Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
fl 1050 met spel
ps2 was 1100 in het begin zonder spel dus is de Xbox toch goedkoper P.S. halo roeleerd zwaar ![]() [Dit bericht is aangepast door Ik~Het~Dingetjuh (15-03-2002).]
||
Citaat:
(alles in NLG) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
|
![]() |
|
trouwens dat ie dreamcast spellen draait is gewoon gelul
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
juistem eigenaar van gta3 enz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb op 14 maart gelijk de xbox met halo gekocht en hij ziet er idd nogal lomp uit maar ik heb thuis ook een PS2 staan en heb ze zelf goed kunnen vergelijken en ik vind de xbox op alle fronten beter: de controller is beter (groot maar ligt heel fijn in de hand) grafisch is het ook vele malen mooier, het geluid is ook prachtig. Alles is dus gewoon goed en dan Halo nog dat is nu al zeker de beste game die ik ooit gespeeld heb dus voor mij wint de xbox het zeker van de PS2.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laat de X-doos nou eerst maar es met een reekt rete goeje spellen uitkomen, die ook kwa gameplay goed zijn ipv mensen opgeilen met mooie plaatjes... De X-doos is trouwes een mooie verhoging voor je beeldscherm met die walgelijke afmetingen...damn..de PS2 kan dr bijna 3x in!!! En zo'n controller is evengroot als een PSOne... Mijn advies aan de micro$oft: maak goede spellen ipv de software bedrijven opkopen....
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door LB06 (23-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zover ik weet betrof et alleen een remake van de FFs die op de gameboy uitkwamen...Mystic Quest enzo...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik blijf trouw aan nintendo, in japan moetsen ze(xboxen) teruggehaald worden omdat de xboxen de "cd's" beschadigden, lekker...
k heb ook xbox gespeelt en de graphcis zijn wel mooi, maar ik vond die controller niet echt super..... maar als er een FF spel komt dan koop ik m, maakt niet uit hoe slcht verhaalik doe t voor FF graphics en goeie FF muziek!!!!!
|
Verwijderd
|
ik kan jullie ook wel zeggen waarom
square zo moeilijk doet om spellen voor anderen consols te maken . Kijk Sony heeft ongeveer 40 % van de aandelen in handen van square.. en sony bezig.. jawel de ps2 de psx spel computers. dus als groot aandeelhouder heb je ook wat te zeggen. dus vandaar er iig alleen spellen van ff uitkwamen voor de playstation. mmaar sinds square in financiele nood is gekomen door onderanderen de films en de bioscoop film "final fantasy -spirits within-" die jammer genoeg tot de flops van dat moment behoorde. Er zonde ,want ik vondhet masterlijke film. Door die geintjes is square bijna failiet gegaan ,tja en als groot aandeelhouder wil je GELD verdienen .. dus ga je uit zelf zorg ook toestemmingen geven om voor nintendo te produceren. maar uit voorzorg niet op de x-box dus wie is nou de grote monopolist? juist sony ! |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb de Xbox (eindelijk), besteld uit Canada (dvdboxoffice.com). Het duurde ff, eigenlijk zou ik 'em vorige maand al moeten hebben (begin feb). Maargoed... Games zijn daar goedkoper + veel eerder uit.
![]() Kvin trouwens dat Halo een van de beste FPS games is in de gameshistorie. Past duidelijk in 't rijtje van Unreal, Half Life, AvP. ![]() En de controller is zeer relaxt, krijg alleen pijn in mijn duim bij Dead Or Alive (logisch ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom hoop je dat dat ding flopt dan??? 1- beetje oneerlijk voor diegenen die em wel hebben 2- het zorgt voor goeie concurrentie en is dus beter voor onze portemonnee DUS SHUT UP als je niet weet waar je het over hebt... (en ja ik heb last van een ochtendhumeur, kom net uit me nachtdienst-slaap) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Picknicken in de lentesaai #1402 Verwijderd | 500 | 10-06-2011 17:58 | |
Games |
Nintendo revolution Captain N | 500 | 08-12-2006 18:14 | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Games |
Black voor xbox/ps2. G-force | 24 | 18-09-2006 21:39 | |
Games |
Uitleg GTA3/Vice City cheats Xbox Metal | 8 | 22-04-2004 15:50 | |
Games |
Xbox - CD/DVD krasjes Distorted | 15 | 07-12-2003 16:43 |