tafel gaat legge voor iets van M$ 5. het is de waarheid ... 6. Moet je hem hebben? Je hebt hem neit nodig, tis alleen handiger ... 7. ... 8. GC komt wel nog in andere kleuren op de markt zoals zwart en ![]() btw: er is hier weer een scoiaale aspect, nml ze hebben aan homo's gedacht! Nu voelen die zich niet meer achter gelaten 9. zie 1 10. Gelukkig dat je neits over het in de handliggen zij, anders ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 Je bent niet meteen de lauwste dast op aarde, of pap jij altijd aan met zwervers? 2 jeeeeeh! Wat leuk ze maken al zo lang games en ik ben nog steeds niet enthousiast geraakt. 3 Waarom dan je maakt jezelf er wel heel makkelijk van af 4 Ik denk zeker wel dat belgen (aha daarom dus) zoveel Euro (zeg leef jij in t verleden ofzo?) neerleggen voor de xbox. Btw heb jij eigenlijk al Halo, PGR of DOA3 gespeeld? Zonee dan moet jij ff je mond houden over de xbox. 5 zie 3 6 Nee ik moet hem niet hebben 7 zie 7 van mijn vorige post 8 wat zijn we blij dat homo`s is een keer niet uitgesloten worden. (this does make me laugh) 9 zie 1 10 ik zeg tog die zal wel goed zijn.
|
Over punt 2 van je...
Meningen verschillen nou eenmaal... jongens...jongens...lees net weer een oude PU en de ruzies van toen ('96) waren veel interessanter, aangezien het toen over de spellen ging...imho ga je de consoles niet vergelijken, omdat die dingen onderling zo verschillen, dat je beter kan kijken naar de spellen die je interesseren. Als ik DOA3 geen ene f**k aan vindt maar SSMB vet vindt, betekent dat niet dat DOA3 slecht is, maar dat ik gewoon een andere mening heb...(*rust ff uit heeft nog niet zoveel getypt vandaag*) Dus niet meer rellen om de consoles aub, want dit begint verdacht veel op een flamewar te lijken....
|
![]() |
Vind het wel meevallen. het begon hier net leuk te worden.
Btw dat grapje over belgen kan toch wel, jullie belgen maken immers ook zat grappen over ons bierzuipende vlerken (ofzo). Maar even voor de duidelijkheid. Ik ben een Nederlander maar Belgen zijn cool want ze zijn over het algemeen veel aardiger. Denk ik. [Dit bericht is aangepast door Xguus (16-02-2002).]
|
![]() |
ik ben het voornamelijk mee ens met die gast die zei dat de gamecube beter is, maar dat ik de rest ook wel aardig vind. De XBOX is idd wel wat groot, maar schijnt wel lekker te spelen, de gamecube is van nintendo, bekend om mario, wat "kiddy" schijnt te zijn.....
ook al onzin, ga het maar is spelen, je bent er dik lang mee zoet durf ik te wedden....zelda....idem... en de ps2....heb ik het niet zo op vanwege de verkeerde marketing, ze willen teveel te snel... laters...
|
|