Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 18:49
rodina
rodina is offline
Je kent het wel van die flyers voor feesten met een dresscode: Dress to impress. Klinkt natuurlijk allemaal geweldig leuk en aardig; maar wat trek je aan?
Kom je gewoon in je spijkerbroek aan en ga je er vanuit dat in je met je waanzinnige dansjes al indruk maakt, of kom je aanzetten in jarretels met een korte broek er over? Barst los!
Oud 12-11-2002, 18:54
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik trek natuurlijk een bruidsjurk aan,dat doen ze bij idols ook

Het ligt er een beetje aan wat voor soort feest het is.

Bij een gewoon feestje trek ik gewoon een leuke rok aan,maar niet heel erg bijzonder...ik voel me alleen maar opgelaten als ik er als enige zwaar uitgedoft bij loopt,Impressen kan ook in gewoon een mooie kleding combinatie,daar hoef je niet perse een indianentooi voor op je hoofd te zetten bij wijze van spreken.
Maar als het echt een bijzonder feest is,met thema ofzo,dan probeer ik er wel iets bijzonders van te maken..en maak ik soms nog een nieuwe rok of vermaak ik een bloesje etc
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik zou gewoon mn eigen kleren aandoen, maar dan met wat meer feestelijkere accesoires.. Ik zou misschien mn haar anders doen en een nieuw sieraad halen..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:03
AtHell
AtHell is offline
jah je kan natuurlijk een mooi zwart overhemd aandoen, kraagje omhoog, beetje speciale broek dr onder.. vind dat wel tof genoeg maarja je kan altijd nog creatiever gaan.
Oud 12-11-2002, 19:12
rodina
rodina is offline
saaie mensen

Ik ga waarschijnlijk binnenkort naar speedfreax of een feest in die trant, hoewel 't helemaal niet m'n muziek lijkt 't me wel heel gaaf. Aangezien ik met een vriendin mee ga die er al vaker is geweest, en verhalen heb gehoord van wat sommige mensen daar aan hebben, vroeg ik me af wat jullie aan zouden doen..

waar ik aan zat te denken; zwart plooirokje, groengeruite kniekousen, zwarte puntschoenen met groene lintjes als veters, netpanty's, m'n zelfgeknutselde wit-met-groene-frutsels shirtje, parelsnoer om m'n middel, groene spikeband, m'n ogen gifgroen (en dan net zo tragisch als 'gothics' dat wel eens doen) en m'n haar nog al raar op gestoken. Zoiets zal 't wel worden..
Oud 12-11-2002, 19:14
Mysterons
Mysterons is offline
als ik in een goede bui ben, en de mensen er zijn die ik wil dat er zijn, en het soort feest is dat ik wil.. dan doe ik of een beetje gwen-stefanie-achtig [netkousen/rare driekwartsbroek, knalrode lippen, kuif enz.], of gewoon felgekleurd.

en anders doe ik mn normale kleren aan..
Oud 12-11-2002, 19:20
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:
Je kent het wel van die flyers voor feesten met een dresscode: Dress to impress. Klinkt natuurlijk allemaal geweldig leuk en aardig; maar wat trek je aan?
Kom je gewoon in je spijkerbroek aan en ga je er vanuit dat in je met je waanzinnige dansjes al indruk maakt, of kom je aanzetten in jarretels met een korte broek er over? Barst los!
Hélemaal in Evisu, schoenen koop ik daarvoor denk ik speciaal nieuw . Ga ik dan wel op zoek naar, anders mijn Puma Sparco's. Of Mostro's.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:26
rodina
rodina is offline
Citaat:
S schreef:
Hélemaal in Evisu, schoenen koop ik daarvoor denk ik speciaal nieuw . Ga ik dan wel op zoek naar, anders mijn Puma Sparco's. Of Mostro's.
Ik vind Fake London een stuk mooier dan Evisu
Oud 12-11-2002, 19:34
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
waar ik aan zat te denken; zwart plooirokje, groengeruite kniekousen, zwarte puntschoenen met groene lintjes als veters, netpanty's, m'n zelfgeknutselde wit-met-groene-frutsels shirtje, parelsnoer om m'n middel, groene spikeband, m'n ogen gifgroen (en dan net zo tragisch als 'gothics' dat wel eens doen) en m'n haar nog al raar op gestoken. Zoiets zal 't wel worden..
lijkt me helemaal prima voor speedfreax, doen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:36
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
rodina schreef:
saaie mensen

Ik ga waarschijnlijk binnenkort naar speedfreax
Ikke ook, ikke ook.
Ik ga cker naar Speedfreax 7 dec.
Ik ben er nog niet geweest, nog geen tijd voor gehad of geen geld, nu heb ik vrij genomen en heb ik genoeg geld, dus ik ga cker.

Ik ga binnenkort maar naar damsco om nieuwe kleding te halen voor SPDFRX.
Owja, naar Speedfreax ga ik funky.

