Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 08:49
sniper xxl
sniper xxl is offline
OKz dan ik zit net een paar dagen op dit forum en toch komen sommige dingen als behoorlijk mijn neus uit:

IEDEREEN ZEGT DAT NINTENDO KIDDY IS?
Haaallooooo dat heet gameplay dames en heren, nintendo games kun je over and over again spelen zonder dat het gaat vervelen. De graphics zijn gewoon kleurvoller waardoor het blijkbaar 'Kiddy' lijkt. Maar als je kijkt wat voor een games er zoal bij de ngc uitkomen zijn die absoluut niet kiddy:
Metroid, Tekken 4, Roque Leader, Nieuwe James bond etc. Komop dit zijn allemaal toptitels en vaak zijn ze ook super origineel. Het feit dat mario nogsteeds goed verkoopt zegt toch heel wat? Ik heb zelf een psx, n64 en ps en ik kan wel zeggen dat ik de meeste fun heb ik mijn n64 omdat nintentdo gewoon een vet aparte wereld weet te creeren dus ophouden met zeuren en koop gewoon wat je zelf wilt

mzzzlllsss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 10:06
Obi Wan
Obi Wan is offline
Oh nou goodie.. heel fijn enzo
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:09
Rareman2
Rareman2 is offline
Citaat:
sniper xxl schreef:
Ik heb zelf een psx, n64 en ps en ik kan wel zeggen dat ik de meeste fun heb ik mijn n64 omdat nintentdo gewoon een vet aparte wereld weet te creeren dus ophouden met zeuren en koop gewoon wat je zelf wilt

Wat is het verschil tussen een psx en een ps? Of bedoel je een pc? Ik vind trouwens dat de n64 bestwel een kut console is. Dat ligt niet echt aan het imago van Nintendo, maar meer aan de games die er voor uitkomen. Bv. Tony Hawk. Kom op zeg, die hoort toch niet thuis op de n64? Die hoor je te spelen op de psx of zo. Ook suckt de controller van de n64 zwaar!!
Van de ngc heb ik hoge verwachtingen. Volgens mij gaat die het wel maken!!
Oud 25-03-2002, 11:14
Verwijderd
sorry, maar ik vind halo iets meer aantreekingskracht hebben als mario.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:30
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Rareman2 schreef:

Bv. Tony Hawk. Kom op zeg, die hoort toch niet thuis op de n64? Die hoor je te spelen op de psx of zo.
huh?
slaat weer nergens op...

ik ben het wel met de topicstarter een, er zijn vet goeie spellen voor de n64 en ik Cube zal ook wel vet worden hoop ik
Oud 25-03-2002, 14:08
Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
k weet dat de controllers van N64 flink sucken. daar kun je gewoon helemaal niets mee. bovendien ziet de gamcube er met zn paarse kleurtjes er gewoon SLECHT uit, en helemaal die vage kutcontrollertjes
Oud 25-03-2002, 14:37
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Citaat:
Cybernetic Dreams schreef:
k weet dat de controllers van N64 flink sucken. daar kun je gewoon helemaal niets mee. bovendien ziet de gamcube er met zn paarse kleurtjes er gewoon SLECHT uit, en helemaal die vage kutcontrollertjes

wat wou je zegge dat die kutcontrollers van de Pleestation en die lompe koel/vriescombinatie van X-Box beter zijn?? hahaha man Nintendo denkt tenminste eraan hoe zo'n ding in je hand moet liggen i.p.v. alleen maar te denken aan "het design" en ik vin de N64, GBA en de NGC stukken mooier en compacter eruit zien dan die andere twee!!!
Oud 25-03-2002, 14:52
Frank
Frank is offline
cUbe 0wnz j0000 all (except PC)

Gewoon idd mooiste sfeer op nintendo, ik denk ook bij de cube. PS2, nah, te duur, dan kan je beter een Xbox kopen die iets duurder is maar veel betere sys enz, games die komen er wel en elke console heeft zn eigen toppers, nintendo kiddy? vind ik niet, maybe omdat een paar nerdjes alleen nerden spellen kopen is het niet gelijk kiddy. Kortom als ik een console zou kopen zou ik voor de cube gaan, ben ik nog minste geld kwijt ook BTW: XboX heeft bugs
Oud 25-03-2002, 17:24
Firebolt
Firebolt is offline
Er bestaat al zo'n toppic: http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/003382.html
Oud 25-03-2002, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Lakini's Juice schreef:
Citaat:
Cybernetic Dreams schreef:

wat wou je zegge dat die kutcontrollers van de Pleestation en die lompe koel/vriescombinatie van X-Box beter zijn?? hahaha man Nintendo denkt tenminste eraan hoe zo'n ding in je hand moet liggen i.p.v. alleen maar te denken aan "het design" en ik vin de N64, GBA en de NGC stukken mooier en compacter eruit zien dan die andere twee!!!

het gaat in dit geval om het innerlijk, niet om het uiterlijk.

en de x-box zelf is zo loeigroot omdat hij veel krachtiger apparatuur heeft, een big ass videokaart, en een harddisk, en dan komt er natuurlijk wel wat koeling bij...

als jij een console koopt omdat ie er mooier uitziet of omdat ie kleiner is... ga je gang...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:47
S
S is offline
Citaat:
Havock schreef:

en dan komt er natuurlijk wel wat koeling bij...
Nee.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:00
UnknoWn EntiTy
Heb vandaag ff op een testmodel van de GC gespeeld, Rogue squadron 2....
Ziet er echt zeer gelikt uit!
En die controller is best lekker, was maar een paar minuutjes wennen om die x-wing onder controle te krijgen

GC word moooooi!
Oud 25-03-2002, 20:07
mordradead
mordradead is offline
kheb ook op gc gespeeld maar om nou te zeggen dat ie slecht is zeker niet, de controller was vele malen beter als die van de xbox (eigenlijk beetje hetzelfde als psx/ps2) maar ik vind het toch weer goed, ik heb luigi gespeeld beetje kiddy waarom door de kleurtjes maar dat maakt een spel nog niet slecht het is juist vet veel fun dat spel beetje stofzuigen, liever dat als mijn kamer opruimen

REMEMBER NINTENDO RULEZ ISS2 ROELT LUIGI ROELT, ALLES VAN NINTENDO ROELT
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:28
McCaine
McCaine is offline
He ja, laten we een console-war beginnen, dat leidt altijd tot van die goede compromissen...
Oud 25-03-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
sniper xxl schreef:
blablabla, dus ophouden met zeuren en koop gewoon wat je zelf wilt
Jij begint....
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 00:38
MaakUt
MaakUt is offline
ja cool console war .. wat is dat?

neways met de controller gaat het gewoon helemaal waar je aan gewend bent.. ik vond persoonlijk de psx controller te klein.. en er zat geen analoge stick op.... ook is de n64 controller aangepast op de velen spellen zoals mario en banjo kazooie die daarop uit zijn gekomen... als je houd van zulk soort spellen.. beetje adventure.. beetje fun... beetje bezig zijn.. dan is de n64 (en waarschijnlijk ook de gamecube) volgens mij toch echt de beste keuze.... het enige ECHTE nadeel van de n64 vind ik dat er niet echt goede soundfx zijn.. dus wel goede muziek maar geen gepraat enzo zoals in veel psx en pc spellen.. dat kwam omdat het anders niet op zo'n cardridge zou passen.
Oud 26-03-2002, 00:49
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
ja cool console war .. wat is dat?

neways met de controller gaat het gewoon helemaal waar je aan gewend bent.. ik vond persoonlijk de psx controller te klein.. en er zat geen analoge stick op.... ook is de n64 controller aangepast op de velen spellen zoals mario en banjo kazooie die daarop uit zijn gekomen... als je houd van zulk soort spellen.. beetje adventure.. beetje fun... beetje bezig zijn.. dan is de n64 (en waarschijnlijk ook de gamecube) volgens mij toch echt de beste keuze.... het enige ECHTE nadeel van de n64 vind ik dat er niet echt goede soundfx zijn.. dus wel goede muziek maar geen gepraat enzo zoals in veel psx en pc spellen.. dat kwam omdat het anders niet op zo'n cardridge zou passen.

n64 kon ook geef film fragmenten afspelen

(in game shots (echte video beelden)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 19:57
Firebolt
Firebolt is offline

Er bestaat al zo'n toppic : http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/003382.html

Oud 31-03-2002, 06:33
MaakUt
MaakUt is offline
owja trouwens de gamecube is er in meerdere kleuren.. niet alleen dat paars maar ook o.a. zwart..
Oud 01-04-2002, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef:
sorry, maar ik vind halo iets meer aantreekingskracht hebben als mario.
Je bent ook een eikel die het stoer vindt om overal *pakt machinegeweer en schiet iedereen overhoop* neer te gooien... Ik zou nu bijna spontaan Mario koel gaan vinden
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef:

als jij een console koopt omdat ie er mooier uitziet of omdat ie kleiner is... ga je gang...
Ik vind het handig om mijn console op of naast de televisie te zetten, niet naast mijn huis
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 07:36
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Ik vind het handig om mijn console op of naast de televisie te zetten, niet naast mijn huis

waarom koop je dan geen plasma televisie ipv een gewone beeldbuis... als het gaat om de coolheid hoe zo'n ding eruit ziet mag ie toch wel wat duurder zijn of niet?.. ow niet zo'n hele goede vergelijking.. want plasma = beter beeld.. en playstation niet :x
Oud 01-04-2002, 10:36
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Phreshness schreef:

ha ha ha.

heb je geen argumenten meer over ofzo?
Reageren

Regels voor berichten