Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 15:19
TAFKAB
TAFKAB is offline
Wil graag weten of ie teleurstellend of juist niet is..
2 vrienden van me waren naar de launch geweest, basterds
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2002, 15:52
General Fault
General Fault is offline
Wie waren dat dan? van welke site? blad? winkel?

want ik was er ook! was erg kick

[Dit bericht is aangepast door General Fault (14-03-2002).]
Oud 14-03-2002, 16:40
TAFKAB
TAFKAB is offline
Nou..De oom van vriend van mij (ook collega) is Jorgen Raymann (ook onder ons bedrijf), hij heeft 2 mensen meegenomen..thats it
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 17:09
Sonic
Sonic is offline
Ikke heb hem sinds vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 17:28
Kojiroh
Kojiroh is offline
Heeft iemand de XboX al
vervloekt??

Ja hoor.
Ik hoop zo dat dat ding flopt.
Ik heb er als es mee staan te spelen.
Hij is groot lelijk en duur.
Snap nie waarom mensen niet wachten op de GameCube als je dan al geen PS2 wil kopen.
Oud 14-03-2002, 17:38
Boogie
Boogie is offline
http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/003351.html
Oud 14-03-2002, 17:42
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Kojiroh schreef:
Heeft iemand de XboX al
vervloekt??

Ja hoor.
Snap nie waarom mensen niet wachten op de GameCube als je dan al geen PS2 wil kopen.
DUUR???? hijs iets van 1050 NLG (479 euro) de PS2 was 1600 bij de launch, en de gamecube, tja..NINTENDO leuk toen ik 6 was , speelde ik mario 1 (en duck hunt natuurlijk)en topgun etc

[Dit bericht is aangepast door TAFKAB (14-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 18:02
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
tja..NINTENDO leuk toen ik 6 was , speelde ik mario 1 (en duck hunt natuurlijk)en topgun etc

Inderdaad, was erg lache....
Oud 15-03-2002, 02:57
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
DUUR???? hijs iets van 1050 NLG (479 euro) de PS2 was 1600 bij de launch, en de gamecube, tja..NINTENDO leuk toen ik 6 was , speelde ik mario 1 (en duck hunt natuurlijk)en topgun etc

[Dit bericht is aangepast door TAFKAB (14-03-2002).]
1200 toch?

Oud 15-03-2002, 08:15
TAFKAB
TAFKAB is offline
479 x 2,20371 =1055,57
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 16:33
Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
fl 1050 met spel
ps2 was 1100 in het begin zonder spel dus is de Xbox toch goedkoper
P.S. halo roeleerd zwaar

[Dit bericht is aangepast door Ik~Het~Dingetjuh (15-03-2002).]
Oud 15-03-2002, 17:37
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Ik~Het~Dingetjuh schreef:
fl 1050 met spel
ps2 was 1100 in het begin zonder spel dus is de Xbox toch goedkoper
P.S. halo roeleerd zwaar

[Dit bericht is aangepast door Ik~Het~Dingetjuh (15-03-2002).]
2 keer fout. de Xbox van 1055 komt ZONDER spel wel met demo cd, en bij de launch van de PS 2 was ie 1600, later werd ie 1200 (lang zo gebleven) nu is ie 600 met spel(en?)...
(alles in NLG)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:54
Bad-Taste-Bear
Citaat:
TAFKAB schreef:
2 keer fout. de Xbox van 1055 komt ZONDER spel wel met demo cd, en bij de launch van de PS 2 was ie 1600, later werd ie 1200 (lang zo gebleven) nu is ie 600 met spel(en?)...
(alles in NLG)
ok wat jij wil me neef heeft gister een Xbox gehaald en daar zat Halo bij dus der zat een spel bij
Oud 15-03-2002, 22:29
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Citaat:
TAFKAB schreef:
(alles in NLG)
ok wat jij wil me neef heeft gister een Xbox gehaald en daar zat Halo bij dus der zat een spel bij

Ja dat klopt, er kan een spel bij zitten maar dat verschilt per winkel, zo krijg je bij de Free record shop een extra controller erbij.Waarschijnlijk zal die dan wel meer zijn geweest dan 479 euro...?

