ik was 12 toen ze gingen scheiden.
Mijn vader had een ander.
De band met mijn moeder is veel sterker geworden we kunnen over alles praten en ik kan heel goed met d`r opschieten ze is mijn beste vriendin!
En tjah... mijn vader... eerst ben ik 2 jaar om het weekend bij hem gaan slapen met mijn broertje..
Tot dat ik erachter kwam hoe de hele scheiding was verlopen en ik had geen zin meer om te gaan toen ben ik een heel jaar nietmeer langs geweest dat kwam meer door zijn nieuwe vriendin op gegeven moment ben ik weer eens langs gegaan.
Ik zie hem niet echt als mijn vader meer als een oom.
Een echte goede band heb ik niet met hem nooit gehad ook.
Mijn broertje kan hij nog commanderen hij probeerde het van het weekend bij mij ook, hij had woorden met mijn broertje toen heb ik me bek opengetrokken

hij schrok wel maar hij weet hoe ik ben er dat hij blij mag zijn dat ik nog kom want ik heb hem toen verteld dat ik door haar niet meer kwam enzow..
Maar later had ik zoiets van jah ik laat me niet weghouden door haardan heeft ze haar zin weet je..
op zich is ze best aardig maar als ik denk aan wat ze mij en mijn familie heeft geflikt dan word ik nog boos ze is en beetje hypocriet...
maar jah ik heb het maar te accepteren en ik ga oppervlakkig met mijn vader om de ene keer kom ik bijvoorbleed 2 maanden niet en de andere keer 2keer in de week
beetje vaag verhaal ik weet ut