Binnekort heb ik ook galafeest van school en dan wordt het waarschijnlijk jaren '30 gangster-style(lay-lo achtig). Vorig jaar was ik gewoon netjes gegaan, 3 delig, maar toen zei iedereen dat ik wel zo'n gangstertje leek, het idee was geboren.(halleluja geluidje erbij van worms)
Ik moet wel een nieuw pak kopen maar over het pak maak ik me geen zorgen dat lukt wel, ik moet alleen nog zo'n hoed en witte handschoenen versieren en zo'n shawl is ook geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:38
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ik vind Fake London een stuk mooier dan Evisu
Ooh, hoe durft gij?!

Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:42
rodina
rodina is offline
Citaat:
S schreef:
Ooh, hoe durft gij?!

jaaaa geef het maar toe je bent het wel met me eens, maar je ontkent het gewoon omdat jíj nog steeds niets hebt gevonden van Fake London
Oud 12-11-2002, 19:44
RuffThugg
RuffThugg is offline
Fake London, ken ik niet.
Ik ga ff zoeken naar foto's.
In welke prijsklasse zit het?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:53
rodina
rodina is offline
Fake London zit volgens mij in dezelfde prijsklasse als Evisu, tis alleeeen veel mooier naja laat ik 't zo zeggen, je ziet 't minder, er zijn volgens mij ook niet veel winkels die het verkopen..

je ging naar Amsterdam toch? Dan kan je Azurro *oid* op de pchooftstraat proberen, maar misschien dat Tip de Bruin ook wel Fake london verkoopt, ich weiss es nicht genau
Oud 12-11-2002, 19:58
RuffThugg
RuffThugg is offline
Hmm, ik zal ff kijken, ik heb namelijk al een broek voor spdfrx in gedachten, en schoenen heb ik al, accesoires ook al redelijk uitgedacht, alleen nog iets extreems voor erbovenop, iets wat je niet zo veel ziet.

Maar ik kijk daarbij niet eht naar het merk, maar ik keek ff wat fototjes via google, maar ziet er wel cool uit, hoewel ik alleen nog maar dameskleding heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:59
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:
Fake London zit volgens mij in dezelfde prijsklasse als Evisu, tis alleeeen veel mooier naja laat ik 't zo zeggen, je ziet 't minder, er zijn volgens mij ook niet veel winkels die het verkopen..

je ging naar Amsterdam toch? Dan kan je Azurro *oid* op de pchooftstraat proberen, maar misschien dat Tip de Bruin ook wel Fake london verkoopt, ich weiss es nicht genau
Azzurro . Dubbel z, dubbel r.

Zit hier in Den Bosch ook. Hier in Den Bosch heeft Donna Guy ook Fake London. Fake London is net zoiets als Evisu, maar er zit niet zo'n mooi verhaal aan.

Fake London is denk ik wel een trendsetter, samen met Evisu en Etienne Ozeki. Nu zie je veel meisjes met kettingen aan hun broek lopen , Fake London had dat al standaart aan een model hangen 1.5 jaar terug.

Logo Fake London is een hondenkop, met een vlekje om zijn oog.

Ik vind Evisu mooier. Het verhaal eromeen (van een Japanner die de weefgetouwen overkocht van Levi's), de stijl (alleen maar rechte broeken, selvedge Denim, en natuurlijk de Seagull (het logo).
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:59
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:
jaaaa geef het maar toe je bent het wel met me eens, maar je ontkent het gewoon omdat jíj nog steeds niets hebt gevonden van Fake London
Jawel, kei mooie broek, maar die hadden ze niet in mijn maat .

Broek mét hondenkop .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:00
S
S is offline
Ow ja, het logo kan ook 'een cirkel in een circel in een cirkel' zijn.

Net zoals Evisu de seagull en de Godhead gebruikt, gebruikt Fake London de hondekop en de 'roos'.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:03
rodina
rodina is offline
Die broeken van Evisu zijn alleen mooi, als je een geweldig figuur hebt, anders lijkt het zo'n 'wortelbroek'

Dit is Fake London
Oud 12-11-2002, 20:05
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:
Die broeken van Evisu zijn alleen mooi, als je een geweldig figuur hebt, anders lijkt het zo'n 'wortelbroek'

Dit is Fake London
Nee, dit zijn geen goede voorbeelden. Dit is de catwalk-lijn, die komt nooit uit in alle winkels. En je gaat er niet in lopen, naar school .

Ach, Evisu staat je ook met een 'minder goed' figuur en bij de heren maakt het niet uit wat voor een figuur je hebt. Die zitten namelijk wat 'losser'.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:07
rodina
rodina is offline
Citaat:
S schreef:
Nee, dit zijn geen goede voorbeelden. Dit is de catwalk-lijn, die komt nooit uit in alle winkels. En je gaat er niet in lopen, naar school .

