Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een wet? Dus voor alles wat jij niet te vertrouwen vind moet in een wet staan? |
![]() |
||
Citaat:
En ik zeg niet dat wat ik niet vertrouw in een wet moet staan, maar als de topicstarter duidelijk aangeeft dat het niet illegaal is omdat het toevallig op de website's van roms staan ga ik toch wel twijfelen. En aangezien ik alles op deze machine legaal heb en wil houden wil ik wel van te voren weten wat ik download. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het feit dat die websites BESTAAN toont al aan dat het legaal is...
Waarom denk je dat je warez van moderne spellen niet kan downloaden van het www...? Als die webbsites niet geweerd zouden worden, zouden zulke sites NATUURLIJK bestaan
||
Citaat:
kSchnap niet helemaal wat je bedoelt... |
![]() |
|
illegale dingen kan je niet zomaar downloaden van websites, want providers willen die niet hosten...
Daarom kan je dingen als MP3's (van conmmerciele muziek) en warez niet downloaden van websites, maar heb je daar dingen als Kazaa voor nodig. Aangezien er voor ROM's wel websites worden toegestaan, is het DUS legaal. snappie? ![]()
||
Citaat:
Tuurlijk, dus ik start apache even op, flikker er wat warez op en noem het legaal... want het staat op een website... ![]() |
![]() |
|
![]() |
roms zijn niet legaal en de 24 uurs regel is bullshit net als de regel dat als je een spel hebt dan mag je ook de rom ervan hebben.
sterker nog je koopt t spel maar t blijft in feite bezit van de fabrikant (bij pc games weet ik dit niet) bij gba wil dat zeggen nintendo .. je hebt ook totaal niet t recht om je spellen 2e hands te verkopen eigenlijk. (staat op sommige spelletjes zelfs niet in europa geloof ik.) importen is ook illegaal als t om games gaat dan is meer illegaal als je denkt. dit heb ik redelijk uit eerste hand
||
Citaat:
en dat gebeurt bij roms niet
||
![]() |
Citaat:
wat denk jij dat die allemaal netjes doen wat hoort ? roms worden meestal via universiteit providers rondgestuurd .. geen bedrijven en dus geen controle. of je gaat gewoon bij eenhong kongse provider .. daar gelden regels namelijk echt anders
||
Citaat:
Als wat jij zegt zo is, dan zou er volledige wetteloosheid moeten heersen, waardoor alles, maar dan ook alles van een inetsite te plukken is....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Pokemon GBA Rom Elite! | 13 | 23-04-2006 07:25 | |
Games |
GEZOCHT: GBA SP eigenaars Built to last | 4 | 01-04-2005 14:16 | |
Games |
NES roms op GBA SP spelen Built to last | 1 | 28-03-2005 15:54 | |
Games |
Oude spellen die rijp zijn voor een vervolg. Verwijderd | 183 | 03-01-2004 18:52 | |
Games |
Waarom doet mijn gba emulator het niet. owlbeer | 11 | 14-06-2003 22:51 | |
Games |
gba roms musc | 8 | 24-10-2002 22:47 |