Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2002, 13:06
Dark Angel
Dark Angel is offline
Hmm. Raar geval.

Ik heb een relatie met een jongen uit Newcastle. Te gaat prima zo, we kunnen allebei wel tegen die afstand en we bellen/mailen/sms-en vrij veel.

Nu heb ik net slecht nieuws gehad, en ik zit te twijfelen of ik het hem nu zal vertellen of vanavond als we elkaar toch spreken.

Aan de ene kant vind ik het fijn als 'ie me een beetje troost, aan de andere kant wil ik niet dat hij zich rot voelt (omdat ik me rot voel, 't nieuws heeft verder niets met hem te maken) terwijl er toch niets is dat hij kan doen...

Is dat vreemd? Ik houd het niet achter ofzo, maar ik vertel het hem liever vanavond...
Oud 02-10-2002, 13:09
miro
miro is offline
Dat hoort juist bij een relatie. Ik zou t zeker aan hem vertellen, hij wil er toch voor jou zijn, hoe kan dat nou als je t m niet verteld? Ik zou me juist beledigd voelen als mijn partner ergens mee zou zitten en hij zou t niet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 13:12
Piccola
Piccola is offline
Twijfel je nog of je het nu al of vanaaf moet vertellen?! Ik zou gewoon tot vanavond wachten dan...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 13:40
PardonMe
PardonMe is offline
als je zelf al zegt dat je het liever gewoon vanavond vertelt, vertel het dan gewoon pas vanavond!
En ik denk niet dat het veel uitmaakt of hij je nu troost, of vanavond...
En alles delen..? Ja ik deel eigenlijk de dingen wel met mijn vriend ja, we vertellen elkaar vanalles, maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal..?
Op zo'n afstand is het misschien iets lastiger, weet ik niet, omdat je elkaar dan niet ziet en alles via telefoon, mail, sms, of iets anders moet... Maar ik neem aan dat jullie ook eigenlijk wel alles vertellen aan elkaar

Maar als er iets is, wat ik eigenlijk eerst voor mezelf wil uizoeken enzo, dan vertel ik het hem niet gelijk, dan zoek ik het eerst ook daadwerkelijk voor mezelf uit enzo, en vertel het hem dan later wel.
Oud 02-10-2002, 13:44
miro
miro is offline
solly, had het verkeerd begrepen. Als je t hem echt heel graag wil vertellen omdat je hem nodig hebt dan zou ik hem gewoon nu bellen, waarom niet.

En als t nog even kan wachten, doe t gewoon vanavond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten