Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 14:45
geheimpje
geheimpje is offline
Hallo,

ik heb een vraagje, maar zal eerst even uitleggen waar het om gaat.

Een jongen heeft 2 keer geprobeert me te vingeren, alleen het lúkt gewoon niet. Het doet onwijs veel pijn als hij zijn vinger naar binnen wilt stoppen. Ik weet dat het met spanning enz te maken kan hebben, alleen ik ben echt niet gespannen voor hem. Ok, misschien dat je spieren bij je vagina zich ook onbewust spannen? Ik kan zelf niet echt een reden verzinnen, want zelf kan ik wel een vinger naar binnen brengen.

Ik heb nu een beetje rond gekeken hier , of er misschien tips zijn etc, en ik heb wel wat gevonden, namelijk je vagina oprekken. Nou ben ik dat aan het doen door middel van elke keer een wat dikkere vinger van me zelf naar binnen te proberen, en daarna 2 vingers en dan misschien drie. Alleen bij 2 vingers doet het echt veel pijn aan het begin van mijn vagina, ik voel ook echt een stukje maagdenvlies zitten wat er 'taai' is. Volgens mij is dat de pijndoener.

Ik zeg dit allemaal omdat ik gewoon erg bang dat als zíjn vinger al niet lukt, hoe kan ik dan in godsnaam echt seks hebben?

Heeft iemand het zelfde gehad? Of heeft er iemand tips? Of een idee hoe dit komt?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:00
Nona Star
Nona Star is offline
Het kan idd heel goed om onbewuste spanning gaan. Je kunt heus wel 'echte' sex hebben, het zal alleen vast wel wat pijn doen de eerste keer.
Ik heb hetzelfde gehad, het deed bij mij behoorlijk veel pijn de eerste keer maar daarna wordt het steeds beter
Tot die tijd kan je vriend je toch ook vingeren zonder zn vinger naar binnen te doen?
Oud 03-04-2005, 15:39
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik weet niet of jij tampons gebruikt, maar als je een tampon inbrengt, heb je dan ook pijn?
Oud 03-04-2005, 16:37
geheimpje
geheimpje is offline
nee tampons gebruik ik niet.. ook om dezelfde reden eigenlijk, want dat doet erg veel pijn bij het inbrengen..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:08
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ben je wel opgewonden genoeg? En nat genoeg? Als het namelijk heel erg droog is dan wil het inderdaad moeilijk... Als je heel nat bent dan glijdt je vinger veel makkelijker naar binnen... Anders zou je misschien glijmiddel kunnen proberen? (Ik weet dat je dat misschien genant vindt bij die jongen, maar misschien zou je eerst bij jezelf met glijmiddel kunnen proberen...)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:13
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
geheimpje schreef op 03-04-2005 @ 17:37 :
nee tampons gebruik ik niet.. ook om dezelfde reden eigenlijk, want dat doet erg veel pijn bij het inbrengen..
Oke, dan ben je misschien van jezelf wel heel erg nauw. Als je bij het tampon inbrengen geen pijn had, dan was je waarschijnlijk gewoon gespannen. Maar goed, ik denk dus dat je van jezelf gewoon erg nauw bent. Je moet het dus rustig proberen op te rekken (wat klinkt dat stom). En je moet zorgen dat je nat bent, dat vergemakkelijkt het.

Succes
Oud 03-04-2005, 18:26
geheimpje
geheimpje is offline
nat genoeg ben ik wel.. en hoe zou ik dat het beste kunnen oprekken? ik ben zo bang dat het nooit gaat lukken.. je wordt er ook een beetje moedeloos van he.. dat heb ik dan iig!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:53
lieve
lieve is offline
Probeer niet alles op te spannen als hij je probeert te vingeren.
Het doet idd onwijs veel pijn als je dat doet.
Maar probeer je gewoon te ontspannen...echt dat doet wonderen. En het resultaat is
Oud 04-04-2005, 09:01
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
lieve schreef op 03-04-2005 @ 23:53 :
Probeer niet alles op te spannen als hij je probeert te vingeren.
Het doet idd onwijs veel pijn als je dat doet.
Maar probeer je gewoon te ontspannen...echt dat doet wonderen. En het resultaat is
en stopt hij altijd een vinger bij je naar binnen als hij je gaat vingeren? ik vind dat niet eens fijn...
Oud 04-04-2005, 18:24
*carmen*
*carmen* is offline
Ik herken je verhaal helemaal.. ik gebruikte ook geen tampons omdat dit onwijs veel pijn deed bij het inbrengen. En mijn eerste keer, niet zo lang geleden deed dan ook onwijs veel pijn. Gelukkig heb ik een ontzettend lieve vriend die heel langzaam steeds ietsje verder is gegaan... en waardoor ik nu geen pijn meer heb.
Maarre.. ik zou hem leren te vingeren zonder daadwerkelijk een vinger naar binnen te brengen is veel lekkerder en daar word je ook 'natter' van waardoor uiteindelijk 'het' misschien makkelijker gaat!
succes ermee, enne... alleen maar dingen doen die je zelf wilt! zorg dat hij lief voor je is!

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 07:57
geheimpje
geheimpje is offline
dankjewel allemaal..!

ik denk dat als hij me de volgende keer weer vingert, ik het idd maar zal zeggen dat ik het fijner vind dat hij niet met zijn vinger naar binnen gaat. Alleen ik ben bang dat hij dat zal opvatten van: shit ik doe het niet goed..

en idd, ik zal zorgen dat hij lief voor me is maar eigenlijk
is hij dat ook wel. elke keer als ik pijn kreeg zei hij ook van: ik wil echt geen pijn doen blabla..

maar hoe kan ik nou het beste zeggen wat ik fijn vind??
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:07
*carmen*
*carmen* is offline
op je laatste vraag: ik heb mijn vriend zijn hand gepakt en zijn vingers neergelegd waar ik het lekker vind. Tussendoor een paar keer gemeld dat ie niet moest stoppen en door moest gaan, en toen was het heerlijk. Sindsdien weet hij hoe het moet~!
Succes ermee,
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:59
sofie3
sofie3 is offline
Ga 'ns een keertje naar http://www.eerstekeer.net - daar kan je een oprekoefening vinden die je in bad kan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 21:44
geheimpje
geheimpje is offline
dankjewel voor de tips, het oprekken lukt opzich wel. Alleen weet ik natuurlijk niet dat wanneer deze jongen mij weer vingert, het dan ook zal lukken. Ik hoop het echt.. ik ben bang hem hierdoor telkens teleur te stellen. Heb ook het gevoel dat het aan mezelf ligt, terwijl ik eigenlijk heel goed weet dat het iets onbewusts is.. Maarja
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten