Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 12:00
Kastanje
Kastanje is offline
En dan bedoel ik echt alle soorten "Klasse" enz

Kus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2002, 12:04
strafcorner
strafcorner is offline
als ie veel pindakaas eet
Oud 10-10-2002, 12:05
strafcorner
strafcorner is offline
wat wil je nou eigenlijk in godsnaam bereiken met een topic zoals deze?
Oud 10-10-2002, 12:10
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
Nou als je het nix vind dat reageer je ook niet!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:15
Verwijderd
Dat hangt heel erg van de persoon en de kledingstijl af...

Kijk, sommige meisjes die ik zie die je zou kunnen kwalificeren als 'alto' stralen echt wel een bepaalde klasse uit. Omdat je duidelijk kunt zien dat ze tijd en moeite in hun haar, hun kleding hebben gestoken, omdat ze gewoon een intelligente blik in hun ogen hebben, omdat ze kleren van een mooie snit dragen. Het kan van alles zijn. 'Klasse' behoeft absoluut niet te betekenen 'iets met veel kraagjes dragen'.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:17
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Nou als je het nix vind dat reageer je ook niet!
dat bepaal ik zelf wel
Oud 10-10-2002, 12:22
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat hangt heel erg van de persoon en de kledingstijl af...

Kijk, sommige meisjes die ik zie die je zou kunnen kwalificeren als 'alto' stralen echt wel een bepaalde klasse uit. Omdat je duidelijk kunt zien dat ze tijd en moeite in hun haar, hun kleding hebben gestoken, omdat ze gewoon een intelligente blik in hun ogen hebben, omdat ze kleren van een mooie snit dragen. Het kan van alles zijn. 'Klasse' behoeft absoluut niet te betekenen 'iets met veel kraagjes dragen'.
Inderdd...( mijn a is vn het toetsenbord en is dus verrot om te typen, moet met potlood prikken dus ik sl em even over )

En ntuurlijk ls iemnd zich lekker voelt in zijn kleding is dt ook f te lezen
Oud 10-10-2002, 12:26
STP
STP is offline
Ben het inderdaad met Nare Man eens dat als iemand qua kleding en andere assecoires (ofzo?) een bepaalde stijl/klasse uitstraalt, het naar mijn idee pas 'echt' lijkt als er een bepaalde intelligentie in d'r ogen zit...

Dat getuigt toch van een doordachte mening en dat is toch naar mijn mening hetgeen wat belangrijk is bij het 'vertegenwoordigen' van een bepaalde stijl.
Oud 10-10-2002, 12:28
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
STP schreef:
Ben het inderdaad met Nare Man eens dat als iemand qua kleding en andere assecoires (ofzo?) een bepaalde stijl/klasse uitstraalt, het naar mijn idee pas 'echt' lijkt als er een bepaalde intelligentie in d'r ogen zit...

Dat getuigt toch van een doordachte mening en dat is toch naar mijn mening hetgeen wat belangrijk is bij het 'vertegenwoordigen' van een bepaalde stijl.
Helemaal mee eens!!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:36
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Helemaal mee eens!!
Zou je zelf misschien ook eens kunnen verwoorden wat je vind?

Een vraag posten en daarna beamend antwoord geven is ook zo nutteloos, wij willen jouw mening ook wel eens horen hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:43
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Zou je zelf misschien ook eens kunnen verwoorden wat je vind?

Een vraag posten en daarna beamend antwoord geven is ook zo nutteloos, wij willen jouw mening ook wel eens horen hoor...
Ik vraag toch om jullie mening..
Naja Ik vind dat "stijl" in mijn ogen best wel gekoppeld is aan een soort kleding stijl..
Ik zou denk ik iemand uit het Gooi ( met bijhorende kleding..) eerder stijlvoller vinden dat Gothic...(Of zeg ik nu iets heel fouts..? )
Dus dan kan je je afvragen of ik wel een goed beeld heb van stijl...

Kus
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:56
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef:
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 13:40
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
nare man schreef:
Kijk, sommige meisjes die ik zie die je zou kunnen kwalificeren als 'alto' stralen echt wel een bepaalde klasse uit. Omdat je duidelijk kunt zien dat ze tijd en moeite in hun haar, hun kleding hebben gestoken..
Dat vind ik nu precies het tegenovergestelde van klasse. Klasse voor mij is juist daar niet zo veel aan besteden en daninderdaad =>

Citaat:
nare man schreef:
omdat ze gewoon een intelligente blik in hun ogen hebben.
Klasse zit in ogen ja. En natuurlijk ook in woorden.

Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 13:56
drama
drama is offline
als het een eenheid vormt PIK!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:24
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef:
wat heb je hier te zoeken op lifestyle?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:29
Verwijderd
Ik vind dat iemand stijl heeft als hij er netjes en verzorgd uit ziet. En als hij veel aandacht heeft besteed aan zijn 'look'. Alles past bij elkaar. Een eigen stijl is niet perse van belang, als de kleding maar bij het geheel past. De manier van lopen speelt een rol en de manier van gedragen ook...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:34
Penelopeia
Penelopeia is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik vind dat iemand stijl heeft als hij er netjes en verzorgd uit ziet. En als hij veel aandacht heeft besteed aan zijn 'look'. Alles past bij elkaar. Een eigen stijl is niet perse van belang, als de kleding maar bij het geheel past. De manier van lopen speelt een rol en de manier van gedragen ook...
sluit ik me bij aan alhoewel ik nooit echt op manier van lopen let eigenlijk.
Oud 10-10-2002, 14:45
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
bertbart schreef:
En als hij veel aandacht heeft besteed aan zijn 'look'.
Als het geestarbeid is wel. Handarbeid totaal niet. Mensen die langer dan 15 minuten doen over 'zichzelf klaarmaken voor de dag' verdienen voor mij geen naamplaatje zoals "klasse".

Als je er lang overnadenk is dat natuurlijk heel ok.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Als het geestarbeid is wel. Handarbeid totaal niet. Mensen die langer dan 15 minuten doen over 'zichzelf klaarmaken voor de dag' verdienen voor mij geen naamplaatje zoals "klasse".
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:55
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Ik vraag toch om jullie mening..
Naja Ik vind dat "stijl" in mijn ogen best wel gekoppeld is aan een soort kleding stijl..
Ik zou denk ik iemand uit het Gooi ( met bijhorende kleding..) eerder stijlvoller vinden dat Gothic...(Of zeg ik nu iets heel fouts..? )
Dus dan kan je je afvragen of ik wel een goed beeld heb van stijl...

Kus
Ehm iemand uit het goai kan net zo goed een gothic zijn hoor je bedoelt dus gewoon iemand die de lifestyle der kakkers (wie dat ook moge zijn ) een warm hart toedraagt?

Volgens mij is stijl niet gekoppeld aan het soort kledingstijl. In iedere vorm van kledingstijl heb je mensen met stijl en mensen die er niet uit zien. (even kort door de bocht)

Trouwens, wat bedoel je in hemelsnaam met Kus

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 15:06
a new noise
a new noise is offline
minstens 19 kraagjes overelkaar
Oud 10-10-2002, 15:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind stijl niks te maken hebben met nette kleren, ik vind dat iemand stijl heeft als hij/zij allerlei verschillende dingen heel leuk weet te combineren, en dat het er dan origineel uitziet terwijl het toch bij elkaar past.
Zo vind ik bijvoorbeeld een leren broek met colbert-jasje bij een jongen helemaal geweldig. Dat is op zich een heel vreemde combi, maar het staat super. Vooral als hij sowieso al een alternatieve stijl heeft.
Bij een meisje vind ik een mooi rokje met een opvallend truitje heel leuk, en dan liefst aparte sieraden erbij, of een bepaalde kunstzinnige haardracht. Het geheel moet gewoon opvallen, zodat je denkt: Heej!!
Of een kort rokje met ruiten (zwart-wit) en dan een felroze truitje erop, en dan kistjes. Geweldig!!!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:12
Esmée
Esmée is offline
Het begrip stijlvol is niet stijl-gebonden, oke gothic is niet mijn ding maar daarom kan een gothic er nog wel stijlvol uitzien. Als het allemaal maar mooi 1 geheel vormt en je kunt zien dat diegene er ook wat voor doet om het er mooi uit te laten zien.
Oud 10-10-2002, 16:22
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Nou, dat ligt er maar aan..

Hangt totaal af van iemands uitstraling Er loopt bij mij een meisje op school.. en die is echt geweldig.. kwa stijl dan.. best wel trendy (niet BrEezZah of kakker-stijl, maar echt stijlvol en modieus) en een btje alternatief.. echt heel gave stijl heeft zij

Eigenlijk vraag ik me af waar dit topic goed voor is...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:59
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
- Cadaveria - schreef:
Nou, dat ligt er maar aan..

Hangt totaal af van iemands uitstraling Er loopt bij mij een meisje op school.. en die is echt geweldig.. kwa stijl dan.. best wel trendy (niet BrEezZah of kakker-stijl, maar echt stijlvol en modieus) en een btje alternatief.. echt heel gave stijl heeft zij

Moet het ergens goed voor zijn??
Want Hij is idd nergens goed voorr...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2002, 17:03
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Moet het ergens goed voor zijn??
Want Hij is idd nergens goed voorr...
Nou, op lifestyle is het (meestal) wel noodzakelijk dat er uit een topic een goeie dicussie kan voortkomen, anders komt er meestal een slotje op..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 17:28
charly not
charly not is offline
Je straalt het uit, maar je kan het ook aan de kleding zien. Niet altijd maar wel vaak. --> en dan bedoel ik niet zoals Nare Man al zei 10 kraagjes. Maar gewoon DE manier van kleding. En meestal straal je een soort intelligentie uit waardoor je wel ziet dat iemand stijl heeft en niet 1 of andere hupfel kut is.
Oud 10-10-2002, 17:34
Roos
Roos is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Inderdaad. Vooral je houding en kleine accesoires, zoals sieraden, kapsel, tasje, schoenen,riem maken het af.
Oud 10-10-2002, 17:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
- Cadaveria - schreef:

Dit is een heel leuk topic, want je kunt goed discussiëren over wat stijlvol is en wat niet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Inderdaad. Vooral je houding en kleine accesoires, zoals sieraden, kapsel, tasje, schoenen,riem maken het af.

als je kapsel en schoenen als kleine accesoires rekent mag jij mij vertellen wat oorbellen of een nagellak is
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 17:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
als je kapsel en schoenen als kleine accesoires rekent mag jij mij vertellen wat oorbellen of een nagellak is

Ok ok kapsel en schoenen is dan wat groter, maar ik bedoel:
iedereen kan een broek en een shirtje aantrekken. Die dingen die ik noemde (kapsel, schoenen, sieraden, riem etc) maken het pas af. Die dingen maken (samen met een mooie houding) je pas stijlvol.
Oud 10-10-2002, 18:11
Type
Type is offline
/me vindt dat 'stijl' verkregen wordt door een shock-effect te creeëren, of dat nu een shock is naar de kant van "whoah, netjes" of "whoah, weird"

Klasse is dus 'stijl'/een shock creeëren waarbij de mensen zullen zeggen "dude, dat ziet er spiffy en netjes uit", en deze stijl aanhouden.
Reageren

Regels voor berichten