Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() slaat weer nergens op... ik ben het wel met de topicstarter een, er zijn vet goeie spellen voor de n64 en ik Cube zal ook wel vet worden hoop ik ![]()
||
Citaat:
|
cUbe 0wnz j0000 all
![]() Gewoon idd mooiste sfeer op nintendo, ik denk ook bij de cube. PS2, nah, te duur, dan kan je beter een Xbox kopen die iets duurder is maar veel betere sys enz, games die komen er wel en elke console heeft zn eigen toppers, nintendo kiddy? vind ik niet, maybe omdat een paar nerdjes alleen nerden spellen kopen is het niet gelijk kiddy. Kortom als ik een console zou kopen zou ik voor de cube gaan, ben ik nog minste geld kwijt ook ![]() ![]()
|
Er bestaat al zo'n toppic: http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/003382.html
|||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat in dit geval om het innerlijk, niet om het uiterlijk. en de x-box zelf is zo loeigroot omdat hij veel krachtiger apparatuur heeft, een big ass videokaart, en een harddisk, en dan komt er natuurlijk wel wat koeling bij... als jij een console koopt omdat ie er mooier uitziet of omdat ie kleiner is... ga je gang... |
![]() |
|
Heb vandaag ff op een testmodel van de GC gespeeld, Rogue squadron 2....
Ziet er echt zeer gelikt uit! En die controller is best lekker, was maar een paar minuutjes wennen om die x-wing onder controle te krijgen ![]() GC word moooooi!
|
![]() |
kheb ook op gc gespeeld maar om nou te zeggen dat ie slecht is zeker niet, de controller was vele malen beter als die van de xbox (eigenlijk beetje hetzelfde als psx/ps2) maar ik vind het toch weer goed, ik heb luigi gespeeld beetje kiddy waarom door de kleurtjes maar dat maakt een spel nog niet slecht het is juist vet veel fun dat spel beetje stofzuigen, liever dat als mijn kamer opruimen
REMEMBER NINTENDO RULEZ ISS2 ROELT LUIGI ROELT, ALLES VAN NINTENDO ROELT |
![]() |
|
ja cool console war
![]() neways met de controller gaat het gewoon helemaal waar je aan gewend bent.. ik vond persoonlijk de psx controller te klein.. en er zat geen analoge stick op.... ook is de n64 controller aangepast op de velen spellen zoals mario en banjo kazooie die daarop uit zijn gekomen... als je houd van zulk soort spellen.. beetje adventure.. beetje fun... beetje bezig zijn.. dan is de n64 (en waarschijnlijk ook de gamecube) volgens mij toch echt de beste keuze.... het enige ECHTE nadeel van de n64 vind ik dat er niet echt goede soundfx zijn.. dus wel goede muziek maar geen gepraat enzo zoals in veel psx en pc spellen.. dat kwam omdat het anders niet op zo'n cardridge zou passen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
n64 kon ook geef film fragmenten afspelen (in game shots (echte video beelden) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() heb je geen argumenten meer over ofzo?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo Revolution II Verwijderd | 500 | 02-03-2007 12:24 | |
Games |
Nintendo Lifestyle Carn | 69 | 01-02-2006 18:02 | |
Games |