![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meer gewicht drukken ? En hoe doe ik dat? [Dit bericht is aangepast door Calvin (28-11-2001).] |
![]() |
|
tja, je kan natuurlijk naar een sportschool gaan, is eigenlijk het beste maar ja als dat er niet inzit kan je natuurlijk nog opdrukken en extra gewicht op je rug+schouders leggen, dan moet je wel heel goed opletten dat je houding goed is anders krijg je blessures
Het kan heel goed zijn dat mensen die niet zo sterk zijn heel veel uknnen opdrukken maar dat komt dan vooral door de verhouding gewicht en kracht, vaak hebben die personen geen zwaar bovenlijf, gRtz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze komen niet dichterbij de huid te liggen ze worden alleen groter, en dat komt simpelweg omdat je iedere x binnen een korte tijd een hoge bloedcirculatie hebt in je armen .. je lichaam past zich aan door de capaciteit van je bloedvaten te vergroten, dus je ziet ze steeds meer opkomen, gRtz |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
psies
doe je handen een x heel ver uit elkaar of over elkaar heen of doe het met handjeklap gewoon afzetten met je armen en dan klappen hehe logisch ![]() of anders met 1 hand maar als je goed wilt op drukken enzow moet je heel langzaam gaan ,moet ook bij fitness dat werkt het beste
|
![]() |
tja ik doe zelf veel aan krachttraining en opdrukken is heel erg goed voor je borst, schouder en zelfs voor je buikspieren.
ik raad je aan om toch over te gaan op bankdrukken. wil je dat niet kan je inderdaad met een klap doe of met 1 hand (benen dan wijder uit elkaar voor evenwicht) je kan ook je voeten hoger neerzetten op je bed ofzo en je handen op de grond dat is ook een stuk zwaarder, suc-6- ermee
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Iq test !! miGAnt | 216 | 12-02-2006 20:27 |