Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga cker naar Speedfreax 7 dec. Ik ben er nog niet geweest, nog geen tijd voor gehad of geen geld, nu heb ik vrij genomen en heb ik genoeg geld, dus ik ga cker. Ik ga binnenkort maar naar damsco om nieuwe kleding te halen voor SPDFRX. Owja, naar Speedfreax ga ik funky. Binnekort heb ik ook galafeest van school en dan wordt het waarschijnlijk jaren '30 gangster-style(lay-lo achtig). Vorig jaar was ik gewoon netjes gegaan, 3 delig, maar toen zei iedereen dat ik wel zo'n gangstertje leek, het idee was geboren.(halleluja geluidje erbij van worms) Ik moet wel een nieuw pak kopen maar over het pak maak ik me geen zorgen dat lukt wel, ik moet alleen nog zo'n hoed en witte handschoenen versieren en zo'n shawl is ook geen probleem. |
![]() |
|
Fake London zit volgens mij in dezelfde prijsklasse als Evisu, tis alleeeen veel mooier
![]() je ging naar Amsterdam toch? Dan kan je Azurro *oid* op de pchooftstraat proberen, maar misschien dat Tip de Bruin ook wel Fake london verkoopt, ich weiss es nicht genau
|
Hmm, ik zal ff kijken, ik heb namelijk al een broek voor spdfrx in gedachten, en schoenen heb ik al, accesoires ook al redelijk uitgedacht, alleen nog iets extreems voor erbovenop, iets wat je niet zo veel ziet.
Maar ik kijk daarbij niet eht naar het merk, maar ik keek ff wat fototjes via google, maar ziet er wel cool uit, hoewel ik alleen nog maar dameskleding heb gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zit hier in Den Bosch ook. Hier in Den Bosch heeft Donna Guy ook Fake London. Fake London is net zoiets als Evisu, maar er zit niet zo'n mooi verhaal aan. Fake London is denk ik wel een trendsetter, samen met Evisu en Etienne Ozeki. Nu zie je veel meisjes met kettingen aan hun broek lopen , Fake London had dat al standaart aan een model hangen 1.5 jaar terug. Logo Fake London is een hondenkop, met een vlekje om zijn oog. Ik vind Evisu mooier. Het verhaal eromeen (van een Japanner die de weefgetouwen overkocht van Levi's), de stijl (alleen maar rechte broeken, selvedge Denim, en natuurlijk de Seagull (het logo). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, Evisu staat je ook met een 'minder goed' figuur en bij de heren maakt het niet uit wat voor een figuur je hebt. Die zitten namelijk wat 'losser'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb een aantal jongens gezien met een evisu broek, een stuk of 5, 6 maar bij slechts 1 zat ie ongelofelijk mooi en die andere leek het zo'n wortel ding zeg maar
||
Citaat:
![]() Grapje. Geen idee hoe het bij mij zit, hoe het staat, ik weet alleen dat ze relaxed zitten en dat ik alleen maar positieve reacties erop krijg. (Op wat jalourse opmerkingen na... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *kusje aan bertbart* jongen je hebt echt smaak ![]()
||
Citaat:
![]() Hier, Evisu is ook heel stijlvol. Oók op de catwalk; http://communities.msn.nl/evisugenes Bij plaatjes... (Je kunt gen links en geen plaatjes posten van Communities... ![]() |
![]() |
|
Ligt er ook een beetje aan wat de rest doet, ja heel flauw, niet dat ik anders niet durf, maar om daar nou vet overdressed te gaan lopen als iedereen voor de rest hooguit wat glittertjes op zn gezicht heeft gedaan of zo
![]() ![]()
|
Ik maak geen indruk als ik in mijn bikinitopje ergens ga staan en me zo kut voel dat ik geen woord durf uit te brengen, dus ik zou kiezen voor een leuk rokje met bijpassend truitje en sokjes en vooral zorgen dat alles op elkaar afgestemd is, kleding, kapsel, make-up, alles. Zorgen dat het een stijlvol geheel is. En een geweldige uitstraling!
||
![]() |
Citaat:
jup,is altijd leuk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
welke schoenen, [uit de oude doos] Poppycock | 76 | 06-12-2004 22:49 | |
Lifestyle |
Heb jij kleren aan, en zo ja, welke? Verwijderd | 500 | 13-10-2004 15:42 | |
De Kantine |
Thema voor feest MoonWolf | 41 | 01-05-2004 16:00 | |
De Kantine |
Tips voor een themafeest Noeksel | 38 | 08-01-2004 21:12 | |
De Kantine |
kgeef een feest en kwil ene leuk thema!iemand een idee? lief_meisje_123 | 51 | 18-01-2003 14:42 | |
Algemene schoolzaken |
Thema's eindexamenfeest *Novah* | 9 | 02-12-2002 20:01 |