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 10:12
Verwijderd
Die Xboxcontrollers alleen al zijn zo groot dat Erica Terpstra er in zou kunnen wonen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 12:50
Frank
Frank is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Die Xboxcontrollers alleen al zijn zo groot dat Erica Terpstra er in zou kunnen wonen

haha
Oud 16-03-2002, 15:56
me kip
me kip is offline
Bij de PS2 hoefde je niet 100 gulden bij te betalen om DVD's te kunnen kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 18:24
Dark G
Dark G is offline
1600 gulden voor een ps2? Dan zijn die mensen behoorlijk afgezet of dan praat je over een import ps2. De ps2 was bij mij in de buurt 1150 gulden.

En dat de ps2 dan iets duurder was betekent toch niet dat de Xbox ineens niet meer duur is?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 18:43
MaakUt
MaakUt is offline
TUURLIJK is de x-box duur.. maar wat wil je ..er zit een 733mhz processor in een harde schijf (dacht ik) een dvd speler een videokaart ...
Oud 16-03-2002, 19:12
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
TUURLIJK is de x-box duur.. maar wat wil je ..er zit een 733mhz processor in een harde schijf (dacht ik) een dvd speler een videokaart ...
mensen denken naief hier alles om het maar zo stom mogelijk te laten lijken omdat het maar microsoft is
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 19:29
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
siNix schreef:
mensen denken naief hier alles om het maar zo stom mogelijk te laten lijken omdat het maar microsoft is
idd
Oud 17-03-2002, 19:21
wereldofanime
wereldofanime is offline
Bij mij was de Ps2 bij de launch 1000 piek!
Oud 17-03-2002, 19:30
AMDFreak
AMDFreak is offline
de broer van me vriendin heeft uhm al

zwaar geil!!
Oud 18-03-2002, 00:58
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
Phreshness schreef:

*moet hard lachen!*

Oud 18-03-2002, 01:15
MaakUt
MaakUt is offline
trouwens dat ie dreamcast spellen draait is gewoon gelul het staat zelfs op de site.... hij draait alleen maar x-box games en dvd's en is niet geschikt voor het afspelen van spellen van elk ander gamesysteem (zoiets staat er)
Oud 18-03-2002, 08:35
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
trouwens dat ie dreamcast spellen draait is gewoon gelul het staat zelfs op de site.... hij draait alleen maar x-box games en dvd's en is niet geschikt voor het afspelen van spellen van elk ander gamesysteem (zoiets staat er)
ja doh, dat is toch logisch??
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 21:55
Poffertjesman
Poffertjesman is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
Vooral die laatste is erg belangrijk om te vermelden ivm de andere consules. de NES had ook een videokaart... dvd speler heeft ps2 ook, hardware is beter, maar dat zegt nix over de spellen. Eerst maar ns gta3, mgs2, thps3 etc. verslaan vind je niet
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Poffertjesman schreef:
Vooral die laatste is erg belangrijk om te vermelden ivm de andere consules. de NES had ook een videokaart... dvd speler heeft ps2 ook, hardware is beter, maar dat zegt nix over de spellen. Eerst maar ns gta3, mgs2, thps3 etc. verslaan vind je niet
jammer dat microsoft nu plannen heeft om TAKE 3 op te kopen

juistem eigenaar van gta3 enz
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 10:12
Bad-Taste-Bear
Citaat:
Poffertjesman schreef:
gta3 komt op xbox Mgs blijkt tegen te vallen dus die 2 zijn verslagen
Oud 19-03-2002, 11:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Citaat:
Poffertjesman schreef:
gta3 komt op xbox Mgs blijkt tegen te vallen dus die 2 zijn verslagen
mgs tegenvallen? Neu hoor. Vind ik van nie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:39
Herbz
Herbz is offline
Laatst playede ik op een Xbox in een winkel en na nog geen 2 minuten crashde dat kloteding. nevernooit dat ik er een ga halen!
Oud 19-03-2002, 17:06
ethanol
ethanol is offline
Ik heb op 14 maart gelijk de xbox met halo gekocht en hij ziet er idd nogal lomp uit maar ik heb thuis ook een PS2 staan en heb ze zelf goed kunnen vergelijken en ik vind de xbox op alle fronten beter: de controller is beter (groot maar ligt heel fijn in de hand) grafisch is het ook vele malen mooier, het geluid is ook prachtig. Alles is dus gewoon goed en dan Halo nog dat is nu al zeker de beste game die ik ooit gespeeld heb dus voor mij wint de xbox het zeker van de PS2.
Oud 19-03-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:

Monopoly
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
ethanol schreef:
Ik heb op 14 maart gelijk de xbox met halo gekocht en hij ziet er idd nogal lomp uit maar ik heb thuis ook een PS2 staan en heb ze zelf goed kunnen vergelijken en ik vind de xbox op alle fronten beter: de controller is beter (groot maar ligt heel fijn in de hand) grafisch is het ook vele malen mooier, het geluid is ook prachtig. Alles is dus gewoon goed en dan Halo nog dat is nu al zeker de beste game die ik ooit gespeeld heb dus voor mij wint de xbox het zeker van de PS2.
Ligt fijn in de hand? Ik bedoel ik heb kleine handjes, maar dat zou nog niet moeten betekenen dat ik niet bij de knoppen kan
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 00:19
MaakUt
MaakUt is offline
Kan misschien iemand mij vertellen hoeveel een X-Box + (als ze er nog niet bijzitten 2 controllers) + Project Gotham Racing kost.. in Euro's ?
Oud 22-03-2002, 13:22
TAFKAB
TAFKAB is offline
denk iets van 530 ofzo....
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:49
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
siNix schreef:

Dat is de power van microsoft....concurentie wegkopen...nix betere spellen willen maken, gewoon alle gamebedrijven opkopen.....vuile streek vind ik...
Laat de X-doos nou eerst maar es met een reekt rete goeje spellen uitkomen, die ook kwa gameplay goed zijn ipv mensen opgeilen met mooie plaatjes...

De X-doos is trouwes een mooie verhoging voor je beeldscherm met die walgelijke afmetingen...damn..de PS2 kan dr bijna 3x in!!! En zo'n controller is evengroot als een PSOne...

Mijn advies aan de micro$oft: maak goede spellen ipv de software bedrijven opkopen....
Oud 23-03-2002, 10:19
LB06
LB06 is offline
Ikke niet. Ik wacht op de NGC. Wel heb ik liever een Xbox als een PS2, want de PS2 is gewoon een ondergeklokte Xdoos met dezelfde spellen en slechtere graphics.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 10:20
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Blabla over M$ en Take3

Hmmm... Is dat officieel? Ze strooiden eerst ook geruchten in het rond dat ze Square gingen opkopen, maar niks was minder waar: Sqaure is nu ook voor Nintendo gaan developen en niet voor M$.

[Dit bericht is aangepast door LB06 (23-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:38
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
LB06 schreef:
Hmmm... Is dat officieel? Ze strooiden eerst ook geruchten in het rond dat ze Square gingen opkopen, maar niks was minder waar: Sqaure is nu ook voor Nintendo gaan developen en niet voor M$.
Zolang microsoft van SquareSoft en Blizzard afblijven, ben ik tevree.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 15:42
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
LB06 schreef:
Sqaure is nu ook voor Nintendo gaan developen en niet voor M$.
Offtopic: Weet je dat zeker? Volges mij hadden ze ruzie....daarom ook dat de FF serie op de psx ging...
zover ik weet betrof et alleen een remake van de FFs die op de gameboy uitkwamen...Mystic Quest enzo...
Oud 23-03-2002, 16:44
Inemine
Inemine is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Offtopic: Weet je dat zeker? Volges mij hadden ze ruzie....daarom ook dat de FF serie op de psx ging...
zover ik weet betrof et alleen een remake van de FFs die op de gameboy uitkwamen...Mystic Quest enzo...
Die ruzie is van voor de N64. Nu gaat Square dus terug games maken voor Nintendo. En niet alleen voor de GBA, maar ook voor de GC. Waarschijnlijk gaan ze er dus ook voor zorgen dat er een verband is tussen de GBA games en de GC games zodat we ze kunnen gaan linken.
Oud 23-03-2002, 17:01
LB06
LB06 is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Sqaure maakt ook NGC titels. Nl. Final Fantasy Unlimited. Hoewel ik vraagtekens zet bij de vraag of het kan tippen aan de SNES en PSX/2 versies, is het toch een heel goed teken voor Nintendo.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 17:46
Retinite
Retinite is offline
ik blijf trouw aan nintendo, in japan moetsen ze(xboxen) teruggehaald worden omdat de xboxen de "cd's" beschadigden, lekker...
k heb ook xbox gespeelt en de graphcis zijn wel mooi, maar ik vond die controller niet echt super.....

maar als er een FF spel komt dan koop ik m, maakt niet uit hoe slcht verhaalik doe t voor FF graphics en goeie FF muziek!!!!!
Oud 25-03-2002, 14:38
Verwijderd
ik kan jullie ook wel zeggen waarom

square zo moeilijk doet om spellen voor anderen consols te maken .

Kijk Sony heeft ongeveer 40 % van de aandelen in handen van square.. en sony bezig.. jawel de ps2 de psx spel computers.
dus als groot aandeelhouder heb je ook wat te zeggen.

dus vandaar er iig alleen spellen van ff uitkwamen voor de playstation.

mmaar sinds square in financiele nood is gekomen door onderanderen de films en de bioscoop film

"final fantasy -spirits within-" die jammer genoeg tot de flops van dat moment behoorde.

Er zonde ,want ik vondhet masterlijke film.

Door die geintjes is square bijna failiet gegaan ,tja en als groot aandeelhouder wil je GELD verdienen .. dus ga je uit zelf zorg ook toestemmingen geven om voor nintendo te produceren. maar uit voorzorg niet op de x-box

dus wie is nou de grote monopolist? juist

sony !
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:48
Frank
Frank is offline
Citaat:
siNix schreef:
ik kan jullie ook wel zeggen waarom

square zo moeilijk doet om spellen voor anderen consols te maken .

Kijk Sony heeft ongeveer 40 % van de aandelen in handen van square.. en sony bezig.. jawel de ps2 de psx spel computers.
dus als groot aandeelhouder heb je ook wat te zeggen.

dus vandaar er iig alleen spellen van ff uitkwamen voor de playstation.

mmaar sinds square in financiele nood is gekomen door onderanderen de films en de bioscoop film

"final fantasy -spirits within-" die jammer genoeg tot de flops van dat moment behoorde.

Er zonde ,want ik vondhet masterlijke film.

Door die geintjes is square bijna failiet gegaan ,tja en als groot aandeelhouder wil je GELD verdienen .. dus ga je uit zelf zorg ook toestemmingen geven om voor nintendo te produceren. maar uit voorzorg niet op de x-box

dus wie is nou de grote monopolist? juist

sony !

hey cool dat las ik net ook
Oud 25-03-2002, 14:59
Verwijderd
fout anderen is uitgebreider
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 20:48
Verwijderd
Ik heb de Xbox (eindelijk), besteld uit Canada (dvdboxoffice.com). Het duurde ff, eigenlijk zou ik 'em vorige maand al moeten hebben (begin feb). Maargoed... Games zijn daar goedkoper + veel eerder uit.

Kvin trouwens dat Halo een van de beste FPS games is in de gameshistorie. Past duidelijk in 't rijtje van Unreal, Half Life, AvP.

En de controller is zeer relaxt, krijg alleen pijn in mijn duim bij Dead Or Alive (logisch ). Maar dat heeft niks met de controller te maken. Er komt trouwens wel een kleinere uit (voor o.a. de japanners ).
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef:
ik blijf trouw aan nintendo, in japan moetsen ze(xboxen) teruggehaald worden omdat de xboxen de "cd's" beschadigden, lekker...
k heb ook xbox gespeelt en de graphcis zijn wel mooi, maar ik vond die controller niet echt super.....
Weetje hoe dat kwam? De japanners hadden de xbox op z'n zijkant gezet zoals de PS2... D'oh!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Kojiroh schreef:
Heeft iemand de XboX al
vervloekt??

Ja hoor.

waarom hoop je dat dat ding flopt dan???
1- beetje oneerlijk voor diegenen die em wel hebben
2- het zorgt voor goeie concurrentie en is dus beter voor onze portemonnee
DUS SHUT UP als je niet weet waar je het over hebt...
(en ja ik heb last van een ochtendhumeur, kom net uit me nachtdienst-slaap)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten