Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben het inderdaad met Nare Man eens dat als iemand qua kleding en andere assecoires (ofzo?) een bepaalde stijl/klasse uitstraalt, het naar mijn idee pas 'echt' lijkt als er een bepaalde intelligentie in d'r ogen zit...
Dat getuigt toch van een doordachte mening en dat is toch naar mijn mening hetgeen wat belangrijk is bij het 'vertegenwoordigen' van een bepaalde stijl.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naja Ik vind dat "stijl" in mijn ogen best wel gekoppeld is aan een soort kleding stijl.. Ik zou denk ik iemand uit het Gooi ( met bijhorende kleding..) eerder stijlvoller vinden dat Gothic...(Of zeg ik nu iets heel fouts..? ![]() Dus dan kan je je afvragen of ik wel een goed beeld heb van stijl... ![]() Kus ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat iemand stijl heeft als hij er netjes en verzorgd uit ziet. En als hij veel aandacht heeft besteed aan zijn 'look'. Alles past bij elkaar. Een eigen stijl is niet perse van belang, als de kleding maar bij het geheel past. De manier van lopen speelt een rol en de manier van gedragen ook...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je er lang overnadenk is dat natuurlijk heel ok. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Volgens mij is stijl niet gekoppeld aan het soort kledingstijl. In iedere vorm van kledingstijl heb je mensen met stijl en mensen die er niet uit zien. (even kort door de bocht) Trouwens, wat bedoel je in hemelsnaam met Kus ![]() Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:02. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind stijl niks te maken hebben met nette kleren, ik vind dat iemand stijl heeft als hij/zij allerlei verschillende dingen heel leuk weet te combineren, en dat het er dan origineel uitziet terwijl het toch bij elkaar past.
Zo vind ik bijvoorbeeld een leren broek met colbert-jasje bij een jongen helemaal geweldig. Dat is op zich een heel vreemde combi, maar het staat super. Vooral als hij sowieso al een alternatieve stijl heeft. Bij een meisje vind ik een mooi rokje met een opvallend truitje heel leuk, en dan liefst aparte sieraden erbij, of een bepaalde kunstzinnige haardracht. Het geheel moet gewoon opvallen, zodat je denkt: Heej!! ![]() Of een kort rokje met ruiten (zwart-wit) en dan een felroze truitje erop, en dan kistjes. Geweldig!!! |
![]() |
|
Het begrip stijlvol is niet stijl-gebonden, oke gothic is niet mijn ding maar daarom kan een gothic er nog wel stijlvol uitzien. Als het allemaal maar mooi 1 geheel vormt en je kunt zien dat diegene er ook wat voor doet om het er mooi uit te laten zien.
|
![]() |
Nou, dat ligt er maar aan..
Hangt totaal af van iemands uitstraling ![]() ![]() Eigenlijk vraag ik me af waar dit topic goed voor is... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Want Hij is idd nergens goed voorr... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Je straalt het uit, maar je kan het ook aan de kleding zien. Niet altijd maar wel vaak. --> en dan bedoel ik niet zoals Nare Man al zei 10 kraagjes. Maar gewoon DE manier van kleding. En meestal straal je een soort intelligentie uit waardoor je wel ziet dat iemand stijl heeft en niet 1 of andere hupfel kut is.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ok ok kapsel en schoenen is dan wat groter, maar ik bedoel: iedereen kan een broek en een shirtje aantrekken. Die dingen die ik noemde (kapsel, schoenen, sieraden, riem etc) maken het pas af. Die dingen maken (samen met een mooie houding) je pas stijlvol.
|
/me vindt dat 'stijl' verkregen wordt door een shock-effect te creeëren, of dat nu een shock is naar de kant van "whoah, netjes" of "whoah, weird"
Klasse is dus 'stijl'/een shock creeëren waarbij de mensen zullen zeggen "dude, dat ziet er spiffy en netjes uit", en deze stijl aanhouden.
|
![]() |
|
|