Ach, Evisu staat je ook met een 'minder goed' figuur en bij de heren maakt het niet uit wat voor een figuur je hebt. Die zitten namelijk wat 'losser'.
Weet ik alleen m'n pc is traag en dit was het eerste wat ik vond van Fake London, en je moest es weten wat ik aan doe naar school Maar 't ging over dress to impress

Ik heb een aantal jongens gezien met een evisu broek, een stuk of 5, 6 maar bij slechts 1 zat ie ongelofelijk mooi en die andere leek het zo'n wortel ding zeg maar
Oud 12-11-2002, 20:09
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:
Weet ik alleen m'n pc is traag en dit was het eerste wat ik vond van Fake London, en je moest es weten wat ik aan doe naar school Maar 't ging over dress to impress

Ik heb een aantal jongens gezien met een evisu broek, een stuk of 5, 6 maar bij slechts 1 zat ie ongelofelijk mooi en die andere leek het zo'n wortel ding zeg maar
Nouuu, meisje, die ene, was ik.

Grapje.

Geen idee hoe het bij mij zit, hoe het staat, ik weet alleen dat ze relaxed zitten en dat ik alleen maar positieve reacties erop krijg. (Op wat jalourse opmerkingen na... )
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:13
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
http://www.widemedia.com/fashionuk/fashion/catwalk-archive/lfw-ss02/images/1fl.jpg

http://www.widemedia.com/fashionuk/f...images/2fl.jpg

http://www.widemedia.com/fashionuk/f...images/3fl.jpg
fake londen ziet er stukken beter uit dan evisu
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:15
rodina
rodina is offline
Citaat:
S schreef:
Nouuu, meisje, die ene, was ik.

Grapje.

Geen idee hoe het bij mij zit, hoe het staat, ik weet alleen dat ze relaxed zitten en dat ik alleen maar positieve reacties erop krijg. (Op wat jalourse opmerkingen na... )
Dat dacht ik al ja, idd, wouw geweldig ik heb jou gezien, welliswaar met sigaret maar dat terzijde

*kusje aan bertbart* jongen je hebt echt smaak
Oud 12-11-2002, 20:24
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
nouww, echt indruk hoef ik niet zo nodig te maken... ik trek gewoon een wat normaals aan en doe wat geks met me haar, vink wel leuk.. en wat meer make up dan normaal is ook niet verkeerd denkik..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2002, 20:53
S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:
fake londen ziet er stukken beter uit dan evisu
Hou nou op met z'n allen Evisu te demoniseren .

Hier, Evisu is ook heel stijlvol. Oók op de catwalk;
http://communities.msn.nl/evisugenes

Bij plaatjes... (Je kunt gen links en geen plaatjes posten van Communities... ).
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:15
Verwijderd
Als ik indruk zou willen maken zou ik een body armour dragen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 23:40
GRRR
GRRR is offline
ik ga gewoon als mezelf. dat maakt genoeg indruk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 23:43
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
ik ga gewoon als mezelf. dat maakt genoeg indruk
tja, maar jij bent ook n sexsymbool...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 07:55
Esmée
Esmée is offline
Ligt er ook een beetje aan wat de rest doet, ja heel flauw, niet dat ik anders niet durf, maar om daar nou vet overdressed te gaan lopen als iedereen voor de rest hooguit wat glittertjes op zn gezicht heeft gedaan of zo Maar ik zou het op zich zeker wel durven, lijkt me ook erg cool zo'n feest als alle bezoekers er aan meedoen (anders krijg je het effect niet) en dan zou ik ook wat Moondance zei, iets Gwen Stefani-achtigs doen of zo, ziet er wel cool uit altijd
Oud 13-11-2002, 09:13
Gwen.
Gwen. is offline
Ik maak geen indruk als ik in mijn bikinitopje ergens ga staan en me zo kut voel dat ik geen woord durf uit te brengen, dus ik zou kiezen voor een leuk rokje met bijpassend truitje en sokjes en vooral zorgen dat alles op elkaar afgestemd is, kleding, kapsel, make-up, alles. Zorgen dat het een stijlvol geheel is. En een geweldige uitstraling!
Oud 13-11-2002, 11:52
Verwijderd
ag...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 12:07
shanli
shanli is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
als ik in een goede bui ben, en de mensen er zijn die ik wil dat er zijn, en het soort feest is dat ik wil.. dan doe ik of een beetje gwen-stefanie-achtig [netkousen/rare driekwartsbroek, knalrode lippen, kuif enz.], of gewoon felgekleurd.

en anders doe ik mn normale kleren aan..

jup,is altijd leuk
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 17:21
purplerose
purplerose is offline
ik denk dat je beter als je zelf kan impressen om het maar even zo te zeggen dus dat het om JOU gaat en niet om de kleding.... maar er een beetje leuk uitzien is natuurlijk nooit verkeerd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten