Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2002, 16:27
Fabolous*
Fabolous* is offline
Hey! wat vinden jullie van mijn tekening en geef een cijfer van 1 tot 10, een eerlijk antwoord AUB, dank je wel!

Oud 28-11-2002, 16:31
Verwijderd
Ik vind niet echt mangastijl, en ook het idee is al es eerder uitgevoerd (portretten op een rij, elk een ander kleurtje).

5,9
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:36
Fabolous*
Fabolous* is offline
Ok ten 1e is het geen Manga maar Anime en ten 2e de tekening hoort zwart wit te zijn ik heb dit met de computer gedaan die kleuren ik had geen originele plaatje, maar toch bedankt voor je mening!
Oud 28-11-2002, 17:08
cha0s
cha0s is offline
Ik vind het wel een 7.3 waard. Het is heel erg PopArt achtig, en in die zin ook wel goed uitgevoerd
Oud 28-11-2002, 17:14
Verwijderd
Ik vind het absoluut geen anime, daar is het veel te realistisch voor.. Het is eerder pop-art, idd, en hoewel ik dat meestal erg gaaf vind, vind ik dit niet echt.. Mja. Het idee van de verschillende kleurtjes is ook niet echt bijzonder. Heb je het mannetje wat er op staat zelf gemaakt of is dat zomaar een plaatje van internet? Zo wel - best knap . Zo niet - dat kan mijn broertje van elf zelfs.

Al bij al: rond de 6,5.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:29
Darvan
Darvan is offline
is inderdaad naar mijn mening geen animestijl

en vind de ogen iets te hoog zitten of de neus is te groot naar mijn smaak,

6,9
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:30
Verwijderd
Is het nou de bedoeling dat je cijfers geeft?

De compositie is een beetje warhol achtig, iets duisterder misschien. De tekening vind ik weer wel heel erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 19:27
Stoetel
Stoetel is offline
Een cijfer kan ik hier eigenlijk niet op geven en t idee bestaat misschien wel al, maar de tekening op zich vind ik eigenlijk wel mooi. K vind trouwens ook wel dat je het idee goed uitgevoerd hebt.
Oud 28-11-2002, 19:44
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik vind m wel koel de tekening zelf is mooi, de inkleuring kan beter, en het idee is niet origineel, maar ik vind het toch een 7,5
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 20:10
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Fabolous* schreef:
Ok ten 1e is het geen Manga maar Anime en ten 2e de tekening hoort zwart wit te zijn ik heb dit met de computer gedaan die kleuren ik had geen originele plaatje, maar toch bedankt voor je mening!
Niet manga maar anime? Huh... ik zie geen filmpje or. Anime is toch echt ge-animeerde manga. Manga, is het gewone japanse stripgenre. Dus dit is volgens mij gewoon Manga or.
Hijs wel mooi, het ventje an sich, maar de kleurtjes enzow... niet zo origineel (dat slaat opzich zelf en op die kleurtjes ). Cijfers geven doe ik niet aan, want de een vindt een 7,5 half hoog en de ander vindt em even mooi en geeft een 6,5 dus... Daar heb je niet zoveel aan.
Oud 28-11-2002, 21:26
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Ik vind het geen kunst...
Ook niet echt mooi...
ook niet origineel... Ik zie wel dat het waarschijnlijk geinspireerd is op Popart... Maar je hebt er zelf niets "bijzonders" aan toegevoegd, en dat vind ik jammer...

Ik vind het geelgroenehoofd het mooiste...

Gerito_Di_Mare
Citaat:
Cijfers geven doe ik niet aan, want de een vindt een 7,5 half hoog en de ander vindt em even mooi en geeft een 6,5 dus... Daar heb je niet zoveel aan.
*Sluit zich erbij aan...
Oud 01-12-2002, 18:30
The Chameleon
The Chameleon is offline
DIt is iig. geen manga of iets in die stijl. Het is meer Andy Warhol, als je het mij vraagt. Maar die deed het met zeefdrukken want toen hadden ze nog geen photoshop e.d.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 19:11
Roos
Roos is offline
Ik vind de plaatjes onderling te weinig verschillen...
Oud 02-12-2002, 09:06
McMotion
McMotion is offline
wel mooi (en nee idd, geen anime, maar ik ben niet de eerste met die gedachte geloof ik )
Oud 02-12-2002, 19:19
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik vind het absoluut geen anime, daar is het veel te realistisch voor.. Het is eerder pop-art, idd, en hoewel ik dat meestal erg gaaf vind, vind ik dit niet echt.. Mja. Het idee van de verschillende kleurtjes is ook niet echt bijzonder. Heb je het mannetje wat er op staat zelf gemaakt of is dat zomaar een plaatje van internet? Zo wel - best knap . Zo niet - dat kan mijn broertje van elf zelfs.

Al bij al: rond de 7.
Reageren

Regels voor berichten